دکوراسیون

چیدمان مبلمان

چیدمان مبلمان

چیدمان مبلمان
مردم اغلب اهمیت چیدمان مبلمان در خانه‌هایشان را، به ویژه اتاق نشیمن، نادیده می‌گیرند. حقیقت این است که چیدمان، بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید اهمیت دارد.

 مردم اغلب اهمیت چیدمان مبلمان در خانه‌هایشان را، به ویژه اتاق نشیمن، نادیده می‌گیرند. حقیقت این است که چیدمان، بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید اهمیت دارد. مبلمان باید به گونه‌ای متعادل تنظیم شود تا یک ظاهر خوب ایجاد کند، به این معنی که نباید بیش از حد تصادفی یا مرتب باشد.

شاید باورش سخت باشد، اما تنظیم کردن چیدمان مبل یکی از سخت‌ترین کار‌ها در طراحی داخلی خانه شماست.

*به نقاط کانونی توجه کنید

نقطه کانونی دکوراسیون خود را انتخاب کنید. هر قطعه از دکوراسیون می‌تواند شامل این مقوله شود، از یک شومینه کلاسیک گرفته تا یک مبل بزرگ با منظره‌ای زیبا.

اگر سالن شما خیلی بزرگ باشد، می‌توانید از چندین نقطه کانونی نیز استفاده کنید. سعی کنید مبلمان خود را به شکل U بچینید.

*جریان‌های رفت و آمد را در نظر بگیرید

این مسئله بدون شکل مهمترین نکته‌ایست که در چیدمان مبلمان خود باید رعایت کنید و بدون توجه به بزرگی و سبک اتاق، این مسئله در اولویت قرار دهید.

برای انجام درست این کار، در نقطه ورودی اتاق ایستاده و سعی کنید به اطراف یا نقطه خروجی بروید. ساده ترین راه برای انجام این کار کدام است؟ آیا موانعی وجود دارند که باعث پیچیده شدن آن می‌شود؟ این مسیر باید حداقل 2 فوت عرض داشته و هیچ گونه سدی در مسیر قرار نداشته باشد.

*آن را انعطاف پذیر کنید

در نظر داشته باشید که تصمیم نهایی همچنان با شما است – شما می‌توانید قطعات مورد نظر خود را انتخاب کنید و باید بهترین راه را برای ترتیب چیدن آن‌ها و داشتن ساختاری متوازن و هماهنگ پیدا کنید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه