دکوراسیون

طراحی داخلی اتاق مطالعه

طراحی داخلی اتاق مطالعه

طراحی داخلی اتاق مطالعه
فضایی که در آن مطالعه می‌کنید تاثیر بسزایی بر بهره‌وری شما از مطالعه دارد. اتاقی که شما را به خوبی برای مطالعه برمی‌انگیزد، اتاقی است که بتوان به خوبی در آن تمرکز کرد.

فضایی که در آن مطالعه می‌کنید تاثیر بسزایی بر بهره‌وری شما از مطالعه دارد. اتاقی که شما را به خوبی برای مطالعه برمی‌انگیزد، اتاقی است که بتوان به خوبی در آن تمرکز کرد_ این بدان معنی نیست که این اتاق باید کاملا ساکت باشد، بلکه باید آرامش بخش بوده و با شخصیت شما هماهنگی داشته باشد.

جایی که در آن مطالعه می‌کنید بیانگر آن است که چطور مطالعه می‌کنید، بنابراین باید آن را آنطور که مطالعه می‌کنید طراحی و دکور کنید. هنگامی که یک اتاق با توجه به سلیقه شما مبله شده و با کمک ایده‌های ویژه اتاق مطالعه طراحی شده است، به شما یک فضای آرام داده که شما از مطالعه در آن لذت خواهید برد.

*چه شخصیتی دارید و چه چیزی را ترجیح می‌دهید؟ 

برای اینکه بدانید چگونه اتاق مطالعه خود را طراحی کنید، بهتر از خودتان سوال کنید چه چیز‌هایی را دوست دارید.

شما در مورد انواع مختلف حواس پرتی چه حسی دارید؟ آیا شما ترجیح می دهيد هنگام مطالعه استراحت‌های کوتاهی داشته باشید يا می‌خواهيد بی سر و صدا برای مدت زمان طولانی مطالعه کنید؟

سعی کنید خودتان را تجزیه و تحلیل کنید و بدانید در موقعیت‌های مختلف چه برخوردی و چه احساسی خواهید داشت. به عنوان مثال اگر درباره راحتی فکر میکنید، پیدا کردن میز و صندلی که راحت باشد یکی از الزامات بسیار مهم است. البته توجه داشته باشید که نباید آنقدر احساس راحتی کنید که خوابتان ببرد!

همچنین باید برای مطالعه فضای کافی داشته باشید تا احساس محدود بودن نداشته باشید. اگر در هنگام مطالعه از کامپیوتر استفاده می‌کنید، باید فاصله‌ی بین شما و کامپیوتر در حدود یک و نیم تا دو و نیم فوت باشد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه