رنگ آمیزی

ترکیب رنگ‌های دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگ‌های دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگ‌های دکوراسیون داخلی
رنگ قالب دکوراسیون یکی از مهم‌ترین جنبه‌های طراحی داخلی است. هر رنگ ویژگی‌های خاصی دارد و حس منحصر بفردی به فضای شما القا می‌کند.

رنگ قالب دکوراسیون یکی از مهم‌ترین جنبه‌های طراحی داخلی است. هر رنگ ویژگی‌های خاصی دارد و حس منحصر بفردی به فضای شما القا می‌کند. در ادامه برخی ازترکیب رنگ‌های مناسب و زیبا را توضیح داده‌ایم.

*آبی- سبز روشن

این رنگ ترکیبی زیبا و آرامش بخش از آبی و سبز بوده که باعث جذابیت هرچه بیشتر طراحی داخلی شما می‌شود. با اضافه کردن رگه‌هایی از این رنگ به خانه خود، شما فضایی جالب، زیبا و بسیار مدرن را ایجاد خواهید کرد که احساس شادی و دلبازی خاصی را به فضا القا می‌کند.

*سفید خمیری

خاکستری روشن همراه با این رنگ سفید می‌تواند فضایی آرامش بخش ایجاد کند که شما پس از یک روز سخت و پر مشغله به آن نیاز خواهید داشت. این ترکیب رنگ یک انتخاب بسیار عالی برای داشتن فضایی آرامش بخش است که از همین رو این رنگ انتخاب بسیار مناسبی برای اتاق خواب است.

*سبز چمنی

این رنگ، رنگ طبیعت بوده و احساس تازگی و پر جنب و جوشی به فضای شما القا می‌کند. این طراوت و تازگی یک فضای بی نهایت سرزنده برای شما به ارمغان می‌آورد.

*زرد

اگر بدنبال یک فضای روشن و آفتابی هستید، رنگ زرد را انتخاب کنید. این سبک رنگ بسیار مدرن و جدید و در عین حال گرم و زنده است. شما می‌توانید از این ترکیب رنگ در هر نقطه از خانه خود استفاده کنید.

*رز صورتی

اگر بدنبال ساختن فضایی زنانه هستید، این رنگ بهترین انتخاب شماست. نتیجه یک فضای سرگرم کننده و زیبا به همراه حس زیبایی است.

برچسب ها :

دکوراسیون داخلی در شیرازطراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیرازمعماری در شیرازاجرای دکوراسیون داخلی در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه