دکوراسیون

انباری زیر تخت خواب!

انباری زیر تخت خواب!

انباری زیر تخت خواب!
کمبود فضا، موضوعی است که در اکثر خانه‌ها با آن روبه‌رو هستیم. با این وجود، ما همیشه در حال خرید لوازم و لباس‌های جدید هستیم و وسایل قدیمی را هم دور نمی‌اندازیم.

کمبود فضا، موضوعی است که در اکثر خانه‌ها با آن روبه‌رو هستیم. با این وجود، ما همیشه در حال خرید لوازم و لباس‌های جدید هستیم و وسایل قدیمی را هم دور نمی‌اندازیم. با این حال، نمی‌توانید به سادگی همه این موارد را در آپارتمانتان نگه دارید، بنابراین باید راه‌های هوشمندانه‌ای برای ذخیره آن داشته باشید و اولین جایی که به ذهن می‌رسد که فضای خالی زیادی داشته باشد، زیر تخت است!

*چقدر فضا زیر تخت شما وجود دارد؟

قبل از هرگونه اقدام، اول باید فضای زیر تختتان را به خوبی تمیز کنید. نکته‌ای که باید در ذهن داشته باشید این است که باید وسایلی که به ندرت از آن‌ها استفاده می‌کنید مثل لباس‌های فصلی و کفش‌ها را زیر تخت قرار دهید.

*کشوهای زیر تخت خواب

داشتن کشو‌هایی زیر تخت خواب یک راه حل عالی برای ذخیره سازی مناسب لباس است. بسته به نوع کشوهای زیر تخت، گاهی اوقات تمام کاری که باید انجام دهید این است که به راحتی وسایل را درون کشوها بریزید و نگران چیزی نباشید. اگر شما همچین کشوهایی ندارید، می‌توانید خودتان به راحتی چنین فضاهایی را ایجاد کنید. نکته‌ی قابل توجه این است که نیازی نیست این کشو‌ها با اتاق شما همخوانی داشته باشد، چون فقط شما هستید که آن را می‌بینید!

*چه چیزهایی باید زیر تخت ذخیره شود؟

به طور کلی چیزهایی باید زیر تخت انبار شود که روزانه به آن‌ها احتیاج ندارید، به عنوان مثال: کیف و وسایل سفر، لباس‌های فصلی، کفش‌ها، کتانی‌ها، کتاب‌ها و همچنین وسایل کودکان را نیز می‌توانید زیر تخت انبار کنید، مثل؛ اسباب بازی، پازل و بازی‌های فکری.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه