دکوراسیون

سنگ مرمر در طراحی داخلی

سنگ مرمر در طراحی داخلی

سنگ مرمر در طراحی داخلی
سنگ مرمر اغلب در خانه‌ها برای سطوح آشپزخانه و حمام استفاده می‌شود، اما بسیاری روش‌های دیگر نیز وجود دارد که می‌توان به کمک آن‌ها، سنگ مرمر را به معماری داخلی خانه اضافه کرد.

پنت هاوس SS / بلژی

تخته سنگ مرمر سبز بزرگی هسته اصلی طراحی داخلی این پنت هاوس و دفتر خصوصی در شهر آنتورپ است. این بلوک 7 متری فضای سالن را از آشپزخانه چوبی پشت خانه جدا می‌کند.

آپارتمان گریس/ پرتغال

کاشی‌های مرمر سفید رگه‌ای کف سالن باریک و دراز این خانه‌ی پرتغالی که توسط فالا آتلیر بازسازی شده است را پوشانده است. دیگر انواع سنگ مرمر نیز سطوح میز، صندلی و میز کار این خانه را تشکیل داده است.

آپارتمان نانا/ پرتغال

استودیو رار برای بازسازی یک حمام در آپارتمان مجتمعی مسکونی ساخته قرن نوزدهم در لیسبون، سنگ مرمر هلویی رنگ را انتخاب کرده است. این طراحی تقابل معماری معاصر با تاریخی است که شامل کاشی‌های سرامیکی و سقف کاذب است.

خانه پروانه/ انگلستان

میزهای سنگ مرمری سیاه در آشپزخانه این خانه شهری در لندن، که توسط بیاسول بازسازی شده است، با تم رنگ آبی آشپزخانه در تقابل است. بعلاوه استودیو طراحی کاشی‌های سنگ مرمر خاکستری را در یک الگوی کثیف در دیوارهای حمام برای نشان دادن ویژگی «شخصیت کلاسیک انگلیسی» استفاده کرده است.

خانه ساحل نخل/ استرالیا

شرکت طراحی الکساندر یک ویلای ویرانه شهر سیدنی با مجموعه‌ای از اتاق‌های تک رنگ را بازسازی کرده است. آشپزخانه این بنا اکنون دارای یک کابینت جزیره‌ای مرمری خاکستری بوده و همچنین شومینه‌ای بزرگ در سالن این خانه از جنس سنگ مرمر است.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه