دکوراسیون

آگهی خانه شما در فضای مجازی!

آگهی خانه شما در فضای مجازی!

آگهی خانه شما در فضای مجازی!
به اشتراک گذاری خانه در فضای مجازی به یک پدیده در بازار املاک و مسکن تبدیل شده و طبیعتا طراحی، نقش مهمی در موفقیت یک ملک، خانه و یا اتاق خواهد داشت.

به اشتراک گذاری خانه در فضای مجازی به یک پدیده در بازار املاک و مسکن تبدیل شده و طبیعتا طراحی، نقش مهمی در موفقیت یک ملک، خانه و یا اتاق خواهد داشت. فاصله گرفتن از هتل‌ها با اتاق‌های تکراری و کاغذ دیواری‌های بی‌روح، دنیای بزرگی از فرصت‌های مختلف را برای مسافران ماجراجو به وجود آورده است؛ از گذراندن شبی بر روی دیوار بزرگ چین تا اقامت در یک بنای شاهکار معماری.

برای کمک به طراحی یک آگهی موفق، ما چندین راهنمایی را برای صاحبان خانه ارائه می‌دهیم. به یاد داشته باشید که همه چیز به نگاه اول برمی‌گردد و با وجود انتخاب‌های مختلف، مردم به دنبال یک تجربه‌ی تکرار نشدنی هستند.

1. همانطور که قبلا گفته شد، نگاه اول یعنی همه چیز! درهای ورودی باید یک طراحی منحصر به فرد یا رنگ تازه‌ای داشته باشند. فضای سبز باید تمیز و دلپذیر باشد. هر وسیله یا ابزار آلات (لوله‌ها و اتصالات دیگر) در نزدیکی درب ورودی را پنهان کنید (یا در صورت امکان حذف کنید).

2. وجود یک راهروی باریک بمحض وارد شدن به یک فضا باعث بروز حس تنگناهراسی می‌شود، سعی کنید سطح ورودی را باز کنید تا آن بیشتر مورد استقبال قرار گیرد.

3. مانند هر پروژه معماری دیگر، احترام به محیط پروژه، یک کلید طراحی خوب است. مردم چه می خواهند و مشتاق دیدن چه چیزی در شهر هستند؟ چه چیزی در مورد مکان منحصر به فرد است؟ فرهنگ شهری و جذابیت آن را از طریق معماری و مبلمان القا است. از مواد محلی تولید شده در شهر برای مبلمان و عناصر تزئینی استفاده کنید. جزئیات معماری منحصر به فرد ساختمان‌ها را از طریق دکور، رنگ یا کاغذ دیواری برجسته کنید.

4. به مقیاسی که در حال کار با آن هستید، توجه کنید. اگر خانه کوچک است، با استفاده از واحدهای کوچکتر، فضای کارآمد خانه را به حداکثر برسانید.

5. آشپزخانه و اتاق‌ها را به خوبی به شکلی باز نمایش دهید.

6. با حرکت درها به سمت انتهایی دیوارها و باز کردن کامل آن‌ها، فضای بیشتری ایجاد کنید.

7. وسایل عمودی می‌تواند شما را از کوچکی یک اتاق منحرف کند. عناصر عمودی را (آینه‌های آزاد، چراغهای سبک بلند) برای ایجاد توهم یک فضای بزرگتر نصب کنید.

8. فضاهای بالای اتاق را برای بهینه سازی استفاده از دیوار قفسه بندی کنید.

9. جدا کردن فضایی با درهای شیشه‌ای عملا فضا را به دو بخش تقسیم می‌کند در حالیکه توهم یک فضای بزرگ را ایجاد می‌کند.

10. در فضای داخلی، رنگ‌های سبک‌تری را انتخاب کنید تا فضای خیره کننده تری به ارمغان بیاورد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه