آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

10 عکس محبوب آشپزخانه سال 2020 (1)

10 عکس محبوب آشپزخانه سال 2020 (1)

10 عکس محبوب آشپزخانه سال 2020 (1)
انتخاب بهترین و خاص‌ترین طراحی برای دکور آشپزخانه از اهمیت بسیاری برخوردار است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این ترجمه از یک مقاله تخصصی و خاص به معرفی 10 عکس محبوب آشپزخانه سال 2020 بپردازیم.

تاریخ: 1400/1/8

در حالت کلی، محبوب‌ترین طراحی‌های آشپزخانه در سال 2020 از طیف وسیعی از سبک‌های سنتی، معاصر و روستایی تشکیل شده است. اما در تمامی این طرح‌ها، یک آیتم به صورت مشترک از اهمیت بسیاری برخوردار است: راه‌ حل‌های هوشمندانه به منظور ذخیره سازی لوازم و طرح‌های عملکردی که از جذابیت جهانی برخوردار باشند. شما نیز ببینید کدام یک از جزئیات طراحی زیر را تمایل دارید تا در آشپزخانه منزل خود داشته باشید.

عکس محبوب آشپزخانه 2020 6

10. زیبایی سیاه و سفید

مالکان این منزل، برای طراحی این آشپزخانه تگزاس خود، یک ظرح سیاه و سفید از طراح معروفGinger Curtis of Urbanology Designs را انتخاب کرده بودند. طراح در این طرح از ترکیب آیتم‌های مشکی در زمینه سفید به خوبی استفاده کرده است. شیر آب، آویزها و درب‌های کابینت در زمینه طراحی سفید آشپزخانه باعث شده است تا کنتراست زیبایی به وجود آید.

10 عکس محبوب آشپزخانه سال 2020

9. سطل‌های ذخیره سازی مواد خشک

در آشپزخانه‌هایی که دارای جزیره هستند، اغلب این اتفاق پیش می‌آید که فضای آخر جزیره آشپزخانه نادیده گرفته می‌شود. ولی آماندا هیس از معماران لوکاتی، از این فضای آشپزخانه با اضافه کردن سطل‌های توکار به منظور نگهداری از مواد غذایی خشک باعث شد تا این فضا مورد استفاده قرار بگیرد.

«اینجا یک فضای عالی برای قرار دادن مواد غذایی خشک و حبوبات است که باعث می‌شود تا کمی رنگ به فضا نیز افزوده شود و همچنین، این مواد در فضایی ذخیره می‌شوند که قابل مشاهده هستند.» این گفته  آماندا هیس است که در طراحی خود از ایده‌های Houzz استفاده می‌کند.

عکس محبوب آَشپزخانه سال 2020

8. تجدید نظر به روش صنعتی

طراح سارا دان براون اظهار می‌کند که مشتریان او خواستار یک سبک آشپزخانه به روز از سبک نیو انگلند با جزئیات «بازگشت به زمانی که صنعتگران همیشه در ساخت و ساز مشارکت داشتند» هستند. او نیز به منظور ایجاد این شور و نشاط صنعتگرانه در فضای آشپزخانه، سقف آشپزخانه را از قلع فشرده شده، کفپوش‌های کاشی مرمر کلاسیک در زمینه و یک جزیره آشپزخانه با فضای تخصصی به منظور ذخیره کتاب طراحی و اجر کرد.

عکس محبوب آشپزخانه 2020 2

7. گردش در جزیره

طراح Rebekah Zaveloff از KitchenLab Interiors برای بازسازی این آشپزخانه، تمایلی به استفاده از یک جزیره معمولی متشکل از یک بلوک کابینت ساده نبود که بر روی آن فقط یک پیشخوان قرار داشته باشد. در مقابل، او یک جزیره آَشپزخانه را با پایه و حجم متنوع در قسمت نشیمن طراحی کرد تا مبلمان با طرح سفارشی نیز در این فضا قرار بگیرند. سطح پیشخوان جزیره از جنس یاقوت کبود مروارید با یک لبه مختلط ساخته شده است تا ظاهر و سیمای ضخیم‌تر و مقاوم‌تری به صفحه ببخشد. این امر باعث می‌شود تا از دیگر جزیره‌های آشپزخانه متمایز شود و شکل و ظاهر خاص‌تری را به خود بگیرد.

عکس محبوب آشپزخانه 2020 3

6. حیرت زیبایی ترکیب چوب و رنگ سفید

مالکین این خانه برای بازسازی مجدد آشپزخانه منزل خود از طراح کلیر تونسین از استودیو Studio M Kitchen & Bath درخواست یک تم رنگی متشکل از سفید و چوب را داشتند. تونسین در هنگام طراحی آشپزخانه برای بستن جزیره آشپزخانه از صفحات چوبی گردو استفاده کرد تا بتواند جلوه خیره کننده بیشتری را به آشپزخانه ببخشد. سنگ کوارتز استفاده شده بر روی پیشخوان و آویزهای شیشه‌ای و برنجی بالای پیشخوان باعث می‌شود تا شکوه و جلوه بیشتری به فضا اضافه شود. هود سفارشی ساخته شده از بدنه گردو، به طرح جزیره آشپزخانه اضافه می‌شود و بر تم ترکیبی سفید و چوب در آشپزخانه تاکید بیشتری می‌ورزد.

عکس محبوب آشپزخانه 2020 4

منبع: The 10 Most Popular Kitchen Photos of 2020

ادامه این مقاله خاص و منحصر به فرد را در ترجمه‌های بعدی از تیم ایرانادکور دنبال کنید. با ما همراه باشید…

پیشنهادات تکمیلی تیم ایرانادکور

اگر شما نیز قصد بازسازی و نوسازی منزل یا بخشی از منزل خود را دارید، قطعاً آشپزخانه از اولین و مهم‌ترین فضای هر خانه‌ای به حساب می‌آید که تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون داخلی منزل دارد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکور آشپزخانه همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین دکورها را برای مشتریان خود به ارمغان آورد و در راستای جلب رضایت آن‌ها تلاش کند.

مترجم: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه