آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

بهترین دکور آشپزخانه کوچک

بهترین دکور آشپزخانه کوچک

بهترین دکور آشپزخانه کوچک
اگر شما هم در منزل خود یک آشپزخانه کوچک دارید و فکر می‌کنید که فضای کافی برای قرار دادن تمام ظروف و وسایل خود در آشپزخانه ندارید، پس بهتر است تا گالری تصویری زیر را به دقت ببینید.

تاریخ: 1399/12/22

یکی از مشکلاتی که معمولا در خانه‌های امروزی وجود دارد، وجود یک آشپزخانه کوچک در منزل می‌باشد. در بسیاری از موارد، زندگی کردن و ساماندهی یک آشپزخانه کوچک ممکن است دشوار به نظر برسد، به همین دلیل آگاهی از روش‌های ساماندهی و طراحی یک آشپزخانه کوچک از اهمیت بسیاری برخوردار است.

تمام افرادی که با یک آشپزخانه کوچک سروکار دارند، به خوبی اطلاع دارند که حتی باز کردن یک بسته خرید ساده سبزیجات نیز می‌تواند تمام آشپزخانه را نامرتب جلوه دهد. پس به این نتیجه می‌رسیم که ساماندهی و طراحی مناسب در یک آشپزخانه کوچک بسیار حائز اهمیت است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز در این مقاله یک گالری تصویری زیبا از بهترین دکور آشپزخانه کوچک را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 25

طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک

یکی از نکات کلیدی و تاثیرگذار در دکوراسیون آشپزخانه کوچک در اصل کابینت‌های آشپزخانه می‌باشد. توجه داشته باشید که کابینت سفید برای آشپزخانه کوچک از گرینه‌های مناسب در نظر گرفته می‌شود. یکی از بهترین ایده‌های مدل کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک، استفاده از طرح‌های کابینت‌های بلند تا سقف می‌باشد. کابینت‌ها را می‌توانید تا سقف آشپزخانه ادامه دهید و از فضای خوبی که بوجود می‌آید؛ برای جا دادن بسیاری از لوازم بهره ببرید.

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 24

در بیشتر آشپزخانه‌های کوچک معمولاً فضای کافی برای جا دادن قابلمه‌های بزرگ و مستطیل شکل در کابینت پیدا نمی‌شود. اما نگران نباشید؛ قطعاً راه‌حل جایگزینی برای این موضوع موجود است. این قابلمه‌ها و ماهی‌تابه‌های بزرگ احتیاجی نیست که در سقف آویزان گردند، می‌توان آن‌ها را به راحتی از یک قسمت دیوار آویزان کرد و یک قسمت را باتزئینات ویژه به آن‌ها اختصاص داد. در ادامه نیز شما را به دیدن این گالری تصویری زیبا و مطالعه مقالات زیر دعوت می‌کنیم.

enlightenedمدل جزیره آشپزخانه کوچک

enlightenedانواع آشپزخانه و چیدمان آن

enlightenedدکوراسیون آشپزخانه کوچک

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 24

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 22

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 21

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 20

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 19

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 18

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 17

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 16

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 15

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 14

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 13

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 12

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 11

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 9

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 8

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 7

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 5

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 4

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 3

بهترین دکور آشپزخانه کوچک 2

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه و اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا در راستای جلب رضایت مشتریان خود گام بردارد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

بهترین دکور آشپزخانه کوچکطراحی و اجرای آشپزخانه کوچکدکوراسیون آشپزخانه کوچک

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه