مصالح ساختمانی

نحوه نصب و جداسازی کاغذ دیواری نانوون

نحوه نصب و جداسازی کاغذ دیواری نانوون

نحوه نصب و جداسازی کاغذ دیواری نانوون
کاغذ دیواری نانوون یکی از مدرن‌ترین و بهترین نوع کاغذ دیواری به حساب می‌آید که طرفداران بسیاری نیز دارد. شاید شما هم تمایل داشته باشید تا با نحوه نصب و جداسازی کاغذ دیواری نانوون آشنا شوید.

تاریخ: 1399/12/12

کاغذ دیواری نانوون یکی از انواع جدید و مدرن کاغذ دیواری به حساب می‌آید که به دلیل ساختار الیاف پارچه‌ای و کاغذی خود از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین نوع کاغذ دیواری به حساب می‌آید. این نوع از کاغذ دیواری به دلیل تنوع در طرح و رنگ خود باعث شده است تا به سرعت میان مردم محبوبیت خود را به دست آورد و حتی افراد زیادی تمایل دارند تا طرح و نقش دلخواه خود را بر روی کاغذ دیواری نانوون سفارش دهند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور در این مقاله به بررسی نحوه نصب و جداسازی کاغذ دیواری نانوون می‌پردازد.

نحوه نصب و جداسازی کاغذ دیواری نانوون 5

بررسی ویژگی‌های خاص کاغذ دیواری نانوون

در حالت کلی به دلیل مواد خاصی که در ساخت کاغذ دیواری نانوون استفاده شده است در اصل می‌توان از کاغذ دیواری نانوون در آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی نیز استفاده کرد. فراموش نکنید که کاغذ دیواری نان وون به دلیل داشتن الیاف طبیعی و مصنوعی در ساختار خود، به راحتی بخار آب را از خود عبور داده و هیچگونه بخار آبی در کاغذ دیواری باقی نمی‌ماند. همین امر نیز باعث می‌شود تا هیچ گونه کپک و باکتری در سطح کاغذ دیواری رشد نکند و کاغذ دیواری به راحتی تنفس نماید. کاغذ دیواری نانوون یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هر فضایی به حساب می‌آید.

نحوه نصب و جداسازی کاغذ دیواری نانوون 4

کاغذ دیواری نانوون در اصل به عنوان کاغذ دیواری دوستدار محیط زیست شناخته می‌شود و از مواد اولیه سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت در ساخت این کاغذ دیواری استفاده شده است. استفاده از همین الیاف نساجی در کنار الیاف فیبری سلولزی باعث شده است تا نحوه نصب کاغذ دیواری بسیار ساده باشد و پس از اجرا نیز بر روی سطح دیوار بسیار یکدست و صاف دیده شود. همچنین کاغذ دیواری نانوون در برابر پارگی و کنده شدن بسیار مقاوم است و این موضوع یکی از مزیت‌های اصلی کاغذ دیواری نانوون به حساب می‌آید.

نحوه نصب و جداسازی کاغذ دیواری نانوون 2

نحوه نصب کاغذ دیواری نانوون (Non-Woven)

کاغذ دیواری نانوون دارای ساختار مشخص و بسیار ساده‌ای می‌باشد که حتی افراد عادی نیز می‌توانند با رعایت کردن برخی نکات به راحتی به نصب این کاغذ دیواری بپردازند. اما اگر شما فرد حساسی هستید و تمایل دارید تا همه چیز به بهترین شکل ممکن اجرا شود، بهتر است تا این کار را به افراد متخصص بسپارید. ولی در حالت کلی شما می‌توانید در هنگام نصب کاغذ دیواری نانوون بر روی دیوار به راحتی کاغذ دیواری را جابه‌جا کنید تا در محل دلخواه شما قرار بگیرد و سپس آن را بچسبانید. کافی است تا لبه‌های کاغذ دیواری روی یکدیگر قرار نگیرد. پس از اتمام کار شما هیچ درزی بر روی کاغذ دیواری نمی‌بینید. فراموش نکنید که چسب استفاده شده در هنگام چسباندن کاغذ دیواری نان وون نباید رقیق باشد.

نحوه نصب و جداسازی کاغذ دیواری نانوون 1

جداسازی و کندن کاغذ دیواری نانوون

یکی از مزیت‌های مهم و بزرگی که کاغذ دیواری نانوون دارد در اصل قابلیت کندن و جداسازی ساده و بسیار آسان این کاغذ دیواری می‌باشد. کاغذ دیواری نانوون به صورت کاملاً خشک و بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی بر روی دیوار به راحتی از دیوار کنده و جدا می‌شوند. این کاغذ دیواری‌ها پاره نمی‌شوند و به صورت ورقه‌ای و یکدست از روی دیوار جدا می‌شوند. خبر خوب این است که اگر شما بتوانید این کاغذ دیواری را صاف و یکدست از دیوار جدا کنید، حتی می‌توانید برای یک فضای دیگر از آن استفاده کنید. در ادامه نیز مطالعه مقالات زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کاغذ دیواری به شما پیشنهاد می‌شود.

enlightenedپارچه دیواری چیست

enlightenedکاربرد انواع کاغذ دیواری

enlightenedفروش انواع کاغذ دیواری

نحوه نصب و جداسازی کاغذ دیواری نانوون 3

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در اجرای تخصصی کاغذ دیواری در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا با ارائه برترین و خاص‌ترین خدمات به مشتریان خود در راستای جلب رضایت آن‌ها بکوشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

نحوه نصب و جداسازی کاغذ دیواری نانووننصب کاغذ دیواری نانوونبهترین کاغذ دیواریاجرای تخصی کاغذ دیواری

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه