مصالح ساختمانی

فروش کاغذ دیواری ضد آب

فروش کاغذ دیواری ضد آب

فروش کاغذ دیواری ضد آب
کاغذ دیواری ضد آب یکی از انواع محبوب و پرکاربرد کاغذ دیواری می‌باشد که در مکان‌های مرطوب منازل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. فروش کاغذ دیواری ضد آب در شیراز توسط تیمی متخصص صورت می‌پذیرد.

تاریخ: 1399/11/17

کاغذ دیواری تا به امروز یکی از محبوب‌ترین و همچنین پرکاربردترین نوع دیوارپوش برای هر دیوار در منازل مسکونی، دفاتر اداری و تجاری به حساب می‌آید. کاغذ دیواری دارای مزایا و معایب منحصر به فرد خود می‌باشد و امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع مختلفی از کاغذ دیواری با قابلیت‌های خاص و متفاوت وارد بازار شده‌اند که تا حد زیادی از معایب کاغذ دیواری کم کرده‌اند. یکی از این کاغذ دیواری‌های جذاب و پرطرفدار در اصل کاغذ دیواری ضد آب می‌باشد که دفتر ایرانادکور در شیراز یکی از مراجع معتبر فروش کاغذ دیواری ضد آب در شیراز و جنوب کشور می‌باشد.

فروش کاغذ دیواری ضد آب 6

کاغذ دیواری ضد آب چیست؟

کاغذ دیواری ضد آب در اصل یک محصول جدید از کاغذ دیواری است که با توجه به اسم آن مشخص است که این نوع از کاغذ دیواری ضد آب می‌باشد و به همین دلیل نیز قابلیت استفاده از این کاغذ دیواری در فضاهای مرطوب منزل نیز وجود دارد. بسیاری از مردم تمایل داشتند تا بتوانند از طرح‌های زیبا و جذاب کاغذ دیواری نیز در فضای حمام و سرویس بهداشتی منزل خود استفاده کنند. کاغذ دیواری ضد آب با خاصیت ضد آب بودن خود باعث شده است تا این خواسته افراد به حقیقت بپیوندد. کاغذ دیواری قابل شستشو نیز یکی از انواع کاغذ دیواری پرکاربرد می‌باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد.

فروش کاغذ دیواری ضد آب 5

ماده‌ای که باعث می‌شود تا یک کاغذ دیواری از حالت ساده به کاغذ دیواری ضد آب تبدیل شود در اصل ماده‌ای به نام وینیل می‌باشد. وینیل در حالت کلی علاوه بر ایجاد قابلیت شستشو در کاغذ دیواری باعث می‌شود تا کاغذ دیواری استحکام بیشتری داشته باشد و دوام و طول عمر آن نیز افزایش می‌یابد. وینیل در اصل نوعی پلاستیک است که از اتیلن و کلر ساخته می‌شود و برخلاف سایر پلاستیک‌های موجود در طبیعت، وینیل قابل بازیافت می‌باشد. همچنین قابلیت شستشوی کاغذ دیواری‌ها معمولاً با علامت‌های مختلفی بر روی کاغذ دیواری مشخص می‌شوند که میزان مقاومت آن‌ها را در برابر آب نشان می‌دهد.

فروش کاغذ دیواری ضد آب 4

معرفی کاغذ دیواری ضد آب و مزایای آن

کاغذ دیواری ضد آب دارای مزایای بسیار زیادی است و نکته اصلی این کاغذ دیواری‌ها در اصل قابلیت استفاده از آن‌ها در حمام و سرویس بهداشتی و مکان‌های مرطوب منزل یا دفاتر اداری و تجاری می‌باشد. کاغذ دیواری‌های ضد آب در اصل در برابر تابش نور آفتاب مقاوم می‌باشند، قیمت مناسبی دارند و از دوام بالایی برخوردار هستند. تفاوت قیمت کاغذ دیواری‌های ضد آب در اصل بخاطر مواد متفاوتی است که در ساخت آن‌ها استفاده شده است و آن‌ها را به کاغذهای دیواری ضد آب تبدیل کرده است. کاغذ دیواری‌های ضد آب به دو دسته کلی کاغذ دیواری ضد آب با روکش وینیل و کاغذ دیواری ضد آب پشت چسب تقسیم می‌شود.

فروش کاغذ دیواری ضد آب 3

دسته اول از کاغذ دیواری که در بالا ذکر شد دارای ساختاری بدین صورت می‌باشد: روکش وینیل مانند لایه‌ای پلاستیکی بر روی کاغذ دیواری قرار گرفته است که خاصیت ضد آب بودن و قابلت شستشوی کاغذ دیواری را بسیار بالا می‌برد. دسته دوم دارای ساختاری بدین شکل است: روکش وینیل در پشت کاغذ دیواری قرار گرفته است که باعث می‌شود تا کاغذ دیواری به سادگی از دیوار جدا شود. این نوع از کاغذ دیواری از جنس پلاستیک PVC ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر سرما، گرما و رطوبت دارد. کاغذ دیواری پوستری نیز یکی از انواع محبوب کاغذ دیواری به حساب می‌آید.

فروش کاغذ دیواری ضد آب 2

اگر شما تصمیم گرفته‌اید تا برای پوشش دیوارهای منزل، دفتر اداری یا تجاری خود از کاغذ دیواری استفاده کنید، باید اطلاع داشته باشید که کاغذ دیواری دارای انواع مختلفی می‌باشد که هر کدام نیز خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد. بنابراین، باید با شناخت صحیح هر نوع از کاغذ دیواری اقدام به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین نوع کاغذ دیواری بپردازید. در ادامه مطالعه مقالات زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

enlightenedکاغذ دیواری طرح مدرن

enlightenedکاغذ دیواری طرح کلاسیک

enlightenedفروش کاغذ دیواری در شیراز

فروش کاغذ دیواری ضد آب 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. فروش کاغذ دیواری ضد آب یکی از خدمات منحصر به فرد دفتر ایرانادکور می‌باشد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه