مصالح ساختمانی

فروش کاغذ دیواری در شیراز

فروش کاغذ دیواری در شیراز

فروش کاغذ دیواری در شیراز
کاغذ دیواری یکی از دیوارپوش‌هایی است که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. فروش کاغذ دیواری در شیراز توسط تیم‌های متخصص صورت می‌پذیرد.

تاریخ: 1399/11/19

کاغذ دیواری یکی از انواع مختلف دیوارپوش به حساب می‌آید که امروزه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شود و مشتریان این محصول به راحتی می‌توانند با مراجعه به دفاتر فروش کاغذ دیواری در شیراز به انتخاب طرح و مدل مورد علاقه خود بپردازند. شاید افراد زیادی هنوز میان انتخاب کاغذ دیواری یا رنگ برای دیوارهای منزل خود نتوانند یک گزینه را به صورت قطعی انتخاب کنند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا به بررسی انواع کاغذ دیواری و فروش آن‌ها بپردازیم. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی همواره بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

کاغذ دیواری سنتی

کاغذ دیواری سنتی در اصل یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین نوع کاغذ دیواری به حساب می‌آید. این مدل از کاغذ دیواری می‌تواند به صورت یک لایه (ساده) یا دو لایه (دوبلکس) مورد استفاده قرار گیرد. قسمت اصلی ساختار این نوع کاغذ دیواری سلولز می‌باشد. آن ها بسیار طبیعی و اکولوژیکی هستند و به دیوار اجازه تنفس می‌دهند، به همین دلیل به شکل گسترده‌ای در اتاق خواب‌ها و اتاق ناهارخوری مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت آن‌ها بسیار مناسب است و تقریبا در تمام فروشگاه های دکوراسیون داخلی می‌توان آن‌ها را یافت. تنها مشکل این مدل کاغذ دیواری این است که در مقابل نور آفتاب، رنگ خود را از دست می دهند و غیر قابل شستشو می‌باشند.

فروش کاغذ دیواری در شیراز 4

کاغذ دیواری آینه‌ای

انواع کاغذ دیواری‌ها معمولاً در رنگ‌های مات و براق به منظور کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاغذ دیواری‌های بسیار براق که شبیه آینه به نظر می‌رسند معمولاً در رنگ‌های بسیار روشن مانند: سفید – کرم – یاسی – لیمویی – طلایی – نقره‌ای و چندین رنگ روشن دیگر در بازار موجود می‌باشد. از کاغذ دیواری آینه‌ای معمولا برای دیوار پشت تلویزیون، پشت ویترین و یا برخی دیوارهای خاص خانه استفاده می‌شود. از این نوع کاغذ دیواری در هتل‌ها، رستوران‌های لاکچری و برخی فروشگاه‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش کاغذ دیواری در شیراز 7

کاغذ دیواری سه بعدی 

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از انواع کاغذ دیواری پوستری می‌باشد، با این تفاوت که طرح‌های چاپ شده بر روی کاغذ دیواری سه بعدی همان‌طور که از اسم آن پیدا است، طرح‌های متفاوت و سه بعدی می‌باشد. بعد از تصمیم‌گیری و انتخاب بین نقاشی ساختمان یا کاغذ دیواری، به سراغ لحظه حساس انتخاب نوع و طرح کاغذ دیواری می‌رویم. امروزه به دلیل رقابت بین تولید کننده‌ها، طرح‌های متنوع و بسیار جذابی از کاغذ دیواری سه بعدی به بازار عرضه شده است. کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون در اصل یک طرح جذاب و زیبا به حساب می‌آید.

فروش کاغذ دیواری در شیراز 6

کاغذ دیواری PVC با روکش وینیل

این نوع از کاغذ دیواری بسیار بادوام بوده و به سختی جدا می‌شود. ابعاد این کاغذ‌ها معمولا 5 متر مربع یا 16 متر مربع می‌باشد که با توجه به دیوارهای فضای مورد نظر انتخاب و اجرا می‌شوند. دوام این کاغذ دیواری‌ها بر روی دیوار معمولا 5 سال می‌باشد. این کاغذ دیواری‌ها قابل شستشو می‌باشند و در مقابل خش و ساییدگی نیز مقاومتر هستند. اگر تمایل دارید تا از کاغذ دیواری در فضای منزل خود مدتی طولانی استفاده کنید، کاغذ دیواری PVC انتخاب مناسبی به حساب می‌آید. در ادامه نیز شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد انواع کاغذ دیواری به مطالعه مقالات زیر بپردازید.

enlightenedکاغذ دیواری پوستری

enlightenedکاغذ دیواری طرح کلاسیک

enlightenedکاغذ دیواری طرح مدرن

فروش کاغذ دیواری در شیراز 2

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل همواره تلاش می‌کند تا خدماتی شایسته و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد. فروش و نصب کاغذ دیواری در شیراز یکی از خدمات تخصصی و حرفه‌ای تیم ایرانادکور می‌باشد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه