مقالات تخصصی معماری

کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری پوستری
کاغذ دیواری پوستری یکی از طرح‌ها و مدل‌های زیبای جدید کاغذ دیواری است که طرفداران خاص خود را نیز دارد. همیشه انتخاب بهترین و مناسب‌ترین طرح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تاریخ: 1399/11/18

کاغذ دیواری یکی از دیوارپوش‌های جذاب و بسیار کاربردی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و هر روزه نیز بر تنوع طرح و رنگ کاغذ دیواری افزوده می‌شود. همین موضوع باعث شده است تا کاغذ دیواری با هر سلیقه و دکوراسیونی هماهنگی و تناسب داشته باشد و درصد انتخاب کاغذ دیواری برای فضاهای داخلی منازل و دفاتر اداری و تجاری روز به روز افزایش یابد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش دارد تا بهترین خدمات و طرح‌های کاغذ دیواری را به مشتریان عزیز خود ارائه دهد.

کاغذ دیواری پوستری 20

کاغذ دیواری پوستری

شاید تعریف ساده‌تر و بهتر از کاغذ دیواری این تعریف باشد که طرح‌های خاصی به صورت یکسان و هماهنگ بر روی رول‌های متعدد و بسیاری از کاغذ دیواری چاپ شده است که در حالت کلی نیز تنوع رنگ، طرح و مدل بسیاری نیز دارد. هر شخص می‌تواند با توجه به نوع سبک دکوراسیون داخلی منزل خود به انتخاب یک طرح مناسب و هماهنگ از کاغذ دیواری بپردازد. مراحل نصب کاغذ دیواری بسیار آسان است و در مدت زمان کوتاهی توسط یک چسب مخصوص می‌توان آن را بر روی دیوار چسباند. امروزه نسل جدیدی از کاغذ دیواری وارد بازار شده است که کاغذ دیواری پوستری نام دارد.

کاغذ دیواری پوستری 19

کاغذ دیواری پوستری چند تفاوت اساسی با کاغذ دیواری‌های ساده دارد. تفاوت اول این است که کاغذ دیواری پوستری به صورت پازل است و هر رول از کاغذ دیواری باید با دقت کامل در کنار رول قبلی اجرا شود تا در نهایت طرح نهایی صحیح و درستی به وجود آید. همچنین مشتری می‌تواند سایز رول‌های کاغذ دیواری را با توجه به نیاز و سلیقه خود تغییر دهد، در صورتی که برای کاغذ دیواری ساده این امکان وجود ندارد. همچنین افراد می‌توانند هر طرحی را با هر سایز و اندازه‌ای برای چاپ شدن بر روی کاغذ دیواری پوستری انتخاب کنند. در ادامه شما را به مطالعه مقالات زیر و تماشای گالری تصویری کاغذ دیواری پوستری دعوت می‌کنیم.

enlightenedکاغذ دیواری طرح کلاسیک

enlightenedکاغذ دیواری طرح مدرن

enlightenedکاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری پوستری 18

کاغذ دیواری پوستری 17

کاغذ دیواری پوستری 16

کاغذ دیواری پوستری 15

کاغذ دیواری پوستری 14

کاغذ دیواری پوستری 13

کاغذ دیواری پوستری 12

کاغذ دیواری پوستری 11

کاغذ دیواری پوستری 10

کاغذ دیواری پوستری 8

کاغذ دیواری پوستری 9

کاغذ دیواری پوستری 7

کاغذ دیواری پوستری 6

کاغذ دیواری پوستری 5

کاغذ دیواری پوستری 4

کاغذ دیواری پوستری 3

کاغذ دیواری پوستری 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در فروش انواع کاغذ دیواری در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا با استفاده از نیروهای متخصص و توانمند در جهت کسب رضایت کامل مشتری در تمامی حوزه‌ها و خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی گام بردارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه