مقالات تخصصی معماری

5 نکته طلایی در دکوراسیون داخلی مغازه شیراز

5 نکته طلایی در دکوراسیون داخلی مغازه شیراز

5 نکته طلایی در دکوراسیون داخلی مغازه شیراز
حس کنجکاوی ، گاهی ما را به داخل مغازه ای که قصد خرید از آن را نداشتیم می کشد و بیشتر اوقات ما دست پر از مغازه بیرون می آییم ، اما چرا ؟ پاسخ این سوال ، همان چیزی است که برخی افراد با خلاقیت و هوشمندی از آن بهره برده و روز به روز به مشتریان خود اضافه می کنند ؛ دکوراسیون داخلی مغازه و چیدمان اصولی ویترین!

با ما در این محتوا از ایرانادکور همراه باشید تا دکوراسیون داخلی مغازه را بررسی کنیم ؛ اجرای دکور مغازه شیراز را به ما بسپارید و از علم و تجربه کارشناسان خبره ما بهره بگیرید.

در ادامه این مقاله ، قصد داریم 5 نکته طلایی در دکوراسیون داخلی مغازه شیراز را با هم مرور کنیم نکاتی کوچک اما پر کاربرد که می تواند مستقیما بر فروش شما تاثیر گذار باشد.دعوت می کنیم مقاله 5 ایده کم هزینه برای دکوراسیون مغازه کوچک را نیز بخوانید و با جزئیات بیشتری آشنا شوید.

دکوراسیون داخلی مغازه شیراز

نکته اول : برای دکوراسیون داخلی مغازه رنگ ها را به خدمت بگیرید!

هدف ما از دکوراسیون داخلی مغازه شیراز این است که نگاه عابران و مخاطبان را به خود جذب کنیم و چه چیزی بهتر از استفاده از رنگ‌های تند و خاص! رنگ های خنثی در ذهن انسان ها دقیقا خنثی است اما رنگ های متفاوت و تند می تواند بسیار جلب توجه کند ، اما باید بدرستی و به جا از آن ها استفاده کرد وگرنه تاثیر منفی خواهند داشت ، انتخاب درست رنگ شاید موثرترین و از طرفی ساده‌ترین راه برای جلب توجه خواهد بود.

دکوراسیون داخلی مغازه شیراز

رنگ های تند را در کنار رنگ های خنثی به کار ببرید تا بیشتر به چشم بیایند و از شلوغی دور بمانید ، در این زمینه حساسیت زیادی به خرج دهید تا بتوانید بهترین رنگ ها را انتخاب کنید ، در برخی مشاغل می توان با ایده گرفتن از نوع کالا رنگ ها را تعیین کرد ، برای مثال فروشگاه سیسمونی می تواند از رنگ های پسرانه و دخترانه آبی و صورتی پاستیلی در کنار رنگ های تند در همین تناژ بهره ببرد اما کفش فروشی خوب است از رنگ هایی با ترکیب زرد و مشکی و یا قرمز و سفید استفاده کند.

رنگ هایی مانند زرد و قرمز توجه مشتریان را جلب می کنند و باعث می شوند تا خریداران قدم های خود را آهسته کرده و در جلوی محصولات بایستند ، دلیلش این است که رنگ زرد اولین رنگی است که توسط شبکیه چشم دیده می شود و رنگ قرمز سال هاست که به عنوان رنگ توقف در چراغ راهنمایی، آمبولانس و علایم خیابان ها استفاده شده است ، پس با شناخت هر رنگ می توان از آن ها استفاده کرد.

مقاله دکوراسیون مغازه کوچک را هم در همین سایت بخوانید و اطلاعات خود را بیشتر کنید.

نکته دوم : در ارائه محصولات خلاق باشید

بسته به نوع کالایی که می فروشید می توانید خلاقیت را هنگام نمایش کالا بکار برده و مشتری را هیجان زده کنید ، مثلا پیراهنی که به تن مانکنی متفاوت و جذاب است ، خیلی بیشتر از پیراهنی که فقط خیلی تمیز و شیک تا خورده و در قفسه است نظر مشتری را جلب می کند.

پوستری جذاب از یک لیوان قهوه به همراه شکلات های هیجان انگیز و خوشمزه می تواند فروش قهوه را در مغازه شما بالاتر ببرد. اگر لوازم خانگی می فروشید از برخی از آن ها استفاده کنید تا مشتری بتواند کارکرد واقعی آن را ببیند ، مثلا در تستر ، نان واقعی تست کنید و به مشتری بدهید.

دکوراسیون داخلی مغازه شیراز

سعی کنید تا جاییکه می توانید برخی حواس پنج گانه مشتریان را هنگام طراحی دکوراسیون داخلی مغازه به کار بیاندازید و یا با ارائه ای متفاوت حواس مشتری را تحریک کنید ،  مثلا اگر ظروف آشپزخانه می فروشید ، با برخی از آن ها در کنار غذاهای خوشمزه عکس بگیرید و کنار ظروف بگذارید ، یا اگر فرش فروش هستید ، برخی قالیچه ها را جایی پهن کنید و از مشتری بخواهید بدون کفش روی آن ها راه برود تا حس نرمی و لطافت آن ها را حس کند.

دکوراسیون داخلی مغازه شیراز جزو فعالیت های تخصصی ما در ایرانادکور است.

نکته سوم : از شلف ها و قفسه بندی های خاص و به یاد ماندنی استفاده کنید

مشتری هنگامی که به خانه میرود باید بتواند منظره ای زیبا از دکوراسیون داخلی مغازه شما را در ذهن خود ثبت کند ، شلف ها و قفسه های متفاوت ، شیک و خاص می تواند این حس را به مشتریان شما هدیه کند ، ما در ایرانادکور می توانیم با ارائه طراحی های بسیار زیبا و خلاقانه و سپس اجرای آن ، این یادگاری را در ذهن مشتری های شما ایجاد کنیم.

دکوراسیون داخلی مغازه شیراز

نکته چهارم : قانون سه !!!

قانون سه در دکوراسیون داخلی مغازه چیست ؟ پاسخ : چیدمان های سه تایی از هرچیز

وقتی یک ویترین را می خواهید طراحی کنید از هر محصول سه تا بچینید. اگر محصولات تان را از نظر ارتفاع چیدمان می کنید ، سه ارتفاع بلند، بلندتر و بلندترین را در کنار هم طراحی کنید یا اگر محصولات تان دایره ای هستند سه محصول چاق، چاق تر و چاق ترین را کنار هم بگذارید یا حتی می توانید از نظر قیمت بچینید : ارزان ، گران ، گران ترین را در کنار هم قرار دهید ؛ این ایده فروش شما را به طور باور نکردنی بالا می برد.

دکوراسیون داخلی مغازه شیراز

نکته طلایی آخر : طراحی ویترین های خاص و بسیار متفاوت

در دکوراسیون داخلی مغازه شیراز ، ویترین عاملی است که تعیین می‌کند مشتری به داخل مغازه شما می آید يا خیر! و شما برای این تصمیم فقط 5 ثانیه فرصت دارید که مشتری را به داخل مغازه دعوت کنید و یا مشتری براحتی از جلو مغازه شما رد شود و برود!!!

مشتریان هر چیزی که در ویترین می‌بینند، عامل قضاوت آن ها درباره بقیه اجناس مغازه است ، پس بهتر است همواره نسبت به سلیقه عمومی و چيزی که مشتریان به دنبال آنها می گردند آگاه باشيد. طراحی و اجرای ویترین های کاربردی و شیک که مشابهی در بین رقبا نداشته باشد را به ما در ایرانادکور بسپارید ، خوب است بدانید گاهی اوقات طراحی يک دکور زيبا و چشمگیر برای ویترین تأثیر بیشتری در جذب مشتری نسبت به دکور داخلی خود مغازه خواهد داشت!

دکوراسیون داخلی مغازه شیراز

ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا برترین طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه شیراز و جنوب ایران را به شما تقدیم کنیم ، با ما از طریق شماره اعلام شده در کادر سبز رنگ در تماس باشید. مقاله طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه را پیش تر به شما تقدیم کرده ایم. مطالعه این مقاله را از دست ندهید!

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه