دکوراسیون

دکوراسیون فروشگاهی شیراز، ایده‌های برتر طراحی دکور

دکوراسیون فروشگاهی شیراز، ایده‌های برتر طراحی دکور

دکوراسیون فروشگاهی شیراز، ایده‌های برتر طراحی دکور
دکوراسیون یک فروشگاه همیشه باید برای مشتری جذاب و خیره‌کننده باشد! شما فقط در یک حالت می‌توانید به این امر دسترسی پیدا کنید. هنر و زیبایی را با معماری و طراحی مغازه تلفیق کنید. استفاده از این ایده‌های برتر در دکور مغازه و یا فروشگاه شما به راحتی می‌تواند شرایط کسب و کارتان را بهبود ببخشد.

دکوراسیون یک فروشگاه همیشه باید برای مشتری جذاب و خیره‌کننده باشد! شما فقط در یک حالت می‌توانید به این امر دسترسی پیدا کنید. هنر و زیبایی را با معماری و طراحی مغازه تلفیق کنید. استفاده از این ایده‌های برتر در دکور مغازه و یا فروشگاه شما به راحتی می‌تواند شرایط کسب و کارتان را بهبود ببخشد ، در این مقاله از ایرانادکور با ما باشید تا برترین ایده های دکوراسیون فروشگاهی شیراز را بررسی کنیم.

اهمیت دکوراسیون فروشگاهی شیراز

دکوراسیون فروشگاهی شیراز این روزها بسیار مهم و تاثیر گذار است رقبا در امر به روز کردن طراحی و چیدمان با هم رقابت می کنند پس با ایده های خلاقانه می توان موجب جذب مشتریان بیشتر شد . اگر تا به حال به کیفیت طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاهی اهمیتی نمی دادید ، پیشنهاد می دهیم کمی بیشتر به این موضوع توجه داشته باشید .

خصوصا در مواقعی که شما کالایی ارزشمند و لوکس مانند ساعت ، طلا ، لوازم دکوری گران قیمت و یا پوشاک با مارک ها معروف را می فروشید این موضوع پر رنگ تر می شود اما این بدین معنا نیست که اگر فروشگاهی کالاهایی ارزان قیمت و یا ساده تر را ارائه می کند نیازی به طراحی دکوراسیون عالی و چیدمان صحیح ندارد.

مطمئنا مشتریان ترجیح می دهند از فروشگاه هایی با نظم خاص و چیدمان استاندارد و طراحی دکوراسیون زیبا خرید کنند تا فروشگاهی بهم ریخته و نازیبا!!

در این بخش نگاهی به دکوراسیون فروشگاهی شیراز، ایده‌های برتر طراحی دکور انداختیم ، با ما همراه باشید.

دکوراسیون فروشگاهی

استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون فروشگاهی شیراز

اصولا استفاده از رنگ سفید و یا رنگ های روشن فضا را تمیز ، درخشان و دلباز نشان می دهد ، در طراحی دکوراسیون مغازه می توان از رنگ سفید حتی به تنهایی استفاده کرد . رنگ سفید یک رنگ لوکس محسوب می گردد و استفاده از این رنگ در بوتیک هایی که فضای کوچکی دارند بسیار مناسب خواهد بود.

دکوراسیون فروشگاهی شیراز

رنگ هایی که می توانید در کنار سفید استفاده کنید ، مشکی ، طوسی و رنگ چوب است که فضا را کاملا لوکس خواهد کرد ، گرچه رنگ سفید خنثی است و می تواند در کنار هر رنگی قرار گیرد اما رنگ های خاص مانند نقره ای و طلایی در کنار رنگ سفید ، جلوه ای ویژه به فروشگاه شما خواهد داد.

نورپردازی هدفمند در دکوراسیون فروشگاهی

در دکوراسیون فروشگاهی شیراز ما معمولا  برای بخشی از فروشگاه ، نورپردازی متفاوتی در نظر می گیریم و این یک ایده خلاقانه در طراحی دکوراسیون داخلی است ، استفاده از ویترین هایی با نورهای هدفمند به معرفی اختصاصی محصولات کمک شایانی خواهد داشت ، بدون آنکه بخواهیم با مشتریان صحبت کنیم و محصول خاصی را به او معرفی کنیم با متمرکز کردن نور برروی کالایی که بیشترین سود را خواهد داشت توجه بصری را به سمت آن کالا جلب می کنیم.

در دکوراسیون فروشگاهی بر خلاف دکوراسیون منزل ، می توان سقف های شلوغ تر و پر نور تری طراحی کرد ، استفاده از سقف های کاذب جذاب و خیره کننده ، راهکاری عالی در جذابیت یک فروشگاه و یا واحد تجاری است . کناف کاری هایی با منحنی های بیشتر و یا با شکستگی های عمیق تر همراه با نورپردازی می تواند هم فضای فروشگاه را روشن و جذاب کند و هم به زیبایی آن کمک شایانی داشته باشد.

دکوراسیون فروشگاهی

استفاده از کفپوش های مناسب در دکوراسیون فروگاهی شیراز

ما در پروژه های دکوراسیون فروشگاهی شیراز ، بسته به نوع کالایی که به فروش میرسد ، نوع کفپوش را تعیین می کنیم ، شما با داشتن یک کف پوش مناسب میتوانید هم به زیبایی فروشگاه خود کمک کنید و هم اینکه مشتری میتواند از راه رفتن در فروشگاه شما نهایت لذت را احساس کند.

فرض کنید کالایی که شما می فروشید کفش باشد کف پوش میتواند روی خرید مشتریان شما تاثیر بگذارد اگر از کفپوشی نا مناسب استفاده کنید ، زیباترین کفش فروشگاه شما هم هنگام تست مشتری زیبا به نظر نمیرسد زیرا وقتی که کفش را میپوشند و خود را روی آیینه میبینند کف پوش باعث میشود زیبایی کفش به چشم نیاید.

رنگ ها را به فروشگاه خود دعوت کنید

اگر از دکوراسیون تک رنگ مانند آنچه در خصوص رنگ سفید گفتیم استفاده نمیکنید می توانید از رنگ های شاد و جذاب هم بهره ببرید ، البته این فقط در خصوص برخی از فروشگاه ها ایجاد جذابیت خواهد کرد و برای تمام فروشگاه ها کاربرد ندارد ، برای مثال شما می توانید فروشگاه عینک فروشی و یا کفش فروشی را رنگارنگ طراحی کنید اما در خصوص فروشگاه کت و شلوار لوکس مردانه نمیتوانید این ایده را اجرا کنید.

دکوراسیون فروشگاهی

استفاده از نورگیر طبیعی برای حال و هوای بهتر

دکوراسیون فروشگاهی شیراز باید حتی المقدور دارای نور کافی و طبیعی باشد ، شیراز شهر طبیعت است و مردم آن فضاهای دلباز با نور طبیعی رو دوست دارند ،  فروشگاه های کوچک ، دلگیر و تاریک فروش خوبی نخواهند داشت.

پس با ایجاد نورگیر در فضا می توانید مغازه تان را بزرگتر از آنچه هست جلوه بدهید. نور گیر مزایای زیادی دارد، مثلا در طول روز شما را از مصرف برق بی نیاز می کند؛ به خصوص اگر  این نورگیر در سقف باشد. چرا ارتفاع فروشگاه را زیادتر می کند و باعث گردش هوا می شود.

حتی اگر جایی برای درست کردن نور گیرهای پنجره ای و سقفی ندارید می توانید طرحی شبیه پنجره و پرده را بر روی دیوار اجرا کنید تا حس و حال پنجره ای رو به بیرون را برای خود و مشتری ایجاد کرده باشید.

این امر خصوصا در کافی شاپ ها می تواند منجر به جذب مشتری های بیشتر شود.

دکوراسیون فروشگاهی شیراز

در این مقاله از ایرانادکور تلاش کردیم شما را با دکوراسیون فروشگاهی شیراز، ایده‌های برتر طراحی دکور آشنا کنیم ، با ما از طریق دفتر شیراز در تماس باشید و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان ، ایده های خلاقانه دریافت نمایید.

نویسنده : ص.توکلی / ایراناکور / 14 اسفند ماه 1400

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه