آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

طراحی ویترین در کابینت آشپزخانه مدرن

طراحی ویترین در کابینت آشپزخانه مدرن

طراحی ویترین در کابینت آشپزخانه مدرن
طراحی ویترین آشپزخانه یک تکنیک جدید و مدرن برای ایجاد زیبایی و جذابیت در آشپزخانه است. انواع مدل ویترین آشپزخانه ؛ متناسب با تیپ دکوراسیون منزل شما و همین طور فضای آشپزخانه در تیم ایرانادکور قابل طراحی و اجراست. در این مقاله با طراحی ویترین های آشپزخانه و انواع دکوری آشنا می شوید. با ما همراه شوید.

طراحی ویترین در کابینت آشپزخانه مدرن یک تکنیک جدید برای ایجاد زیبایی و جذابیت در خانه است. انواع مدل ویترین آشپزخانه ؛ متناسب با تیپ دکوراسیون منزل شما و همین طور فضای آشپزخانه در تیم ایرانادکور قابل طراحی و اجراست. در این مقاله با طراحی ویترین های آشپزخانه و انواع دکوری آشنا می شوید ، بهترین کابینت آشپزخانه در شیراز را از ما بخواهید.

enlightened همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را تیز بخوانید و علاوه بر آشنایی با شرکت ایرانادکور و نحوه ارائه خدمات ، اطلاعات کامل و به روزی در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را دریافت کنید.

بوفه اشپزخانه

نظم بخشیدن به نوع چیدمان لوازم منزل و همین طور استفاده ازانواع مدل ویترین در تزیین و تغییر فضای سالن تاثیر چشمگیری دارد. مدل ویترین آشپزخانه کلاسیک؛ مدل ویترین دکوری؛ مدل ویترین دیواری و ویترین سلطنتی در آشپزخانه می تواند هر سلیقه و هر شرایط محیطی را راضی نگه دارد.

انواع ویترین های آشپزخانه

مدل ویترین کلاسیک ، مدل ویترین دکوری ، مدل ویترین دیواری ، ویترین سلطنتی ، ویترین فانتزی

اینکه کدام نوع ویترین را برای آشپزخانه انتخاب می کنید بستگی به سبک خانه و سلیقه شما و البته هزینه ای که می خواهید کنار بگذارید دارد. در تیم ایرانادکور ، انواع مدل ویترین شیک متناسب با سلایق مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد؛ جدیدترین انواع مدل ویترین هم سو با نوع دکوراسیون منزل شما در حال حاضر قابل ارائه است.

ویترین آشپزخانه

تاثیر ویترین بر زیبایی آشپزخانه

تصمیم شما برای انتخاب ویترین آشپزخانه عموماً ظاهر و زیبایی آشپزخانه را تعیین می‌کند. به همین دلیل باید با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون آشپزخانه (مدرن، کلاسیک، ساده، لوکس) بهترین مدل ویترین آشپزخانه را برای خانه خود انتخاب کنید. اگر می‌خواهید دکوراسیون آشپزخانه شما همیشه زیبا و جذاب به نظر برسد، پیشنهاد می‌کنیم مدل ویترین آشپزخانه خود را ساده انتخاب کنید. ویترین ساده به خاطر نداشتن تزیینات اضافی، برای هر سبک و خانه‌ای قابل استفاده هستند.

ایرانادکور

چنان‌چه ویترین آشپزخانه شما ساده باشد، در انتخاب سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک آزاد هستید، زیرا به راحتی می توانید آن را برای هر سبکی تزئین کنید و هر چیزی بخواهید را در طبقات آن جای دهید و لذت ببرید.

ویترین آشپزخانه مدرن

بهترین انتخاب برای افرادی که سبک دکوراسیون آشپزخانه آنها مدرن است ، این نوع از ویترین هاست. ویترین آشپزخانه مدرن از لحاظ رنگ دارای تنوع بالایی است. اما معمولا دیده شده که سفید، خاکستری، سیاه، شیری و رنگ‌های خنثی طرفداران بیشتری دارند. امروزه جوانان ، بیشتر سبک مدرن را می پسندند و معمولا در سبک مدرن دکوراسیون اسپورت را اجرا می کنند، اما بزرگ تر ها همچنان به سبک های کلاسیک و ممبران علاقه دارند.

بوفه

جوان تر ها بیشتر دوست دارند وسایل دکوری اسپورت و رنگی در قفسه های ویترین خود بچینند و بزرگتر ها معمولا به دنبال وسایل عتیقه و براق هستند.

ویترین ​آشپزخانه کلاسیک

بسیاری از افراد سبک کلاسیک را برای همه چیز می پسندند ، از مبلمان و فرش گرفته تا کابینت و ویترین آشپزخانه و حتی وسایل داخل ان.

اگر علاقه‌مند به سبک دکوراسیون کلاسیک و قدیمی هستید، ویترین آشپزخانه کلاسیک همان چیزی است که باید انتخاب کنید ، سبک کلاسیک صلابت و شکوه بیشتری دارد، ویترین آشپزخانه کلاسیک نسبت به دیگر سبک‌ها دارای تزئینات و عناصر اضافی بیشتری است و به اصطلاح شلوغ تر است به همین خاطر وجود آن در آشپزخانه جلوه بیشتری دارد.

بوفه آشپزخانه

ویترین کلاسیک اگر چوبی نباشند ، دارای رنگ تیره هستند. به عنوان یک ایده خلاقانه به شما پیشنهاد می‌دهیم که با  نورپردازی داخل ویترین باعث زیبایی بیشتر آن شوید ؛ می‌توانید از ظروف و وسایل قدیمی برای پر کردن طبقه های ان استفاده کنید.

وسایل تزیینی داخل ویترین آشپزخانه

معمولا در دودید متفاوت برخی از خانم ها از ویترین برای چیدن وسایل پذیرایی مانند بشقاب های میوه خوری و کارد و چنگال و سرویس چای خوری استفاده می کنند تا وقتی مهمان آمد براحتی به آن ها دسترسی داشته باشند.

در دیدگاه دیگر این ویترین تبدیل می شود به مکانی برای گذاشتن زیباترین و با ارزش ترین وسایل یک آشپزخانه ، کریستال ها و نقره و ظروف گران قیمت ، شیک و حتی بامزه.

اینکه شما کدام حالت را انتخاب می کنید ، بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد.

بوفه کلاسیک

اما از آنجایی که ویترین در آشپزخانه بسیار جلب توجه می‌کند، پیشنهاد ما به شما خانم‌های با سلیقه این است که وسایل دکوری و تزئینی را داخل ویترین آشپزخانه خود بچینید ؛ چیدمان وسایل داخل ویترین نشان دهنده هنر و سلیقه شما است اما از شلوغ کردن ویترین خودداری کنید.

بسیاری از خانم‌ها برای چیدمان و قرار دادن وسایل داخل ویترین وسواس دارند، در واقع آنها نمی‌دانند چگونه وسایل دکوری و تزئینی را داخل ویترین کنار هم بچینند.

ویترین

در هنگام چیدن وسایل داخل ویترین آشپزخانه می‌توانید به صورت تقارن یا غیر تقارن آنها را در کنار هم قرار دهید. به نظر می‌رسد ترکیب چیدمان متقارن و غیر متقارن جذابیت بیشتری دارد. توجه داشته باشید؛ برای جلوه بیشتر وسایل داخل ویترین ، از شلوغ کردن آن خودداری نمایید.

بهترین ویترین های آشپزخانه را برای شما طراحی خواهیم کرد کافیست با با در تماس باشید تا بهترین  دکوراسیون آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور را برایتان اجرا کنیم . انواع کابینت های آشپزخانه و خصوصیات آن را با مشاوران ایرانادکور بشناسید .

نویسنده : ص.توکلی / ایرانادکور / اسفند ماه 1400

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه