مقالات تخصصی معماری

کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری قابل شستشو
کاغذ دیواری قابل شستشو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هر دیواری در منزل و دفاتر اداری به حساب می‌آید. اما باید در هنگام انتخاب کاغذ دیواری قابل شستشو به نکات مهمی توجه کرد تا بتوان بهترین انتخاب را داشت.

تاریخ: 1399/11/12

در دنیای امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پدیدار شدن هزاران مدل مختلف از انواع دیوارپوش‌ها دیگر هیچ شخصی برای انتخاب دیوارپوش مورد علاقه خود مشکلی ندارد. انواع رنگ‌ها، انواع کاغذ دیواری و دیگر دیوارپوش‌های مختلف باعث شده است تا مشتری در هنگام خرید به راحتی دایره گسترده‌ای از انتخاب‌ها را پیش روی خود داشته باشد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور در این مقاله قصد دارد تا به بررسی کاغذ دیواری قابل شستشو بپردازد.

کاغذ دیواری قابل شستشو 7

کاغذ دیواری و کاربردهای آن

تمامی انسان‌ها ترجیح می‌دهند تا در هنگام خرید هر آیتم و لوازمی برای منزل خود به دنبال اقلامی بگردند که دارای کیفیت بالایی هستند و می‌توان به راحتی مدت زمان زیادی از آن‌ها استفاده کرد. کاغذ دیواری برای منزل یا حتی محیط کار نیز از این قاعده مستثنی نیست. کاغذ دیواری یکی از دیوارپوش‌های کاربردی است که محبوبیت بسیاری نیز در میان مردم دارد. به دلیل تنوع در طرح و رنگ کاغذ دیواری به راحتی می‌توان از آن در منزل و اتاق‌ها، دفاتر اداری و محیط کار، مراکز تجاری کوچک و حتی سالن‌های آرایشی نیز استفاده کرد. آشنایی با کاربرد انواع کاغذ دیواری به مشتری در هنگام خرید کمک خواهد کرد.

کاغذ دیواری قابل شستشو 5

قابلیت شستشو بودن کاغذ دیواری به خاطر جنس PVC و لایه نازک روکش وینیل بر روی آن می‌باشد که باعث شده است تا در صورت کثیف شدن بتوان به راحتی آن را تمیز کرد و به حالت اول برگرداند. این موضوع باعث می‌شود تا طول عمر کاغذ دیواری بیشتر شود و کاربران بتوانند مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنند. قابل به ذکر است که میزان قابلیت شستشو کاغذ دیواری‌ها دارای درجه‌بندی مختلفی است که از کمترین حالت تا بیشترین حالت معادل سه درجه مختلف می‌باشد. همچنین کاغذ دیواری نسبت به رنگ مدت زمان کمتری طول می‌کشد و بوی رنگ و تینر نیز در فضا وجود ندارد.

کاغذ دیواری قابل شستشو 4

کاغذ دیواری قابل شستشو

اگر بتوان یکی از مشکلات کاغذ دیواری‌های قدیمی را این مساله در نظر گرفت که قابلیت تمیز کردن و شستشو نداشتند، اکنون با وجود کاغذ دیواری قابل شستشو دیگر بهانه‌ای برای انتخاب نکردن کاغذ دیواری به منظور تزیین کردن سریع و بی‌دردسر فضاهای یک منزل نمی‌ماند. بعد از انتخاب کاغذ دیواری قابل شستشو برای تزیین دیوارهای منزل خود باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید. اول از همه اینکه به خاطر داشته باشید که باید لکه‌ها را زود به زود از روی کاغذ دیواری پاک کنید و سطح کاغذ دیواری را از بالا به پایین تمیز کنید.

کاغذ دیواری قابل شستشو 3

قبل از تمیز کردن کاغذ دیواری بهتر است تا هرگونه گرد و غبار و آلودگی را از روی کاغذ دیواری پاک کرده تا آلودگی بر روی کاغذ پخش نشود. علاوه بر این، حتماً باید از اسفنج نرم برای تمیز کردن کاغذ دیواری قابل شستشو استفاده شود. استفاده کردن از دیگر آیتم‌ها مانند اسکاچ زبر یا ابزارهای ساینده باعث آسیب رسیدن به کاغذ دیواری شده و آن را خراب می‌کند. همچنین نباید از مواد شوینده با ترکیبات تمیز کننده قوی برای تمیز کردن کاغذ دیواری استفاده کرد. بهترین انتخاب استفاده از آب ولرم می‌باشد. در ادامه نیز مطالعه مقالات زیر جهت افزایش اطلاعات شما در این زمینه معرفی می‌شود.

enlightenedکاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

enlightenedبهترین کاغذ دیواری برای اتاق کار

enlightenedکاغذ دیواری پشت تلویزیون چه رنگی خوبه

کاغذ دیواری قابل شستشو 2

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای همواره تلاش می‌کند تا خدماتی شایسته را به مشتریان خود ارائه دهد. انواع کاغذ دیواری‌های قابل شستشو در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در دفتر ایرانادکور موجود می‌باشد. کافی است تا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه