آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

مدرن ترین کابینت های آشپزخانه 2022

مدرن ترین کابینت های آشپزخانه 2022

مدرن ترین کابینت های آشپزخانه 2022
در این مقاله از ایرانادکور می خواهیم شما را با مدرن ترین کابینت های آشپزخانه آشنا کنیم و نکاتی بسیار کاربردی در این زمینه مطرح کنیم ، با ما همراه باشید.

در این مقاله از ایرانادکور می خواهیم شما را با کابینت آشپزخانه در شیراز آشنا کنیم و نکاتی بسیار کاربردی در این زمینه مطرح کنیم ، با ما همراه باشید.

enlightened همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را تیز بخوانید و علاوه بر آشنایی با شرکت ایرانادکور و نحوه ارائه خدمات ، اطلاعات کامل و به روزی در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را دریافت کنید.

مدرن ترین کابینت آشپزخانه

حتما دلیل انتخاب و مطالعه این مقاله این است که در حال انتخاب بهترین طرح های کابینت برای قلب خانه یا همان آشپزخانه تان هستید ، ما اینجا هستیم تا به شما در این راه کمک کنیم ، ما با ارائه بهترین خدمات دکوراسیون داخلی در شیراز ، یکی از برترین طراحان و مجریان کابینت در جنوب ایران هستیم.

اگر قصد تعویض و یا طراحی و اجرای کابینت را دارید ، ابتدا می توانید برای الگو گرفتن از برترین ها ، عکس های زیادی را در اینترنت مشاهده کنید ، مطالعه و تحقیق کنید تا بدانید سلیقه شما چگونه است و چه سبکی از کابینت را دوست دارید.

تعیین سبک آشپزخانه

کار درست و اصولی این است که با توجه به سبک دکوراسیون منزل ، اقدام به طراحی کابینت کنید ، اما اگر می خواهید بازسازی را از آشپزخانه شروع کنید که ایده بسیار خوبی هم هست ، دست شما باز است و آزادید که سبک خانه را هم تحت تاثیر آشپرخانه تغییر دهید ، بنابراین بسته به شرایط خاص شما ، باید این تصمیم گیری انجام شود که چه سبکی از کابینت مد نظر شماست.

آیا کابینت مدرن ، مانند کابینت های هایگلاس و ساده را دوست دارید و یا کابینت های ممبران و کلاسیک که دارای تزئینات بیشتری هستند؟

مدرن ترین کابینت آشپزخانه

مدرن ترین کابینت های آشپزخانه کدامند ؟

از این عنوان مشخص است که سبک مدرن جدید ترین سبک در بین جوانان در دنیای امروزی است ، این روزها کمتر از گذشته کابینت های شلوغ و دارای شیار و منبت کاری و زرق و برق دار مورد پسند هستند و بیشتر افراد حتی ترجیح داده اند دستگیره های کابینت را هم حذف کنند ، حتی عده ای یخچال ، فریزر ، لباسشویی ودستگاه ظرفشویی را هم در کابینت تعبیه می کنند تا ظاهری کاملا مدرن و ساده به آشپزخانه بدهند.

اگر شما از سبک مدرن پیروی می کنید ، می توانید با بررسی کابینت های خارجی و طراحی های آشپزخانه های ژورنالی هم پیش روید و این ، هیچ اشکالی ندارد.

کابینت هایگلاس از مدرن ترین کابینت های آشپزخانه

حتما شما هم ام دی اف های درخشانی که باعث انعکاس نور می شوند را برای کابینت های آشپزخانه دیده اید ، انواع کابینت های هایگلاس با تنوع رنگ و طرح می توانند سلیقه های مختلف را پوشش دهند ، حتی کابینت های هایگلاس قوس دار هم این روز ها بسیار مد شده که ما نیز در ایرانادکور قادر به طراحی و اجرای آن ها هستیم.

اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است می توانید از یونیت های ایستاده هایگلاس استفاده کنید تا هم کابینت جادار تری داشته باشید و هم انعکاس نور ، باعث بزرگتر جلوه دادن فضا شود.

ساخت ویترین ها و نورپردازی آن ها در کنار کابینت های گلاس چهره مدرن تری به آشپزخانه شما خواهد داد. نکاتی که در حال بررسی آن ها  هستیم همگی در ژورنالهای مدرن ترین کابینت های آشپزخانه 2022 آمده اند.

مدرن ترین کابینت آشپزخانه شیراز

کابینت مات یا براق؟

از مدرن ترین کابینت های آشپزخانه 2022 می توان به کابینت های مات هم اشاره کرد. برخی از دکوراتور های حرفه ای در جهان عقیده دارند که نور نباید منعکس شود و هر چیزی باید با درخشش و رنگ و طرح خودش دیده شود ، برای مثال عقیده دارند که انعکاس نور هالوژن ها نباید در سرامیک مشخص باشد تا بتوان چهره و اصالت هر المان را به نمایش گذاشت.

اگر فضای آشپزخانه تا حدی بزرگ است که نیاز نیست با ترفند هایی فضا را دلباز جلوه دهیم ، می توانید از رنگ های بسیار شیک مات هم استفاده کنید ، کابینت های مات اثر انگشت کمتری را نشان خواهند داد و ظاهری بسیار خاص و متفاوت دارند.

انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

انتخاب رنگ در مدرن ترین کابینت های آشپزخانه 2022 موضوعی بسیار مهم است ، در آخرین اپدیت های ژورنال ها بیشتر کابینت ها با رنگ روشن ظاهر شده اند ، رنگ سفید خالص و یا ترکیبی از سفید و چوب ، همچنین می تواند رنگ طوسی ، کرم و شکلاتی را هم در آن ها مشاهده کرد ، اما از مد و ژورنال که بگذریم ، سلیقه شما بیشترین اهمیت را دارد.

مد ها تغییر می کنند ، رنگ های سال فراموش می شوند اما این سلیقه خاص شماست که همیشه برایتان ارزشمند و پسندید خواهد بود و به شما انرژی خواهد داد.

 کابینت آشپزخانه 2022

رنگ و نور ، حس هر فضایی را تشکیل می دهند ، بنابراین دقت کنید که چه رنگی را انتخاب می کنید چون سالها با آن مواجه خواهید بود و چقدر خوب است که با هر بار دیدن انتخابی که کرده اید ، سرشار از حس تحسین و زیبایی شوید.

ما نیز در ایرانادکور در کنار شماییم تا به روز ترین و خلاقانه ترین ایده ها را برایتان طراحی و اجرا کنیم ، کافیست با ما در تماس باشید.

نویسنده : ص.توکلی / ایرانادکور / دی ماه 1400

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه