دکوراسیون

سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن

سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن

سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن
سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن را در این مقاله از ایرانادکور به شما عزیزان معرفی می کنیم ، با ما همراه باشید و اطلاعات خود را به روز و کامل کنید.

سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن را در این مقاله از ایرانادکور به شما عزیزان معرفی می کنیم ، با ما همراه باشید و اطلاعات خود را به روز و کامل کنید.

همچنین دعوت می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را نیز که پیشتر در همین سایت به شما عزیزان تقدیم شده است را مطالعه کنید و اطلاعات خود را در زمینه اجرای دکوراسیون کاربردی و اصولی به روز کنید.

وقتی در اینترنت ، درباره طراحی داخلی آپارتمان سرچ می کنیم یا وقتی ژورنال های دکوراسیونی را ورق میزنیم ، آپارتمان هایی را میبینیم که به طرز زیبایی طراحی شده اند گاهی فکر میکنیم چرا منزل ما اینگونه نباشد و شاید هم فکر می کنیم این ها فقط در اینترنت و کتاب هاست و بطور عملی قابل انجام نیست ( این فقط مال توی قصه هاست!!! )

ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا شما هم بتوانید در خانه ژورنالی خود ، قدم بزنید و عکس هایی که می گیرید مانند همان عکس های اینترنتی باشد.

دکوراسیون رنگ روشن

تم اول : طراحی داخلی آپارتمان به رنگ های بسیار روشن

سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن را معرفی می کنیم :

تم اول : طراحی داخلی آپارتمان به رنگ های بسیار روشن است ؛ صفحه سفید ، به خودی خود زیباست ، امروزه بسیاری از طراحی های داخلی بر اساس کاربرد وسایل است و همین موضوع ، دکوراسیون را به سمت سبک مینیمالیست برده است. دکوراسیون خانه با رنگ‌های روشن سرشار از انرژی است و هر بیننده‌ای در نگاه اول عاشق آن خواهد شد.

در خانه ای که کابینت ها ، کف ، دیوارها ، مبلمان و سایر المان ها سفید و یا به رنگ های بسیار روشن است ، تمام وسایل به چشم می آید ، سادگی و بی آلایشی به همراه خود حس پاکی و زیبایی و آرامش به همراه دارد و این آرامش چیزی است که همه ما به دنبال آن هستیم.

دکوراسیون داخلی سفید

enlightenedبرای اجرای طراحی آپارتمان با رنگ های بسیار روشن نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • در این شیوه شما می توانید در فضای کاملا روشن از یک لوستر ظریف با رنگ تیره استفاده کنید.
  • در فضایی با رنگ روشن یا خنثی شما می توانید از یک رنگ دیگر استفاده کرده و 10 درصد فضا را به آن اختصاص دهید مثلا تابلویی با رنگ آبی انتخاب کرده و سپس کوسن ها یا شال مبل را هم آبی انتخاب کنید و یک گلدان گل با شکوفه های آبی هم در گوشه دیگری از خانه قرار دهید. کار تمام است.
  • استفاده از رنگ های ساحلی در کنار تم روشن بسیار آرامش بخش و دل انگیز است ترکیبی از رنگ سن ساحل ، آبی دریا ، زرد ملایم خورشید و سفید. دفت کنید آبی باید پاستیلی باشد نه آبی آسمانی!

تم ساحلی دکوراسوین داخلی

  • استفاده از رنگ های پاستیلی که در کنار رنگ های روشن می تواند فضای شما را خاص و شیک کند ، البته یادتان باشد رنگ های پاستیلی مربوط به سبک مدرن دکوراسیون است و در سبک کلاسیک جایی ندارد.
  • استفاده ه از رنگ بژ در کنار سایر رنگ های روشن هم فضایی بسیار روح نواز و ملایم به شما می دهد که میتوانید از رنگ طلایی هم برخی اکسسوری ها را تهیه کنید. تزئینات بسیار ظریف و شیک طلایی می تواند فضای بژ سفید شما را بسیار زنده و درخشان و چشمگیر کند. با اینکه طلایی رنگ دکوراسیون کلاسیک است اما المان های طلایی بسیار ظریف می توانند در دکوراسیون مدرن هم به کار روند.

دکوراسیون بژ طلایی

المان های دکوراسیون روشن

برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی خانه های سفید ، کفپوش چوبی هم انتخاب خوبی است و یا می توانید از مبلمان چوبی استفاده کنید ، همچنین در قسمت های مختلف خانه بهتر است از گیاهان سبز استفاده کنید تا جلوه بیشتری به فضا ببخشد.

همین الان خانه ای با رنگ بسیار روشن که ترکیبی از چوب و سبزی گل های طبیعی در آن وجود دارد را تصور کنید ، اگر این منظره را می پسندید ، کار تمام است! از همین امروز به فکر تغییر دکوراسیون باشید و فضایی روشن و زیبا برای خود و خانواده تان خلق کنید.

تم دوم : طراحی داخلی آپارتمان طوسی ، چوبی

و اما از سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن ؛  تم دوم : طراحی داخلی آپارتمان طوسی ، چوبی است ؛ امروزه رنگ طوسی به صورت خیلی خاص وارد دکوراسیون داخلی شده است ، آپارتمانی را تصور کنید که کفپوشی طوسی روشن ، میز تی وی طوسی تیره با ترکیبی از چوب در کنار دیوار هایی سفید و طوسی را دارد و وقتی به آشپرخانه می رسیم ترکیبی از کابینت های طوسی و چوبی را خواهیم دید ، که در بعضی یونیت ها این طوسی می تواند تیره تر هم باشد ، تصور زیبایی بود؟

رنگ طوسی به فضای خانه زیبایی و ظرافت مناسبی هدیه می دهد اما باید بدانید که میزان تأثیر رنگ طوسی در فضا بسیار به طیف یا طیف‌هایی از این رنگ که استفاده می‌کنید، بستگی خواهد داشت. همچنین رنگ‌های دیگری که در کنار آن به کار می‌روند ، می‌توانند در حسی که در خانه وجود دارد و زیبایی آن تأثیر داشته باشند.

کفپوش ها می توانند چوبی باشند ، مثلا اگر پارکت یا لمینت با رنگ چوب کابینت ها را بکار ببرید همان منظره ژورنالی را خواهید داشت.

ما در ایرانادکور برای ارائه همین پیشنهادات و ایده ها و سپس اجرای دقیق آن ها در کنار شماییم ؛ مشاوره با متخصصین ما رایگان است.

طراحی داخلی آپارتمان طوسی ، چوبی

enlightenedنکاتی که درباره دکوراسیون طوسی باید بدانید:

  • اگر قرار است در دکوراسیون خانه شما رنگ طوسی در دیوار ها استفاده شود ، سه دیوار را طوسی روشن و یک دیوار را طوسی تیره در نظر بگیرید.
  • طوسی و خاکستری فضا را دلگیر می کنند اما اگر می خواهید از طوسی در دکوراسیون بهره ببرید و نمیخواهید دیوارهای بزرگ را طوسی کنید می توانید رنگ دیوارها را کرم انتخاب کرده و سپس از المان دیگری به رنگ طوسی بهره ببرید. مثلا مبلمان یا فرش و یا حتی لوازم دکوری مانند گلدان و تابلو
  • اگر خانه شما نقلی و کوچک است به سراغ رنگ طوسی نروید ، می توانید رنگ طوسی را با ترکیب چوب در خانه های بزرگ استفاده کنید تا فضا کوچک جلوه داده نشود.
  • ترکیب طوسی و مشکی و کرم می تواند در دکوراسیون خانه بسیار جذاب باشد.

دکوراسیون طوسی

تم سوم : طراحی داخلی آپارتمان تیره

از سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن دو تا را معرفی کردیم و اما  تم سوم : طراحی داخلی آپارتمان تیره است ، برخی افراد ، رنگ های تیره و خاص را می پسندند ، این افراد افراد مشکل پسند و خاصی هستند که معمولا دید هنری دارند و به سلیقه شان بسیار احترام می گذارند ، استفاده از رنگ های تیره ، جسارت بیشتری می خواهد. به محض ورود به چنین خانه هایی متوجه می شویم که با چه افرادی روبرو هستیم؛ دارای شخصیتی و نوع دیدگاهی کاملاً متفاوت با دیگران و حتی نوع استفاده متفاوت از وسایل در خانه

شاید برایتان پیش آمده باشد که آلبوم کاغذ دیواری را ورق بزنید و وقتی به رنگ های سورمه ای ، قهوه ای ، زرشکی ، طوسی تیره و نسکافه ای میرسید به خود بگویید : ” کی ممکنه این کاغذا رو انتخاب کنه ؟! ”  پاسخ : همان افراد خیلی خاص و خوش سلیقه.

نظر ما در ایرانادکور این است که اگر رنگ های تیره را دوست دارید اما خانه تان کوچک است ، از این رنگ ها برای یک دیوار خاص و یا اتاق شخصی خودتان استفاده کنید ، برای خانه های نقلی ، رنگ های تیره بعد از مدتی ممکن است دلگیر باشد یا فضا را از چیزی که هست کوچک تر هم نشان دهد اما اگر با رنگ های تیره دلتان نمیگیرد ، ما هنوز به سلیقه شما احترام می گذاریم و این تم رنگ را برایتان اجرا می کنیم.

دکوراسیون سیاه

اصول طراحی دکوراسیون تیره

سه اصل مهم را در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی با رنگهای تیره باید مد نظر داشت :

  • اول نورپردازی
  • دوم ترکیب لوازم خانه
  • سوم مبحث تضاد عناصر

​البته دقت داشته باشید که اگر در زمینه طراحی دکوراسیون حرفه ای نیستید استفاده از رنگ تیره خصوصا در دیوارها می تواند بعد از مدتی شما را پشیمان کند و چشمتان را خسته نماید اما اگر همین طراحی را یک حرفه ای انجام دهد از آن لذت خواهید برد.

اصول طراحی دکوراسیون تیره

شما حتی می توانید پرده ها را سیاه انتخاب کنید اما با شیوه های جذاب و صحیح مانند تصویر زیر :

دکوراسیون مشکی

اگر از بین سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن یکی را انتخاب کنیم ، فضایی بسیار خیره کننده و جذاب خواهیم داشت.

ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا با در نظر گرفتن سلیقه شما ، بودجه ، کاربرد فضا ، نیازمندی های خانواده و بسیاری فاکتور های دیگر ، خانه رویایی و ژورنالی شما را طراحی کنیم.

در پایان سه نمونه از طراحی داخلی آپارتمان مدرن توسط تیم تخصصی ایرانادکور را ببینید :

و حتما سری به مقاله بازسازی منزل و آپارتمان در شیراز در همین سایت بزنید ، مقاله ای جذاب و خواندنی !

نویسنده : ص.توکلی /سرپرست تیم محتوا ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه