آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

بهترین ترکیب رنگ کابینت هایگلاس

بهترین ترکیب رنگ کابینت هایگلاس

بهترین ترکیب رنگ کابینت هایگلاس
پر طرفدارترین کابینت این روزها ، کابینت هایگلاس است ، در سبک مدرن ، این کابینت یکی از بهترین هاست ، بنابراین شاید بخواهید بدانید بهترین رنگ برای آشپزخانه شما ، کدام ترکیب رنگ هایگلاس است؟ اگر می خواهید آشپزخانه شما مانند نگینی در خانه تان بدرخشد باید بتوانید بهترین رنگ را برای آن انتخاب کنید ، در این مقاله با ایرانادکور همراه شوید تا بهترین ترکیب رنگ کابینت هایگلاس را به شما معرفی کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/10/25

پر طرفدارترین کابینت این روزها ، کابینت هایگلاس است ، در سبک مدرن ، این کابینت یکی از بهترین هاست ، بنابراین شاید بخواهید بدانید بهترین رنگ برای آشپزخانه شما ، کدام ترکیب رنگ هایگلاس است؟

ایرانادکور نامی آشنا در دکوراسیون داخلی ، دارای پروژه های بسیار موفق در خصوص طرح بندی و سازماندهی آشپزخانه ، برای ارائه بهترین و خلاقانه ترین ایده ها در خدمت شما است .

اگر می خواهید آشپزخانه شما مانند نگینی در خانه تان بدرخشد باید بتوانید بهترین رنگ را برای آن انتخاب کنید ، در این مقاله با ایرانادکور همراه شوید تا بهترین ترکیب رنگ کابینت هایگلاس را به شما معرفی کنیم.

بهترین رنگ کابینت

کابینت هایگلاس چیست ؟

کابینت هایگلاس ، بسیار درخشنده است و به خودی خود نورهای آشپزخانه را بخوبی منعکس می کند ، روکشی که روی این کابینت کشیده شده ، باعث این درخشندگی است.

کابینت هایگلاس چگونه تولید می شود؟

برای تولید این متریال ، ضایعات و مواد دور ریز چوب طبیعی توسط دستگاه ، خرد و یکسان‌سازی می‌شود و خمیری یکنواخت بدست می آید که توسط چسب رزین و تحت گرما ساخته می شود.

کابینت هایگلاس به دلیل همین روکش ، خصوصیاتی به خود می گیرد که نمی توان از آن ها چشم پوشید ، این پوشش که پلکسی گلس نام دارد ، علاوه بر درخشندگی ، باعث می شود مقاومت این متریال نسبت به رطوبت ، خط و خش و گرما بیشتر شود ، حتی بسیاری از انواع آن ، در برابر اثر انگشت هم مقاومند و این بدان معنی است که جای انگشت شما بر روی درب های کابینت باقی نخواهد ماند.

بهترین رنگ کابینت

برترین رنگ های کابینت هایگلاس را می شناسید؟

مشکی براق :مشکی هرگز از مد نمی افتد و رنگی بسیار شیک و مدرن است ، شاید بعضی فکر کنند که آشپزخانه با کابینت مشکی ، دلگیر است اما اگر عکس های آشپز خانه هایی با کابینت تیره را ببینید ممکن است نظرتان عوض شود.

کابینت مشکی با هر رنگ کاشی و دکوری همخوانی دارد.

کابینت هایگلاس سفید : سفید دقیقا پر طرفدارترین رنگ در بین رنگ های کابینت است ، چراکه این رنگ باعث می‌شود ، فضای آشپزخانه بزرگتر و پر نورتر دیده شود.

بهترین رنگ کابینت

در آشپزخانه‌های کوچک ، پیشنهاد ما استفاده از رنگ سفید بدون ترکیب با رنگ های دیگر است. رنگ سفید هم با هر نوع دکوراسیونی مطابقت دارد.

کابینت هایگلاس رنگ چوب : رنگ طبیعت ، رنگ بکر زندگی است ، کابینت با رنگ و طرح چوب طبیعی یکی از زیباترین و جذاب ترین رنگ هاست ، اما استفاده از چوب واقعی به دلیل گران بودن آن برای همه امکان پذیر نیست.

اگر طرفدار دکوراسیون طرح چوب هستید، کابینت هایگلاس طرح  چوب ، بسیار شکیل است و باعث ایجاد حس صمیمیت در خانه شما خواهد شد.

بهترین رنگ کابینت

کابینت هایگلاس طوسی یا خاکستری : خنثی بودن رنگ خاکستری ، باعث می شود به راحتی با سایر رنگ‌ها ترکیب شده و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما ببخشد ، خوب است بدانید رنگ امسال هم ترکیب دو رنگ خاکستری و زرد است که ترکیبی بسیار زیبا برای آشپزخانه هم هست.

کابینت هایگلاس دو رنگ : دو رنگ سیاه و سفید ، رنگ چوب و سفید ، سفید و قهوه ای و قرمز و مشکی رنگ های پر طرفداری هستند که خصوصا در آشپزخانه های بزرگ می توانند زیبایی بیافرینند.

بهترین رنگ کابینت

مقالات زیر را بخوانید

enlightened کابینت هایگلاس سفید نسکافه ای

enlightened کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای

enlightened ترکیب دورنگ کابینت هایگلاس و فرامید

کابینت دو رنگ

سخن پایانی ایرانادکور

مشاوره رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی ایرانادکور را از دست ندهید.

ایرانادکور با در اختیار داشتن مهندسین متخصص که آشنا به استانداردهای روز دنیا در خصوص اصول طراحی کابینت آشپزخانه هستند، مرجع دکوراسیون داخلی در جنوب کشور است، برای انتخاب بهترین کابینت ها با  ما در شیراز در ارتباط باشید

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

رنگ کابینترنگ های کابینت هایگلاسترکیب رنگ کابینتدکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه