دکوراسیون

هزینه راه اندازی و طراحی کافی شاپ

هزینه راه اندازی و طراحی کافی شاپ

هزینه راه اندازی و طراحی کافی شاپ
راه ا ندازی کافی شاپ یکی از بیشترین و جذاب ترین ایده های افراد جوان برای داشتن شغل است ، اما شاید اولین سوالی که در ذهن افرادی که می خواهند کافی شاپ تاسیس کنند خطور کند این است که هزینه راه اندازی یک کافی شاپ چقدر است و چگونه می توان آن را کاهش داد ، در این مقاله از ایرانادکور به بررسی هزینه های کافی شلپ خواهیم پرداخت و نکاتی کاربردی در این زمینه را مطرح خواهیم کرد با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/10/10

راه اندازی کافی شاپ یکی از بیشترین و جذاب ترین ایده های افراد جوان برای داشتن شغل است ، اما شاید اولین سوالی که در ذهن افرادی که می خواهند کافی شاپ تاسیس کنند خطور کند این است که هزینه راه اندازی یک کافی شاپ چقدر است و چگونه می توان آن را کاهش داد ، در این مقاله از ایرانادکور به بررسی هزینه های کافی شاپ خواهیم پرداخت و نکاتی کاربردی در این زمینه را مطرح خواهیم کرد با ما همراه باشید.

ایرانادکور، بهترین مجری دکوراسیون فروشگاهی در جنوب کشور با تیم طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای خود، سال هاست در خدمت شما عزیزان است.

کافی شاپ ارزان

اهمیت هزینه راه اندازی کافی شاپ

داشتن کافی شاپ ، امروزه کسب و کاری سودآور به حساب می آید چرا که رفتن به کافی شاپ تقریبا جزیی از زندگی همه شده است و به گونه ای تفریح ، محسوب می شود.

برای راه اندازی کافی شاپ ، لازم است با هزینه های آن و نکات مهم برای مدیریت هزینه ها آشنا باشید تا بتوانید تخمین صحیح تری از بودجه داشته باشید.

هزینه کافی شاپ ارزان

هزینه های راه اندازی کافی شاپ ، شامل چه مواردی است؟

شما باید پیش از راه اندازی هر حرفه ای بدانید به چه مقدار سرمایه نیاز دارید ، نمی توان دل به دریا زد و به سراغ انجام کار رفت چراکه بسیاری از این روش بی منطق استفاده کرده اند و همان سرمایه ای را هم که داشتند به فنا داده اند.

هزینه راه اندازی کافی شاپ، موارد مختلفی را در بر می گیرد ، ابتدا باید مکان تاسیس کافی شاپ را در نظر بگیرید و هزینه رهن و اجاره و یا خرید آن را در نظر بگیرید ، حال به خرید تجهیزات ، استخدام پرسنل ، دکوراسیون کافی شاپ ، میز و صندلی و لوازم تزیینی فکر کنید.

هزینه کافی شاپ ارزان

تخمین هزینه های کافی شاپ

برای تخمین صحیح هزینه های کافی شاپ ابتدا لیستی تهیه کنید که دارای دو ستون است : هزینه های ضروری – هزینه های غیر ضروری

حال به سراغ هزینه های ضروری بروید و روی آن تمرکز کنید ، مثلا خرید دستگاه قهوه جوش و فر اما شاید دستگاه بستنی ساز درهمان ابتدا نیاز نباشد ، خرید میز و صندلی قطعا جزو نیازهای ضروری است اما خرید گلدان و تابلو های دیوار می تواند در مراحل بعدی انجام شود.

هزینه کافی شاپ ارزان

راه های کاهش هزینه تاسیس کافی شاپ

یکی از راه های کاهش هزینه های کافی شاپ ، خرید لوازم دست دوم است که اگر وقت بگذارید ، می تواند به شما کمک شایانی کند. می توانید مواردی که از دید مشتری دور است مانند یخچال را دست دوم بخرید.

حتی میز و صندلی ها ، پرده ، لوازم دکوری ، گلدان ، رومیزی و این قبیل چیزها هم می تواند بصورت دست دوم اما تمیز و سالم خریداری شود.

یکی دیگر از راه های کاهش هزینه ، پیدا کردن تامین کنندگان مواد اولیه به صورت عمده است ، مثلا قهوه ، نسکافه ، شکر ، آرد و سایر اقلام مصرفی را می توانید به صورت عمده خریداری کنید.

هزینه کافی شاپ ارزان

نکته مهم در هزینه کافی شاپ

شاید بتوانید برخی موارد مانند تعداد میز و صندلی ها را بعدا اضافه کنید اما در خصوص منو باید حداقل ها را تامین کنید ، با این که این روزها قیمت تجهیزات کافه داری بالا رفته است، شما باید همه اقلام را تهیه کنید، وگرنه خدماتتان ناقص و بی فایده خواهد بود ، اگر نتوانید نیاز مصرفی مشتریان را تامین کنید و مدام به آنها بگویید : ” نداریم ، نداریم !” مشتریان برای همیشه ، شما را ترک خواهند کرد و تبلیغی منفی بر علیه شما به راه خواهد افتاد ، بنابراین حتما بایستی تنوع را در ارائه خدمات خود داشته باشید حتی اگر مجبور شوید از سایر هزینه ها بکاهید.

هزینه کافی شاپ ارزان

مقالات زیر به شما کمک خواهد کرد:

enlightenedاصول نورپردازی کافی شاپ

enlightenedدکوراسیون کافی شاپ

enlightenedدکور کافی شاپ

طراحی کافی شاپ

سخن پایانی ایرانادکور

هنر جذب مشتری هنری است که باید در راه ایجاد کسب و کار بیاموزید ، اینکه کافی شاپ شما اینترنت رایگان ارائه دهد شاید برای شما هزینه زیادی ایجاد نکند ، اما مشتریان جوان بسیاری را به سمت شما خواهد آورد.

در این راه می توانید با کارشناسان ما در ایرانادکور مشورت کنید و بهترین راه ها را برای دکور کافی شاپ با کمترین هزینه در نظر بگیرید.

ما بهترین دکوراسیون فروشگاهی در شیراز را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن به شما ارائه خواهیم داد. خلاقیت و تفکر خلاق در معماری سرلوحه ما در ایرانادکور است.

نویسنده: ص.توکلی/ تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه