دکوراسیون

ویترین جلو مغازه موبایل فروشی

ویترین جلو مغازه موبایل فروشی

ویترین جلو مغازه موبایل فروشی
در این مقاله از ایرانادکور ، ویترین جلو مغازه موبایل فروشی را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم اگر به این موضوع علاقه مندید با ما همراه شوید.

تاریخ مقاله : 1399/10/05

موبایل در دو دهه اخیر بصورت ناگهانی به یکی از امکانات جدا نشدنی زندگی انسان تبدیل شد ، از کودکان دبستانی گرفته تا پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها ، از قشر ضعیف جامعه تا ثروتمندان همه و همه از موبایل استفاده می کنند ، مغازه های موبایل فروشی ، خدمات و تجهیزات موبایل ، تعمیرگاه ها و نمایندگی ها مانند قارچ در هر کوچه و خیابان روییده اند ، اما در این میان ، فروشگاه هایی موفق بوده اند که علاوه بر کیفیت و قیمت به دکور داخلی مغازه شان هم بها داده اند.

در این مقاله از ایرانادکور ، ویترین جلو مغازه موبایل فروشی را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم اگر به این موضوع علاقه مندید با ما همراه شوید ؛ ایرانا دکور ، با آگاهی از اصول طراحی دکور مغازه ، و اجرای پروژه های موفق فروشگاهی در ارائه بهترین دیزاین مغازه موبایل فروشی به شما کمک خواهد نمود ، اعتماد شما در این سال ها ارزشمند ترین پشتوانه ما در ایرانادکور بوده  است.

طراحی ویترین مغازه موبایل فروشی

اهمیت دکوراسیون مغازه موبایل فروشی

بسیاری از افراد به تکنولوژی علاقه ای خاص دارند مدام سرشان در گوشی است و تمام فناوری های روز دنیا را دنبال می کنند ، وقتی می خواهند لوازمی بخرند تمام جوانب آنرا بررسی می کنند و روزانه سعی در دنبال کردن اخبار نمونه های جدید دستگاه ها رادارند ؛ این گونه افراد هنگامی هم که به فروشگاه قدم می گذارند برایشان مهم است که آن فروشگاه کاملا به روز و شیک دکور شده باشد.

طراحی ویترین مغازه موبایل فروشی

نورپردازی در دکوراسیون داخلی

نکته بسیار مهم در فروش لوازم تکنولوژیک ، بحث “نورپردازی” می باشد و لازم است که باید با دقت و حساسیت بسیار انجام شود تا به خوبی جلوه دستگاه را افزایش دهد.

دکور موبایلی

چیدمان فروشگاه

چیدمان کالا ها و اجناس باید به گونه ای باشد که مشتری را کاملا تحت تاثیر قرار دهد ، مشتری باید بتواند در بدو ورود برترین و بالاترین مدل ها که در فروشگاه شما موجود است را ببیند تا بداند مغازه شما به روز است.

موبایل فروشی

نمونه های روشن موبایل

امروزه بسیاری از مغازه های موبایل فروشی ، استند ها و میز هایی دارند که آخرین مدل گوشی ها را بر روی آن گذاشته اند تا مشتری خیلی راحت آن ها را لمس کند و با آنها کار کند ، همین لذت دیدن قابلیتهای تکونولوژی جدید احتمال خرید را بالا میبرد.

گاهی برخی از موبایل فروشان ماکت دستگاه ها را در اختیار دارند که می توانند آن ها را به دست مشتری بدهند ، این راه بهتر از هیچ است اما به پای خود دستگاه اصلی نمی رسد.

دکوراسیون موبایل فروشی

ویترین مغازه موبایل فروشی

ویترین مهمترین نقش یک مغازه برای جلب مشتری را دارد ، ویترینی با طراحی خاص و زیبا می تواند در چند ثانیه مشتری را به مغازه شما دعوت کند و ویترینی نا مرتب و تاریک و بدون طراحی خاص در عرض چند ثانیه مشتری را از روبه روی مغازه شما عبور خواهد داد.

ویترین باید به گونه ای باشد که مشتری بتواند درون مغازه را نیز تا حدودی ببنید ، تلاش کنید ویترینی متفاوت ، بسیار روشن با اخرین گوشی های روز دنیا را طراحی کنید ، استفاده از رنگ های جذابی مانند قرمز ، زرد و آبی می تواند چشمان مشتری را به ویترین شما بدوزد.

طراحی ویترین مغازه موبایل فروشی

سعی کنید طیف وسیعی از سایزهای گوشی را در ویترین خود بچینید از قدیمی ترین و نوستالژیک ترین گوشی ها تا مدل هایی که شاید عده زیادی هنوز ندیده اند.

اگر بتوانید توضیحاتی هرچند کوتاه در کنار هر گوشی در ویترین بگذارید ، به مشتری می گویید که اطلاعات فنی شما بالاست ، مثلا میزان CPU ، RAM ، حافظه داخلی ، سایز صفحه ، کیفیت دوربین و غیره که معمولا برای مشتری ها جای پرسش است ؛ پس با کمی تدبیر و خلاقیت ویترینی بسازید که مشتری های عبوری نتوانند براحتی از آن رد شوند.

طراحی ویترین مغازه موبایل فروشی

مقالات زیر را مطالعه کنید :

enlightenedطراحی دکوراسیون ارزان قیمت مغازه

enlightenedدکور مغازه های کوچک

enlightenedدکوراسیون مغازه موبایل فروشی

ایرانادکور

سخن پایانی ایرانادکور

مشاوران ایرانادکور با داشتن ایده های ناب طراحی داخلی همراه شما در طراحی و اجرای مغازه ای زیبا و چشم نواز خواهند بود . با ما در ارتباط باشید تا بهترین دکوراسیون مغازه موبایل فروشی در شیراز و جنوب کشور را برایتان اجرا نماییم .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه