آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

کابینت سفید نسکافه ای از نوع هایگلاس

کابینت سفید نسکافه ای از نوع هایگلاس

کابینت سفید نسکافه ای از نوع هایگلاس
کابینت سفید نسکافه ای از نوع هایگلاس به دلیل تنوع و تطبیق پذیری بالا، برای سلیقه های مختلف مناسب است. اگر به دنبال فضایی مدرن و مینیمال هستید، می توانید از کابینت هایگلاس سفید ساده بدون هیچ طرح و نقش و نگاری استفاده کنید. اگر به دنبال فضایی گرم و صمیمی هستید، می توانید از کابینت نسکافه ای با رگه های چوب استفاده کنید.
رنگ کابینت ، موضوعی مهم در هنگام تصمیم گیری برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه است ، در این مقاله قصد داریم به یکی از خاص ترین ، به روز ترین و جوان پسند ترین رنگ های کابینت بپردازیم ، کابینت سفید نسکافه ای از نوع هایگلاس، بی شک ، یک انتخاب جذاب است.

ایرانادکور نامی آشنا در دکوراسیون داخلی ، دارای پروژه های بسیار موفق در خصوص طرح بندی و سازماندهی آشپزخانه ، برای ارائه بهترین و خلاقانه ترین ایده ها در خدمت شما است.

کابینت سفید نسکافه ای

انتخاب کابینت سفید نسکافه ای هایگلاس 

خوب است در ابتدا کمی با کابینت هایگلاس آشنا شوید ، کابینت هایگلاس در واقع همان کابینت ام دی اف است که روکشی از جنس  پلکسی گلاس بر روی آن کشیده شده است. پلکسی گلاس چیست ؟ نوعی پلاستیک است با ظاهری شفاف و شیشه ای ، پلکسی گلاس متریالی است که در صنعت ساختمان سازی استفاده بسیار دارد ، همین لایه پلکسی باعث درخشندگی ، شکوه و مدرن شدن ظاهر این کابینت شده است.

کابینت سفید نسکافه ای از نوع هایگلاس، ترکیبی دلنشین از رنگ های خنثی و گرم است که به دلیل مزایای متعدد، انتخابی محبوب برای آشپزخانه ها محسوب می شود. در ادامه به برخی از دلایل انتخاب این نوع کابینت اشاره می کنیم:

کابینت سفید نسکافه ای زیباست!

رنگ سفید با انعکاس نور، فضایی دلباز و روشن ایجاد می کند و برای آشپزخانه های کوچک ایده آل است و رنگ نسکافه ای با تناژ گرم و صمیمی خود، حس آرامش و دلنشینی را به ارمغان می آورد. حالا ترکیب رنگ سفید و نسکافه ای، ظاهری شیک و مدرن به آشپزخانه شما می بخشد؛  این ترکیب رنگی به راحتی با سایر عناصر آشپزخانه مانند کاشی ها، کفپوش، و لوازم برقی ست می شود.

کابینت سفید نسکافه ای کاربردی است:

سطح صاف و براق کابینت سفید نسکافه ای هایگلاس، نظافت آن را آسان می کند. همچنین هایگلاس در برابر خط و خش، رطوبت و حرارت مقاوم است و عمر طولانی دارد.

کابینت سفید نسکافه ای هایگلاس در طرح ها و مدل های متنوعی موجود است که می توانید متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.

نکاتی برای انتخاب کابینت سفید نسکافه ای 

  •  قیمت کابینت سفید نسکافه ای هایگلاس در مقایسه با برخی از انواع دیگر کابینت ها مانند کابینت چوبی، مناسب تر است.
  •  این ترکیب رنگی را می توانید در سبک های مختلف دکوراسیون آشپزخانه مانند مدرن، کلاسیک، مینیمال و صنعتی استفاده کنید.
  • اگر آشپزخانه شما نور طبیعی کمی دارد، از رنگ سفید بیشتر در کابینت ها استفاده کنید تا فضا روشن تر شود.
  • برای ایجاد تنوع، می توانید از رنگ های دیگر مانند طوسی، کرم یا قهوه ای در کنار رنگ سفید و نسکافه ای استفاده کنید.
  • اگر به دنبال فضایی مدرن و مینیمال هستید، از کابینت هایگلاس سفید ساده بدون هیچ طرح و نقش و نگاری استفاده کنید.
  • برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی، می توانید از کابینت هایگلاس نسکافه ای با رگه های چوب استفاده کنید.

نکاتی برای انتخاب کابینت سفید نسکافه ای 

بیشتر افراد دوست دارند از رنگ های روشن هایگلاس استفاده کنند در حالیکه این متریال دارای تنوع بسیار بالاست که می تواند جلوه ای خاص به آشپزخانه شما ببخشد.

معجزه کابینت هایگلاس خصوصا در آشپزخانه های کوچک بیشتر نمایان می شود ، جاییکه انعکاس نور هالوژن ها و حتی نور طبیعی پنجره باعث بزرگ تر و دلباز تر نشان دادن آشپزخانه است ، از مزایای دیگر هایگلاس این است که به سرعت تمیز می شود و در برخی انواع آن اثر انگشت هم بر روی آن نمی ماند.

رنگ سفید و نسکافه ای در کابینت هایگلاس

رنگ زیبا و خاص نسکافه ای ، یکی از طیف های روشن رنگ قهوه ای است ، کابینت هایگلاس سفید نسکافه ای آشپزخانه را بسیار شیک ، با کلاس و امروزی می کند. شاید چشم ها به رنگ چوب عادت کرده باشد ولی هنوز رنگ نسکافه ای چشم ها را خیره می کند ، استفاده از رنگ گرم نسکافه ای در کنار رنگ خنثی سفید ترکیبی فوق العاده جذابی می سازد ،  کابینت سفید نسکافه ای ، درخشش و روشنایی رنگ سفید را در کنار گرما و جنب و جوش رنگ نسکافه ای یکجا دارد.

اگر از ترکیب همین دو رنگ برای اوپن یا جزیره آشپزخانه هم استفاده کنید و امکان نورپردازی آن را داشته باشید ، جذابیت و زیبایی دوچندانی را به آشپزخانه خواهید آورد.

رنگ سفید و نسکافه ای در کابینت هایگلاس

روانشناسی رنگ نسکافه ای

همانطور که گفتیم ، رنگ نسکافه ای از خانواده رنگ قهوه‌ای است که باعث ایجاد صمیمیت و گرما در وجود انسان میشود ، این رنگ در هر قسمتی که قرار بگیرد باعث زیبایی و القای حس مدرنیته می شود.

رنگ نسکافه ای، حاصل ترکیب رنگ های قهوه ای و کرم، رنگی خنثی و جذاب است که در دنیای دکوراسیون، مد و روانشناسی، جایگاهی ویژه یافته است. درک عمیق روانشناسی این رنگ، دریچه ای به سوی انتخابی آگاهانه و متناسب با نیازهای شما خواهد بود. رنگ ‌نسکافه‌ای در ترکیب با رنگ های دیگر خصوصا رنگ های روشن باعث می‌شود که یک هارمونی دلنشین  به وجود آید.

از آنجا که حس رنگ چوب حس طبیعت است ، رنگ نسکافه ای هم حس بکر طبیعت را زنده می کند و احساس تازگی و نشاط را به همراه دارد.

تاثیرات روانشناختی دیدن مداوم رنگ نسکافه ای

حس صمیمیت و آرامش: همانطور که نوشیدن یک فنجان نسکافه  گرم، حس صمیمیت و آرامش را به ارمغان می آورد، رنگ نسکافه ای نیز با القای حس امنیت و ثبات، فضایی دلنشین و صمیمی خلق می کند. این رنگ به شما آرامشی عمیق و خاطره ای خوشایند از گذر زمان  را خواهد داد.

نمادی از ظرافت: رنگ نسکافه ای، به دور از هیاهو و جنجال، نمادی از ظرافت و اعتماد به نفس است. این رنگ، با تناژ خنثی و در عین حال گرم خود، حسی از تعادل و توازن را به ارمغان می آورد و در عین سادگی، بیانگر شخصیتی متفکر و با اعتماد به نفس است.

خلاقیت و الهام: رنگ نسکافه ای، با تداعی عنصر خاک و طبیعت، خلاقیت و الهام را در شما زنده می کند و شما را در فضایی سرشار از خلاقیت غرق می کند.

تاثیرات روانشناختی دیدن مداوم رنگ نسکافه ای

ترکیب نسکافه ای با بقیه رنگ ها در آشپزخانه

کابینت ام دی اف نسکافه ای را می‌توان به صورت تکی و بدون ترکیب با رنگ های دیگر در آشپزخانه به کار برد ، اما بیشتر افراد ترجیح می دهند این رنگ را با رنگی دیگر ترکیب کنند.

 ترکیب نسکافه ای و سفید که این ترکیب کلاسیک، فضایی روشن، دلباز و آرامش ‌بخش را خلق می کند. برای ایجاد تنوع، می توانید از رنگ های دیگر مانند طوسی، کرم یا قهوه ای در کنار این دو رنگ استفاده کنید.

ترکیب نسکافه ای و کرم،  فضایی گرم و صمیمی را به وجود می آورد و برای آشپزخانه های کوچک ایده آل است. برای ایجاد فضایی مدرن تر، می توانید از کابینت های هایگلاس نسکافه ای و کرم استفاده کنید.

 ترکیب نسکافه ای و قهوه ای، آشپزخانه ای شیک و پُر ابهت را خلق می کند. برای ایجاد تعادل در فضا، می توانید از رنگ های روشن مانند سفید یا کرم در کنار این دو رنگ استفاده کنید.

 ترکیب نسکافه ای و آبی ، محیطی مدرن و مینیمال را به وجود می آورد. برای ایجاد فضایی گرم تر، می توانید از تناژهای روشن تر رنگ آبی مانند آبی آسمانی استفاده کنید.

 ترکیب نسکافه ای و سبز، این ترکیب، فضایی شاداب و سرزنده را خلق می کند. برای ایجاد فضایی آرامش ‌بخش تر، می توانید از تناژهای روشن تر رنگ سبز مانند سبز نعنایی استفاده کنید.

برای دستگیره های درب کابینت هم اگر از دستگیره مخفی استفاده کنید که بسیار مدرن و زیباست اگر هم دوست دارید درب های کابینت شما دستگیره داشته باشد ، زیباترین رنگ ، طلایی است که با نسکافه ای همخوان است.

ترکیب نسکافه ای با بقیه رنگ ها در آشپزخانه

مقالات زیر آگاهی بیشتری به شما خواهد داد:

کابینت هایگلاس آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه

کابینت نسکافه ای

معایب کابینت سفید نسکافه ای

کابینت سفید نسکافه ای را از وجوه مختلف بررسی کردیم و گفتیم که کابینت سفید نسکافه ای هایگلاس، با ترکیب رنگی خنثی و جذاب، انتخابی محبوب برای آشپزخانه ها محسوب می شود. با این وجود، مانند هر انتخاب دیگری، معایبی نیز به همراه دارد که پیش از انتخاب نهایی باید به آنها توجه کرد.

  1. رنگ سفید، به خصوص در تناژهای روشن، به ‌راحتی لک می شود. در آشپزخانه که احتمال پاشیدن مواد غذایی و چربی وجود دارد، کابینت های سفید نسکافه ای می توانند به ‌سرعت کثیف و لکه دار شوند. برای رفع این مشکل، باید به ‌طور مرتب آنها را تمیز کنید.
  2. رنگ های تیره مانند نسکافه ای، نور را جذب می کنند. در نتیجه، اگر آشپزخانه شما نور طبیعی کافی ندارد، استفاده از کابینت های سفید نسکافه ای می تواند فضا را تاریک و دلگیر کند. برای حل این مشکل، باید از نورپردازی مناسب استفاده کنید.
  3. استفاده بیش از حد از رنگ نسکافه ای، می تواند حس خستگی و کسالت را به وجود آورد. برای جلوگیری از این مشکل، می توانید از رنگ سفید در تناژهای روشن در کنار رنگ نسکافه ای استفاده کنید.
  4. کابینت سفید نسکافه ای، برای سبک های کلاسیک و سنتی مناسب نیست. اگر به دنبال این سبک ها هستید، بهتر است از رنگ های دیگر مانند کرم، قهوه ای یا چوبی استفاده کنید.

در این مقاله تلاش کردیم کابینت دو رنگ سفید و نسکافه ای را بیشتر به شما عزیزان معرفی کنیم ، اما همه چیز بسته به سلیقه شما و در خدمت سلیقه و خواست شماست ؛ با کارشناسان حرفه ای ما در ایرانادکور در تماس باشید تا با دریافت مشاوره رایگان بهتر بتوانید به نتیجه دلخواهتان دست یابید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه