مصالح ساختمانی

کناف سقف پذیرایی مستطیلی

کناف سقف پذیرایی مستطیلی

کناف سقف پذیرایی مستطیلی
سالن‌های پذیرایی در منازل امروزه بیشتر به طرح مربع یا مستطیلی طراحی و اجرا می‌شوند. به همین دلیل طرح کناف سقف پذیرایی مستطیلی یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار به حساب می‌آید.

تاریخ: 1399/8/20

کناف سالن پذیرایی یکی از روش‌های کاربردی و جذاب برای زیباسازی فضای سالن پذیرایی است که امروزه تقریباً در تمامی منازل از آن استفاده می‌شود. کناف سقف سالن پذیرایی دارای مدل‌های مختلفی است که یکی از آنها کناف سقف پذیرایی مستطیلی است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

کناف سقف پذیرایی مستطیلی

کناف سقف سالن پذیرایی

نقشه و متراژ تمام خانه‌ها یکسان نیست. بنابراین، امری طبیعی است که یک مدل مشابه دیزاین و مبلمان برای تمامی خانه‎‌ها مناسب نباشد. سالن پذیرایی یکی از مهم‌ترین فضاهای هر خانه به حساب می‌آید که افراد خانواده و حتی میهمانان نیز بیشترین اوقات خود را در سالن پذیرایی سپری می‌کنند. در این میان می‌توان اذعان داشت که طراحی و دیزاین سالن پذیرایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با توجه به طرح‌های ساختمان سازی در این دوره به راحتی می‌توان دید که طرح سالن پذیرایی مربع و مستطیل بیشتر است. بنابراین، طرح کناف سقف سالن پذیرایی با توجه به شکل سالن انتخاب می‌شود.

کناف سقف پذیرایی مستطیلی 3

کناف سقف پذیرایی مستطیلی

در هنگام انتخاب فرم کناف سقف باید به سبک مدرن یا سنتی بودن دیزاین منزل خود و مبلمان دقت کنید و با توجه به آن‌ها در اصل مدل کناف سقف سالن پذیرایی را انتخاب کنید. در حالت کلی اگر سبک دیزاین سالن پذیرایی و مبلمان منزل شما به سبک مدرن است، بهتر است تا از طرح‌های ساده و مینیمال برای مدل کناف سقف پذیرایی منزل خود استفاده کنید. در این میان کناف سقف پذیرایی مستطیلی می‌تواند با توجه به در نظر گرفتن مدل سالن پذیرایی منزل شما مناسب باشد. اجرای کناف سقف آشپزخانه نیز امروزه محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

کناف سقف پذیرایی مستطیلی 2

یکی از مزایای کناف این است که می‌توان آن را به طرح و شکل‌های متفاوت در سالن پذیرایی و دیگر فضاهای منزل اجرا کرد. همین تنوع در طرح و مدل و انعطاف پذیری مناسب کناف برای اجرای طرح‌های متفاوت باعث می‌شود تا کناف در دیزاین سقف به وفور مورد استفاده قرار گیرد. حتی از مدل کناف سقف مستطیلی در دفاتر و اداره‌ها نیز بسیار استفاده می‌شود. کناف سقف پذیرایی مستطیلی یکی از طرح‌های مدرن و شک است که تقریباً با تمامی متراژهای سالن قابل اجرا است. دیزاین کناف پشت ال سی دی نیز از دیگر کاربردهای کناف به حساب می‌آید.

کناف سقف پذیرایی مستطیلی 1

همچنین شما می‌توانید انواع رنگ آمیزی مختلف بر روی کناف یا اجرای نورپردازی‌های متنوع با چراغ‌های هالوژن را داشته باشید. علاوه بر موارد ذکر شده در بالا شما می‌توانید اجرای گچ کاری با طرح‌های مختلف را نیز بر روی کناف داشته باشید. همین خصوصیات باعث شده است تا کناف سقف پذیرایی مستطیلی کاربرد گسترده‌ای در تمامی منازل و دفاتر اداری پیدا کند. در ادامه جهت کسب اطلاعات بیشتر دز مورد انواع کناف و کاربرد آن، مطالعه مقالات زیر به شما پیشنهاد می‌شود.

enlightenedاجرای سقف کاذب در دفتر کار

enlightenedکناف سقف پذیرایی مربع

enlightenedمدل سقف کاذب کناف

کناف سقف پذیرایی مستطیلی

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای کناف سقف سالن پذیرایی منازل در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه