دکوراسیون

تزیین دیوار اتاق کودک با استیکر

تزیین دیوار اتاق کودک با استیکر

تزیین دیوار اتاق کودک با استیکر
همیشه والدین به انتخاب بهترین و جذاب‌ترین روش‌ها برای تزیین اتاق کودک عزیزشان هستند. تزیین دیوار اتاق کودک با استیکر نیز یکی از روش‌های جالب و جذاب است.

تاریخ: 1399/8/16

اتاق کودک در اصل دنیایی متفاوت با دیگر اتاق‌ها یا فضاها در منزل دارد. حس و حال اتاق کودک باید مطابق با روحیه کودک باشد و والدین نباید در مسیر فراهم کردن دکوری مناسب برای کودک عزیزشان کوتاهی کنند. استفاده از استیکر برای تزیین اتاق کودک یک روش خاص و جالب به حساب می‌آید. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش می‌کند تا برترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

تزیین دیوار اتاق کودک با استیکر 1

تزیین اتاق کودک

همیشه والدین تلاش می‌کنند تا بهترین و شیک‌ترین مبلمان و دکوراسیون را در اتاق فرزندان خود فراهم کنند. انتخاب این مدل از تزیینات شامل آیتم‌های متنوعی می‌شود و هر شخص باید با توجه به نوع دکوراسیون اتاق فرزند خود و سلیقه‌های شخصی او به انتخاب تزیینات مناسب برای اتاق کودک خود بپردازد. یکی از عناصر اتاق که می‌توان تزیینات مختلفی را برای آن انتخاب کرد در اصل دیوار اتاق کودک است. امروزه، تزیین دیوار اتاق کودک با استیکر بسیار محبوب و کاربردی شده است. کفپوش اتاق کودک نیز در دکوراسیون اتاق بسیار تاثیرگذار است.

تزیین دیوار اتاق کودک با استیکر

شاید نتوان در هنگام انتخاب مبلمان و لوازم ضروری اتاق کودک خلاقیت به خرج داد و از طرح‌های مورد علاقه کودک ایده گرفت. اما این امر در هنگام انتخاب تزیینات برای دیوارهای اتاق کودک صادق نیست، زیرا شما می‌توانید از نقاشی یا استیکرهای مورد علاقه کودک برای تزیین اتاق استفاده کنید. استیکرها در طرح، مدل و رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند و کودک به راحتی می‌تواند شخصیت‌های کارتونی یا طرح‌های مورد علاقه خود را در بین استیکرها پیدا کند.

تزیین دیوار اتاق کودک ایرانادکور

تزیین دیوار اتاق کودک با استیکر

اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و قصد دارید تا برای تزیین دیوارهای اتاق کودک دلبندتان از استیکر استفاده کنید، باید به یک سری از نکات توجه کنید تا بتوانید انتخاب مناسب و درستی برای تزیین اتاق کودک داشته باشید. نکته اول اینکه به جنسیت و علایق فرزند خود توجه کنید. اگر فرزند شما دختر است، قطعاً استیکرهایی با طرح‌های دخترانه و لطیف‌تر برای او مناسب است. اما اگر فرزند شما پسر است، قطعاً شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه او و حتی بازی‌های محبوب او نیز متفاوت است. این امر برای رنگ‌ها و تم رنگی اتاق و استیکرها نیز صادق است.

استیکر اتاق کودک ایرانادکور

همچنین به جز موارد ذکر شده در بالا باید به نکات دیگری نیز هنگام انتخاب استیکر دیواری برای اتاق کودک نیز توجه کرد. جنس استیکر دیواری یا کاغذ دیواری مورد استفاده در اتاق کودک باید حتماً قابل شستشو و یا تمیز شدن باشد. از آنجایی که کودکان ممکن است به استیکرها در طول بازی خود آسیب برسانند یا آن‌ها را کثیف کنند، پس حتماً باید به راحتی تمیز شوند. نکته دیگر اینکه باید جنس استیکر به صورتی باشد که اگر لازم شد تا استیکر را از روی دیوار جدا کنید، جای کثیفی یا چسب بر روی دیوار نماند.

ایرانادکور تزیین دیوار اتاق کودک

اگر شما نیز به دکوراسیون اتاق کودک خود اهمیت می‌دهید و قصد دارید تا همیشه بهترین طرح‌ها و مدل‌های مبلمان و تزیینات را برای اتاق کودک خود انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedدکوراسیون اتاق بازی کودک 

enlightenedدیزاین اتاق نوزاد 

enlightenedتزیین اتاق کودک پسر 

بهترین استیکر برای اتاق کودک

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل و اتاق کودک در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی شایسته و منحصر به فرد را به شما همراهان گرامی ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه