مصالح ساختمانی

کناف سقف آشپزخانه

کناف سقف آشپزخانه

کناف سقف آشپزخانه
تزیین آشپزخانه توسط عوامل مختلفی صورت می‌گیرد. اجرای کناف سقف آشپزخانه در اصل یکی از روش‌های کاربردی و زیبا برای تزیین فضای آشپزخانه می‌باشد. در هنگام انتخاب طرح کناف سقف آشپزخانه باید به نکات مهمی توجه کنید.

تاریخ: 1399/8/13

آشپزخانه در یک خانه در اصل فضایی است که برای بانوان دارای اهمیت ویژه‌ای است. یکی از معیارهای انتخاب یک خانه همیشه دکور آشپزخانه آن بوده است. کناف سقف آشپزخانه یکی از عوامل تاثیرگذار در زیبایی فضا به حساب می‌آید. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در این مقاله به بررسی تاثیرات کناف سقف آشپزخانه در دکور منزل می‌پردازد.

کناف سقف آشپزخانه 4

کناف سقف آشپزخانه

کناف سقف دارای طرح‌ها و مدل‌های متنوع و مختلفی است که هر فرد می‌تواند با توجه به دکور منزل و آشپزخانه خود یکی از انواع مدل‌های مناسب را انتخاب کند. کناف پس از اجرا قابلیت این را دارد که انواع مختلف لوستر و یا نورپردازی روی آن اجرا شود، به همین دلیل یکی از روش‌های محبوب و پرکاربرد برای تزیین سقف آشپزخانه به حساب می‌آید. سقف آشپزخانه نیز در کنار دیوارها و کف یکی از اجزای مهم آشپزخانه به حساب می‌آید و نباید از تاثیر آن در دکور آشپزخانه غافل شد. حتی دیزاین کناف پشت ال سی دی نیز یکی از روش‌های استفاده از کناف برای تزیین به حساب می‌آید.

کناف سقف آشپزخانه 3

استفاده از کناف سقف برای آشپزخانه دارای مزایا و فواید بسیاری می‌باشد و همین امر باعث شده است تا استفاده از کناف برای سقف سالن پذیرایی و سقف آشپزخانه به یک امر کاربردی تبدیل شود. کناف در هر فضایی به عنوان یک عایق خوب و موثر سروصدا و حرارت عمل کرده و یکی از دلایل استفاده از کناف پشت تلویزیون نیز علاوه بر زیبایی، همین خاصیت عایق بودن کناف است. اجرای سقف کاذب در دفتر کار نیز بسیار کاربردی و محبوب است. همچنین کناف به خوبی معایب سقف را نیز می‌پوشاند. اجرای کناف سقف باعث می‌شود تا هرگونه سیم‌کشی، نم و رطوبت در سقف به خوبی پوشیده شود.

کناف سقف آشپزخانه 2

نکات مهم اجرای کناف سقف آشپزخانه

در هنگام طراحی و اجرای کناف سقف آشپزخانه باید توجه داشته باشید که طرح و مدل کناف سقف آشپزخانه باید مکمل و در ادامه طرح کناف سقف سالن پذیرایی باشد. نباید کناف سقف آشپزخانه دارای طرحی جداگانه و متفاوت از طرح کناف سالن پذیزایی داشته باشد. اگر اپن آشپزخانه منزل شما نیز به شکل جزیره‌ای اجرا شده است، رعایت این اصل  بسیار ضروری‎‌تر می‌باشد. همچنین اگر از طرح‌های جذاب و متفاوت برای سقف آشپزخانه لذت می‌برید، به راحتی می‌توانید از ترکیب کناف و سی ان سی استفاده کنید. انتخاب مدل سقف کاذب کناف مناسب برای آشپزخانه بسیار مهم است.

کناف سقف آشپزخانه 1

انتخاب طرح مدرن یا کلاسیک برای طرح کناف سقف آشپزخانه به سبک مبلمان و دیزاین منزل بستگی دارد. طرح کناف سقف آشپزخانه باید با بقیه مبلمان و سبک دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ باشد تا آشفتگی در منزل و دکور آن پیش نیاید. توجه داشته باشید که میزان بیرون زدگی و تورفتگی کناف سقف آشپزخانه باید با لوازمی مانند یخچال و کابینت‌ها هماهنگ باشد. این امر باعث می‌شود تا برای نورپردازی داخل کناف نیز بتوانید بهتر عمل کنید. مطالعه مقالات زیر به شما در انتخاب کمک خواهد کرد.

enlightenedکناف سقف پذیرایی مربع

enlightenedطرح کناف سالن

enlightenedاجرای سقف کاذب در شیراز

ایرانادکور کناف سقف آشپزخانه

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای کناف سقف آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه