مصالح ساختمانی

تزیین دیوار با سنگ آنتیک

تزیین دیوار با سنگ آنتیک

تزیین دیوار با سنگ آنتیک
دیوار یکی از مهمترین عناصر هر فضایی است با سطح وسیعی که دارد می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی داشته باشد. دکوراسیون داخلی مدرن خانه شما برای انکه همه چیز تمام باشد نیاز به خلاقیت دارد ، نیاز به نو شدن و به روز شدن دارد. در این نوشتار در خصوص تزیین دیوار با سنگ آنتیک صحبت می کنیم با ما در ایرانادکور همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/08/07

ایرانادکور ، انتخابی هوشمندانه برای برنامه ریزی، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، مفتخر است با سالها تجربه و انجام پروژه های ریز و درشت موفق در کنار شما عزیزان باشد. برای مطالعه تزیین دیوار با سنگ آنتیک ، ادامه این مطلب را با هم مطالعه می کنیم. ضمن اینکه کارشناسان ما همواره آماده پرسش و پاسخ های طراحی داخلی و در خدمت شما خواهند بود.

تزیین دیوار با سنگ انتیک

تزیین دیوار با سنگ آنتیک

می خواهیم دیوارهای بی روح و بی جان و احتمالا کثیف و ترک خورده خانه را جانی دوباره ببخشیم. سنگ انتیک یکی از راه های جدید برای این کار است. سنگ آنتیک می تواند دیوار خانه شما را تبدیل به تابلویی جذاب و شگفت انگیز کند. در رابطه با تزیین و دیوارهای اتاق پذیرایی می توانید به عنوان جدید ترین و مدرن ترین گزینه به این متریال فکر کنید. حتی برای پشت ال سی دی می توان از این نوع سنگ ها بهره برد و منظره ای رویایی و شگفت انگیز خلق کرد.

ایرانادکور

سنگ آنتیک

سنگهای آنتیک سالهاست وارد دکوراسیون داخلی منزل شده اند و به گونه ای یکی از رایج ترین نوع لوازم در تزیین دیوارها ی اتاق پذیرایی محسوب مورد استفاده قرار می گیرند. نوع و ترکیب رنگ مورد استفاده برای تزیین دیوار اتاق پذیرایی با سنگهای انتیک می تواند به صورت منظم و نا منظم انتخاب شود. کاشی ها و سنگ های زیبای دیواری با بافتی نامنظم در کنار یکدیگر قرار می گیرند و چیدمان خاصی پدید می آورند که زیبایی از بین آن ها بیرون خواهد زد. هماهنگ کردن رنگ این سنگ ها با مبلمان خانه شما می تواند چیدمانی فوق العاده را رقم بزند.

سنگ تزیینی دیوار

نورپردازی بر روی سنگ های آنتیک

نور همیشه زیباست، نقش نورپردازی را در تکمیل زیبایی دکوراسیون داخلی نمی توان نادیده گرفت. تنها کاری که باید انحام دهید جاسازی صحیح و اجرای هوشمندانه نورهای مخفی در بین سنگ های انتیک است تا در سقف و گوشه کنار دکوراسیون داخلی بتواند راز و رمز هایی را ایجاد کند. تعادل در نورپردازی و سایه روشن ها می تواند طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین در کنار نور می توانید از ترکیب چوب هم در کنار سنگ آنتیک بهره ببرید تا منظر های طبیعی و روستیک داشته باشید.

IRANADECOR

انواع سنگ های آنتیک

سنگ های آنتیک انواع مختلفی دارند و در دو دسته طبیعی و مصنوعی قرار می گیرند. محصولات طبیعی برتری بی انکاری نسب به متریال های مصنوعی دارند ولی بخاطر هزینه ها و از سر ناچاری ممکن است از انواع مصنوع یآن هم استفاده کنیم. در بازار ، سنگ های آنتیک مصنوعی بخاطر قیمت مناسب، تنوع طرح و وزن کمتر، طرفداران بیشتری نسبت به سنگ های طبیعی آنتیک دارند. برای ساخت این سنگها معمولا از جنس پی وی سی که یک نوع پلاستیک سبک است استفاده می شود و معمولا تو خالی هستند. اما گاهی نمی توانند حس بی نظیر سنگ های طبیعی را القا کنند.

سنگ انتیک

همچنین پس از نصب سنگ ها روی دیوار، عملا تشخیص اینکه روی دیوار مورد نظر دیوارپوش آنتیک طبیعی کار شده است یا مصنوعی برای بیننده عادی کاری بسیار سخت است. همین نکته باعث شده که مردم از سنگ های آنتیک مصنوعی استقبال بیشتری داشته باشند. مقالات زیر هم به شما کمک بیشتری خواهد کرد:

enlightenedطراحی سرویس بهداشتی مدرن

enlightenedسقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی

enlightenedدکوراسیون دستشویی

سنگ دکوری

سخن پایانی ایرانادکور

بهترین دکوراسیون داخلی شیراز و جنوب ایران را برایتان اجرا خواهیم کرد. سقف کاذب حمام را هم پیشتر در همین سایت بررسی کرده ایم.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه