دکوراسیون

دکوراسیون بالکن های کوچک آپارتمان

دکوراسیون بالکن های کوچک آپارتمان

دکوراسیون بالکن های کوچک آپارتمان
اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید تکه ای از طبیعت را داشته باشید و دوست ندارید از بالکن‌‌ کوچک آپارتمان خود فقط برای خشک کردن لباس، استفاده‌ کنید با ما در ایرانادکور همراه باشید تا در خصوص دکوراسیون بالکن های کوچک آپارتمان با هم صحبت کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/08/06

امروز در ایرانادکور می خواهیم بدانیم چگونه با اهمیت دادن به دکوراسیون بالکن کوچک آپارتمان خود ، آن را به یک پاتوق باحال تبدیل کنیم؟

آپارتمان ها روز به روز نقلی تر می شوند و دیگری خبری از خانه های باصفای حیاط دار، درخت و حوض آبی در وسط نیست. پیشتر هر وقت از فضای خانه خسته می‌شدیم، تکه ای طبیعت داشتیم تا قدمی بزنیم و آبی بپاشیم و دلمان باز شود اما اکنون تنها فضایی به نام بالکن داریم که شاید حتی نشود چند نفر در آن بایستند. اما خوب است به جای نا امیدی و تبدیل همین قسمت از خانه به انباری و فضای فراموش شده فکر بهتری کنیم وآن را به مکانی زیبا و با صفا بدل کنیم.

دکوراسیون بالکن کوچک

اهمیت بالکن در خانه

اگر خوش‌شانس باشیم و بالکنی حتی کوچک در اختیار داشته باشیم،  می توانیم آن را به مکانی کاربردی و زیبا تبدیل کنیم. فقط باید کمی خلاقیت به خرج دهیم. شما هم همین حالا دست به کار شوید و بالکن کوچک خود را از یک انباری غیر قابل استفاده به یک پاتوق باحال تبدیل کنید. شاید اگر بالکنی کمی بزرگ دارید بتوان حتی عصرانه ای در آن خورد و یا ساعاتی از روز را در آن مطالعه کرد.

ایرانادکور

کف پوش بالکن

حتما دیده اید که کف بیشتر بالکن‌ها سنگ یا موزائیک است که زیبایی خاصی ندارد و بی رنگ و روح است. پس چرا برای آن از کاشی‌های رنگی‌ یا چوب و چمن مصنوعی استفاده نمی کنید؟ این کار باعث می‌شود انگیزه بیشتری برای استفاده روزمره از آن‌جا داشته باشید. اگر بالکن شما باران نمی خورد، انداختن یک فرش کوچک یا یک قالیچه، به بالکن شما روح می دهد مخصوصا اگر به دکوراسیون سنتی علاقه مندید می توانید از قالیچه های سنتی در کف بالکن استفاده کنید.

iranadecor

گذاشتن میز در بالکن

اگر در بالکن کوچک شما، یک میز و صندلی کوچک برای خوردن قهوه جا می‌شود، داشتن آن را از خود دریغ نکنید و سعی کنید از میز و صندلی‌های تاشو در فضای بالکن استفاده کنید. حتی اگر برای گذاشتن میز در بالکن جا ندارید، یک میز به نرده یا دیوار نصب کنید که با یک چرخش به کف بالکن برسد و بتوانید از آن استفاده کنید. راستی خوب است بدانید نیمکت ها هم در باکن های کوچک می تواند بسیار کاربردی باشد، نیمکت‌های حصیری یا چوبی، حس صمیمیت بیشتری به فضا می‌دهند.

دکور تراس

طبیعت سبز در بالکن شما

حتما از گلدان‌های کوچک یا آویز برای تزیین بالکن خود استفاده کنید. حتی می‌توانید از نرده‌ها برای گل‌آرایی یا گذاشتن گلدان و نصب فلاورباکس استفاده کنید. گل هایی که بتواند در فضای بیرون رشد کند و ترجیحا گل داشته باشد تا فضا را رنگی و شاد کند. اگر جا برای گذاشتن گلدان ندارید می توانید از انواع آویز ها استفاده کنید. نیاز به هزینه بالا نیست می توانید آویزها را خودتان بسازید و بعد گلدان های زیبایتان را در آن ها جای دهید و لذت ببرید.

تزیین بالکن

حریم خصوصی بالکن

اگر بالکن شما به خانه همسایه دید دارد و شما در آن راحت نیستید، باید بتوانید بخشی از آن را بپوشانید. برای پوشاندن بالکن نیاز نیست حتما از وسایل سخت مثل ایرانیت استفاده کنید. می‌توانید این کار را با گیاهان بلند مانند بامبو یا ورقه‌های حصیری انجام دهید. حواستان باشد به نمای کلی ساختمان لطمه وارد نکنید. مقالات زیر هم تقدیم به شماست :

enlightenedدکوراسیون بالکن‌های کوچک

enlightenedپوشش تراس در فصول سرد

enlightenedتفاوت بالکن و تراس کاربرد آنها

بالکن زیبا

سخن پایانی ایرانادکور

در نوشتاری که خواندید تلاش کردیم نکاتی در خصوص دکوراسیون بالکن های کوچک را بیان کنیم، تلفن های تیم حرفه ای ایرانادکور همیشه توسط مشاوران حرفه ای ما پاسخ داده می شوند تا فضای اطراف شما را دلنشین تر و زندگی را به کام شما عزیزان شیرین تر کنند.

برترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را با تیم تخصصی ایرانادکور تجربه کنید. پیش تر در همین سایت در خصوص پوشش تراس در فصول سرد هم سخن گفته ایم ، به خواندن آن نوشتار هم دعوتید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه