مصالح ساختمانی

لوستر آشپزخانه مدرن

لوستر آشپزخانه مدرن

لوستر آشپزخانه مدرن
لوستر در هر فضایی که باشد همیشه یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی و نورپردازی فضا به حساب می‌آید. لوستر آشپزخانه مدرن یکی از انتخاب‌های شیک و لاکچری به حساب می‌آید.

تاریخ: 1399/7/12

نورپردازی همیشه از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل به حساب می‌آید. این نورپردازی هم به صورت طبیعی و هم به صورت مصنوعی برای یک فضا در نظر گرفته می‌شود. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز در این مقاله به بررسی انواع لوستر آشپزخانه مدرن می‌پردازد.

بهترین لوستر آشپزخانه مدرن

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی هر فضا عوامل متعددی تاثیرگذار هستند. یکی از این عوامل موثر در طراحی داخلی هر فضا در اصل نورپردازی محیط است. شما برای تامین نور مناسب هر فضایی باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید. یکی از این نکات موثر در انتخاب نحوه نورپردازی فضا، متراژ و ارتفاع هر فضا در منزل است. شاید تامین نور مورد نیاز تمامی فضاهای منزل از طریق نور طبیعی امکان‌پذیر نباشد یا اینکه حتماً باید نورپردازی مناسب برای شب در نظر گرفته شود. در این موارد حتماً احتیاج به نورپردازی مصنوعی است. دکور اپن آشپزخانه در نحوه انتخاب نورپردازی و لوستر تاثیرگذار است.

چراغ آشپزخانه

لوستر یکی از لوازم ضروری و کاربردی برای هر ساختمان و با هر نوع کاربری به حساب می‌آید. انتخاب لوستر مناسب برای منزل نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر نور فضا به اندازه نباشد و توسط آیتم‌هایی مانند لوستر و چراغ به درستی تامین نشده باشد، نمی‌توان انتظار داشت که فضایی شیک و منحصر به فرد داشته باشیم. لوسترها دارای انواع مختلفی هستند و هر شخص باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل خود و متراژ فضا به انتخاب یک لوستر مناسب بپردازد. طراحی سقف آشپزخانه باید با مدل لوستر آشپزخانه هماهنگ باشد.

لوستر آشپزخانه مدرن

لوستر آشپزخانه مدرن

همان طور که در معماری و مبلمان دارای دو سبک کلی سنتی و مدرن هستیم، می‌توانیم در یک طبقه‌بندی کلی نیز لوسترهای آشپزخانه را به دو مدل سنتی و مدرن تقسیم کنیم. انتخاب هر کدام از انواع لوستر برای آشپزخانه به میزان تامین نور مناسب برای فضا بستگی دارد. انتخاب نقطه مرکزی و کانونی برای قرار دادن لوستر آشپزخانه مدرن در اصل اولین قدم برای تامین نور آشپزخانه است؛ زیرا در این حالت نور به حالت مساوی به تمام فضای آشپزخانه پخش می‌شود. اگر در نهایت به نور بیشتری در آشپزخانه نیاز بود، می‌توان از نورهای هالوژنی استفاده کرد. تزیین آشپزخانه با وسایل ساده نیز امکان پذیر است.

لوستر آشپزخانه مدرن 1

لوسترهای مدرن و شیک برای آشپزخانه معمولاً دارای طرح‌های فلزی یا چوبی و حتی ترکیبی از این دو مصالح است که طرحی زیبا و جذاب را به فضای آشپزخانه می‌بخشد و حتی آشپزخانه را به نقطه کانونی در منزل تبدیل می‌کند. یکی از مهم‌ترین اصولی که در هنگام انتخاب لوستر آشپزخانه باید در نظر داشت این موضوع است که بهتر است تا از لوسترهای بزرگ و چند شاخه در فضای سالن پذیرایی استفاده کنید تا بیشتر نور منزل را تامین کند و از لوسترهای کوچک و فانتزی برای آشپزخانه استفاده کنید. مثال سایت

لوستر آشپزخانه مدرن-ایرانادکور

اگر شما نیز به فضای آشپزخانه خود اهمیت می‌دهید و قصد دارید تا با رعایت اصول چیدمان و نورپردازی همواره فضایی شیک و منحصر به فرد در آشپزخانه خود داشته باشید، پس مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedانواع کاشی آشپزخانه 

enlightenedدکوراسیون جزیره آشپزخانه 

enlightenedپرده‌های مدرن آشپزخانه 

لوستر شیک مدرن آشپزخانه

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل و نورپردازی داخلی و نمای بیرونی ساختمان همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه