رنگ آمیزی

رنگ قرمز در دکوراسیون خانه

رنگ قرمز در دکوراسیون خانه

رنگ قرمز در دکوراسیون خانه
بسیاری از ما قرمز را دوست داریم اما جسارت استفاده از آن را نداریم. اما قرمز رنگ عشق و علاقه است و رنگ بسیار تاثیر گذار و جذابی است. در این نوشتار در خصوص رنگ قرمز در دکوراسیون خانه صحبت خواهیم کرد.

تاریخ مقاله : 1399/07/11

در مطالب قبل درمورد اصول کاربرد رنگ و الگوی رنگ در دکوراسیون داخلی توضیح داده شد. همچنین مطالب کاملی در مورد رنگ های متفاوت و ترکیب آن ها در دکوراسیون داخلی توسط تیم ایرانادکور به تفصیل بیان شد. در این مطلب دگکوراسیون زرد و طوسی را به شما عزیزان تقدیم می کنیم.

دکوراسیون قرمز

اهمیت رنگ قرمز در خانه

رنگ قرمز رنگی است که میتواند در تمام حالات موثر باشد یعنی همانطور که میتواند آغازگر شادی و شور باشد گاهی موجب خشم شود این بدان معنا نیست که نباید از رنگ قرمز در طراحی منزل استفاده شود بلکه بهتر است بدانیم رنگ قرمز را با ترکیب چه رنگهایی باید استفاده کنیم تا بهترین تاثیر را در روحیه ما و در زیبایی منزل داشته باشد. از نظر روانشناسی قرمز رنگ گرم و پرانرژی است که کاربرد بیشتری در دکوراسیون اتاق پذیرایی خانواه های جوان دارد.

دکوراسیون قرمز

خواص رنگ قرمز در دکوراسیون

خوب است بدانید که استفاده از رنگ قرمز در فصل های سرد سال رایج تر و دوست داشتنی تر است در حالی که نمی توان نقش رنگ قرمز را در بخشیدن نشاط در فصل های گرم سال نیز کتمان کرد. اگر با مبحث فنگ شویی آشنا باشید، قرمز با عنصر آتش مرتبط است، پس هر جا که انرژی و محرک بیشتری برای تخیل خواستید مثل دفتر کار خانگی یا آشپزخانه از آن استفاده کنید. قرمز ضربان قلب و متابولیسم را افزایش می دهد، پس آن را در غذا خوری یا اتاقی که به سرگرمی اختصاص یافته به کار بگیرید.

دکوراسیون قرمز

قرمز در نقطه کانونی

قرمز رنگ چیزهای زیبا و گرانبهایی است، یاقوت یا فلفل قرمز، خون و بسیاری از چیز های زیبا و مهم قرمز رنگند. از جذابیت های طبیعی این رنگ توانایی آن در خلق کانون در خانه است. اگر می خواهید قرمز را تعدیل کنید، قرمز را با سفید همراه کنید و تضاد شادی ایجاد کنید که ثابت شده جلب توجه می کند. تاکید های سفید همیشه با دکوراسیون قرمز خوب از کار در می آیند. برای ایجاد جذابیت مدرن و جامع، به علامت های ایست و کاربرد قرمز در پرچم های ملی توجه کنید.

دکوراسیون قرمز

رنگ قرمز در دکوراسیون ایرانی

در بسیاری از سنت های فرهنگی ما ایرانیان، رنگ قرمز جایگاه بسیار خاصی دارد. قرمز رنگی است درخشان و خیره کننده، روشن و پر فروغ و کلاسیک  در معماری ایرانی از فرش های لاکی گرفته تا شیشه های رنگی قرمز که هیچگاه نیروی خود را از دست نخواهد داد. اما به یاد داشته باشید که هرگز در استفاده از این رنگ زیاده روی نکنید. چراکه به جای افزودن هیجان و جذابیت شما را عصبی و دلزده خواهد کرد.

دکوراسیون قرمز

رنگ قرمز در دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خوابی با رو تختی گلدار قرمز و یا پرده ای با راه راه های قرمز می تواند بسیار جذاب باشید. پس جسارت داشته باشید و حداقل در کوسن ها، بالشت ها و برخی تزیینات از رنگ قرمز استفاده کنید و از آن لذت ببرید. رنگ قرمز در اتاق خواب می تواند بسیار هیجان انگیز و عاشقانه باشد ، گل های رز سرخ بر روی کوسن و سا روتختی همیشه حس شادابی و عشق را القا خواهد کرد.

دکوراسیون قرمز

مقالات زیر تقدیم به شما :

enlightenedست اتاق خواب با رنگ بنفش

enlightenedتم سبز برای اتاق خواب کودک

enlightenedدکوراسیون داخلی رنگ طوسی

دکوراسیون قرمز

سخن پایانی ایرانادکور

در این مطلب دکوراسیون با رنگ قرمز را در تا حدی بیان کردیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد و بتوانید طراحی بی نظیری را در قسمت های مختلف منزل خود ایجاد نمایید. در صورت وجود هر گونه ابهام کارشناسان ما در تیم طراحی دکوراسیون داخلی ایرانادکور در کنار شما هستند تا برترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را به شما ارائه دهند. با ما در تماس باشید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

رنگ قرمز در دکوراسیونتزیینات قرمزروانشناسی قرمز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه