دکوراسیون

طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان

طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان

طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان
طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان بسیار مهم است زیرا بیمارستان مکانی است که افراد با بیماری های روحی و جسمی مختلف به آن مراجعه می کنند در نتیجه دکوراسیون بیمارستان می تواند در روند بهبود وضعیت بیماران تاثیرگذار باشد. در این نوشتار از ایرانادکور به طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/07/03

ایرانادکور با توجه به انواع فضاها رو محیط های اداری ، تجاری ، آموزشی و بهداشتی بهترین ایده ها را به شما ارائه خواهد داد ، برای اجرای بهترین دکوراسیون داخلی بیمارستان با دفاتر ما در شیراز در تماس باشید و از مشاوره کارشناسان با تجربه ما در خصوص دکوراسیون اروپایی بهره مند شوید.

enlightenedبرای آشنایی بهتر با دکوراسیون داخلی مطب ، پیشنهاد می کنیم مقاله لینک شده را حتما با دقت مرور کنید ، اطلاعات جامع و بسیار جالبی در این خصوص را در آن مقاله ارائه کرده ایم.enlightened

دکوراسیون بیمارستان

اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان

امروزه همه بیمارستان ها حداقل دارای سه بخش عمومی و قسمت کارمندان و کلینیک هستند که طراحی دکوراسیون هر کدام از این بخش ها باید به روشی اصولی انجام شود تا کارمندان بیمارستان بتوانند در آرامش بیشتر ساعات روز خود را در بیمارستان سپری کنند و بیماران هم با مراجعه به بیمارستان بتوانند به سادگی از خدمات آن استفاده کرده و بهبود یابند. بنابراین اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان را میتوان با کمی تامل دریافت.

دکوراسیون بیمارستان

طراحی مدرن دکوراسیون داخلی بیمارستان

همانطور که می دانید ، اتاق بیماران یکی از خصوصی ترین بخش ها در فضای هر بیمارستان است که باید در طراحی دکوراسیون داخلی آن بیشتر از سایر بخش ها حساسیت به خرج داد چون بیماران بستری شده در بیمارستان بیشتر وقت خود را در اتاق بستری سپری می کنند و حال خوشی ندارند و دوست دارند محیط اطرافشان مرتب، تمیز و آرام باشد. یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در طراحی دکوراسیون اتاق بستری بیماران رنگ ها هستند رنگ اتاق بستری می تواند روی روحیه بیماران تاثیر زیادی داشته باشد.

دکوراسیون بیمارستان

اجرای دکوراسیون داخلی بیمارستان

خوب است بدانید که در بیمارستان باید از رنگ های مختلف برای بخش های متفاوت استفاده شود زیرا در هر کدام از این بخش ها اتفاق های مختلفی رخ می دهد. مثلا رنگ اتاق آزمایشگاه بایستی با اتاق بستری متفاوت باشد.  مدل پرده و رنگ کفپوش و طرح تخت خواب های اتاق بستری از دیگر مواردی هستند که باید مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی بیمارستان قرار بگیرند. بنابراین برای طراحی دکوراسیون بیمارستان ابتدا باید بخش ها و عملکرد هر یک را بخوبی بررسی کرده و بشناسید.

دکوراسیون بیمارستان

طراحی دکوراسیون بخش پرستاری بیمارستان

در بیمارستان ها بخش پرستاری بعد از بخش بستری از مهم ترین مکان ها در طراحی دکوراسیون است که باید برای طراحی داخلی بخش پرستاری حساسیت های لازم را به خرج دهید. معمولا طراحان برای بخش پرستاری از تم های رنگی مانند آبی و زرد و سبز که با رنگ سفید مخلوط شده اند استفاده کنید. میز های پرستاری و کانتر ها باید به گونه ای باشد که هم حریم کاری پرستاران حفظ شود و هم بیماران و همراهان آنان بتوانند براحتی با واحد پرستاری گفت و گو کنند.

دکوراسیون بیمارستان

نقش نورپردازی در طراحی دکوراسیون بیمارستان

یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد طراحی نورپردازی در دکوراسیون قسمت های مختلف بیمارستان است چراکه میزان نور کافی در محیط بیمارستان مانند رنگ می تواند روی روحیه کارمندان بیمارستان و بیماران تاثیرگذار باشد. قسمت های تاریک بیمارستان معمولا قسمت های غیر قابل اعتماد و مخوفی هستند. بهتر است برای نورپردازی اتاق بستری تنظیمات نور را طوری قرار دهید که بیمار بتواند بسته به نیاز خود نور را کم و زیاد کند.

دکوراسیون بیمارستان

دکور بیمارستان

سخن پایانی ایرانادکور

ایرانادکور با در نظر گرفتن تمام متریال ها  و المان های موجود از جمله کاغذ ‌‌دیواری‌های مدرن ، کف پوش های شیک و پرده های لاکچری بهترین و به صرفه ترین دکوراسیون داخلی بیمارستان را به شما عزیزان پیشمهاد خواهد داد . با ما در تماس باشید .

نویسنده : صنم توکلی /سرپرست  تیم تحریریه ایرانادکور 

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه