رنگ آمیزی

رنگ اکریلیک دیوار

رنگ اکریلیک دیوار

رنگ اکریلیک دیوار
رنگ اکریلیک دیوار یکی از انتخاب‌های مناسب و عالی برای ساختمان به حساب می‌آید که مزایای بسیار زیاد آن باعث محبوبیت رنگ اکرولیک شده است.

تاریخ: 1399/7/1

دیوارها بخش مهمی از دکوراسیون داخلی هر فضایی را تشکیل می‌دهند. بنابراین، انتخاب بهترین رنگ یا انواع دیوارپوش به اندازه زیادی در دکور داخلی فضا موثر است. رنگ اکرلیک دیوار یکی از گزینه‌های مناسب برای دیوارها به حساب می‌آیند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز در این نوشتار به بررسی رنگ اکریلیک دیوار و ویژگی‌های آن می‌پردازد.

بهترین رنگ دیوار

معرفی رنگ اکریلیک ساختمان

اگر تصمیم نهایی شما برای دیوارهای منزلتان گزینه رنگ کردن است، پس قطعاً رنگ اکریلیک یکی از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود. رنگ اکریلیک کاربردهای گسترده‌ای در صنایعی مانند خودروسازی نیز دارد و همچنین یکی از بهترین گزینه‌ها برای رنگ کردن دیوارهای منزل، بینارستان، ساختمان‌های اداری و تجاری نیز محسوب می‌شود. رنگ اکرولیک، رنگی بر پایه آب می‌باشد و به همین دلیل بوی بد و زننده‌ای ندارد. رنگ‌ها دارای تونالیته رنگی مختلفی هستند و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین رنگ برای دکور منزلتان فقط به عهده شما است. آشنایی با روانشناسی رنگ‌ها در دکوراسیون منزل به شما در این انتخاب کمک خواهد کرد.

رنگ اکرلیک دیوار

در حالت کلی رنگ اکرولیک به سه دسته تقسیم می‌شود. هر کدام از این دسته بندی‌ها در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای مزایای منحصر به فرد خود نیز هستند. رنگ اکرولیک براق دسته اول را تشکیل می‌دهد. رنگ اکریلیک نیمه براق دسته دوم را تشکیل می‌دهد و برای سطوح داخلی ساختمان مانند رنگ آمیزی بر روی گچ و سیمان نیز مناسب می‌باشد. رنگ اکرولیک مات نیز گرد و غبار و لکه‌ها را به راحتی جذب می‌کند، پس احتیاج  به مراقبت دارد. انتخاب بهترین رنگ ساختمانی در شیراز همواره دغدغه تمام افراد بوده است.

رنگ اکریلیک برای دیوار

مزایای استفاده از رنگ اکرولیک دیوار

رنگ اکرولیک دارای مزایای بسیاری است و همین امر باعث شده است تا در مقیاس گسترده‌ای در فضاهای مختلف از رنگ اکرولیک استفاده شود. رنگ اکرولیک دارای پوشانندگی بسیار بالایی است و در نهایت سطح صاف و تمیزی را بر روی دیوار ایجاد می‌کند. همچنین مزیت دیگر رنگ اکرولیک نسبت به رنگ پلاستیک که هر دو بر پایه آب هستند، این است که رنگ اکرولیک قابلیت شستشو و تمیز کردن دارد و به راحتی می‌توان دیوار را از گرد و غبار و کثیفی پاک کرد. علاوه بر این، آشنایی با طرح‌های جدید رنگ‌آمیزی ساختمان به شما در انتخاب رنگ مناسب کمک خواهد کرد.

رنگ دیوار اکریلیک

یکی از نکات مهم و قابل توجه در هنگام انتخاب رنگ اکرولیک برای ساختمان این است که معمولاً رنگ مناسب برای دیوار و سقف منزل متفاوت است. رنگی که برای دیوارها استفاده می‌شود قاعدتاً نباید برای سقف هم مناسب باشد. ولی برای انتخاب رنگ مناسب برای سقف در میان تمام رنگ‌های مختلف اعم از رنگ روغن، پلاستیک، مولتی کالر و غیره قابل به ذکر است که رنگ اکرلیک بهترین گزینه برای رنگ آمیزی سقف ساختمان نیز محسوب می‌شود. در ادامه مطالعه مقالات زیر به شما در انتخاب بهترین آیتم کمک زیادی می‌کند.

enlightenedمزایا رنگ مولتی کالر ساختمان

enlightenedترکیب رنگ نقاشی ساختمان

enlightenedبهترین رنگ برای اتاق کار

رنگ سقف اکریلیک

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

رنگ اکریلیک دیواربهترین رنگ برای دیواررنگ اکرولیک سقفرنگ آمیزی دیوار با رنگ اکریلیک

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه