دکوراسیون

چمن مصنوعی برای بالکن

چمن مصنوعی برای بالکن

چمن مصنوعی برای بالکن
تزیین بالکن یا تراس امروزه محبوبیت بسیاری یافته است و افراد زیادی به دنبال برترین ایده‌ها برای تراس منزل خود هستند. استفاده از چمن مصنوعی برای بالکن یکی از این ایده‌ها است.

تاریخ: 1399/6/31

بالکن‌ها بخشی جذاب و دوست داشتنی از فضای یک واحد آپارتمان مسکونی به حساب می‌آیند. قرار است در این مقاله به بررسی روش‌های جدید برای زیباسازی بالکن بپردازیم. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور در این نوشتار به بررسی چمن مصنوعی برای بالکن می‌پردازد. این ایده جذاب چمن مصنوعی در بالکن امروزه محبوبیت بسیاری یافته است.

چمن مصنوعی 2

ایده‌های تزیین بالکن

شاید در گذشته کمتر به بالکن و تراس یک منزل توجه می‌شده است، اما امروزه با پدید آمدن ایده‌های جدید و کاربردی در زمینه استفاده مفید و بهینه از فضای بالکن، همگی مشتاق استفاده از این ایده‌ها برای بالکن منزل خود شده‌اند. انتخاب مدل تزیین و لوازمی که در تراس یا بالکن استفاده خواهید کرد در اصل به اندازه زیادی به نوع کاربری که شما برای بالکن در نظر گرفته‌اید بستگی دارد. یکی از این ایده‌ها که باعث می‌شود تا حس طبیعت بیشتر در فضای بالکن القا شود، استفاده از چمن مصنوعی برای بالکن است. همچنین در دکوراسیون بالکن‌های کوچک این ایده بسیار جذاب می‌شود.

چمن مصنوعی 3

چمن مصنوعی برای بالکن

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام اجرای چمن مصنوعی برای بالکن توجه به انجام زیرسازی است. زیرسازی چمن مصنوعی باید به دقت انجام شود تا عمر چمن مصنوعی طولانی‌تر شود. همچنین در هنگام اجرای چمن مصنوعی باید توجه داشت که قطعات برش خورده چمن مصنوعی همگی در یک جهت جاگذاری شوند تا پس از اجرا ایجاد سایه روشن بر روی طرح نکنند. بالکن در دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با استفاده از ایده‌های جدید می‌توان فضایی دلنشین را به وجود آورد.

چمن مصنوعی 4

در ادامه یک گالری تصویری از ایده‌های چیدمان و تزیین بالکن منزل با چمن مصنوعی برای شما گردآوری شده است که به شما در انتخاب ایده مناسب برای تزیین بالکن کمک خواهد کرد. مطالعه مقالات زیر نیز به شما اطلاعات خوبی در زمینه دکور تراس یا بالکن منزل خواهد داد.

enlightenedبالکن شیشه‌ای 

enlightenedدکوراسیون بالکن منزل

enlightenedپوشش تراس در فصول سرد

چمن مصنوعی 5

چمن مصنوعی 6

چمن مصنوعی 7

چمن مصنوعی 8

چمن مصنوعی 9

چمن مصنوعی 10

چمن مصنوعی 11

چمن مصنوعی 12

چمن مصنوعی 13

چمن مصنوعی 14

چمن مصنوعی برای بالکن

چمن مصنوعی برای بالکن 1

چمن مصنوعی برای بالکن 2

چمن مصنوعی برای بالکن 3

چمن مصنوعی برای بالکن 4

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل و با استفاده از ایده‌های مدرن و جذاب در طراحی دکور بالکن و تراس آپارتمان همواره تلاش می‌کند تا برترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه