دکوراسیون

دکوراسیون پاییزی در خانه

دکوراسیون پاییزی در خانه

دکوراسیون پاییزی در خانه
به پایان شهریور رسیدیم و دوباره پاییز رنگارنگ را خواهیم دید، شاید وقت آن است که خانه را برای رسیدن پادشاه فصل‌ها آماده کنیم. دکوراسیون پاییزی یکی از زیباترین دکوراسیون های فصلی است که خود شما هم از دیدنش هر روز به وجد خواهید آمد. پس با ما در ایرانادکور همراه باشید تا نکاتی در خصوص دکوراسیون پاییزی را با هم مرور کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/066/28

ایرانادکور، مرجه تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، همراه همیشگی شما در بهترین انتخاب ها برای فصول مختلف سال و شرایط متنوع و گوناگون خواهد بود . اجرای انواع سبک‌ها در دکوراسیون داخلی را با ما تجربه کنید.

دکوراسیون پاییزی

تغییر دکوراسیون پاییزی

بسیاری از افراد بر اساس فصل کمی از دکوراسیون خود را تغییر می دهند تا در روحیه افراد خانواده شوق و ذوق تغییر فصل را ایجاد کنند. برای ایجاد یک دکوراسیون زیبای پاییزی هم می‌توانید از وسایلی که در خانه دارید استفاده کنید و یا اینکه وسایل مورد نیاز جدیدی را خریداری کنید. بهر حال این کار هزینه زیادی به شما تحمیل نمی کند. اما باید ایده‌هایی برای دکوراسیون پاییزی داشته باشید که این موضوع مستلزم شناخت المان های پاییزی و رنگ های آن است. ابتدا بین وسایل و ظروفی که در خانه دارید دوری بزنید و برخی را انتخاب کنید.

دکوراسیون پاییزی

المان های پاییزی در خانه

یکی از راه های خوشامد گویی به پاییز این است که با تزئین در ورودی خانه خود، به فصل پاییز و مهمانان خود خوش‌آمد بگوئید. از انجا که کدو تنبل یکی از المان های پاییزی است اگر بتوانید سایز های کوچک آن را پیدا کنید می توانید حلقه گلی با برگ های خشک و کدو تنبل بر روی درب وروردی یا کمد جاکفشی وصل کنید. اگر خانه شما حیاط دارد می‌توانید روی پله‌های ورودی این کار را انجام دهید. از برگ های خشک و خوشه های طلایی گندم بهره بگیرید. حتی می توانید خوشه های گندم را به رنگ های قرمز و نارنجی و زرد و قهوه ای در آورید!

دکوراسیون پاییزی

گلدان‌های فلزی به همراه کدو تنبل‌هایی که در کنار آن قرار دارد و شمع نیز حال و هوایی پاییزی به خانه شما می‌دهند. داخل این گلدان‌ها می‌توانید از گل‌های پاییزی با رنگ‌های زرد و نارنجی استفاده کنید. این نوع گلدان حسی از دکوراسیون روستیک به فضای خانه شما می‌دهد. با گندم یک حلقه‌ی طبیعی بسازید و وسط آن را با شمع و گل های خشک پاییزی تزیین کنید. یک پارچ سفید ساده هم می تواند به عنوان گلدان استفاده شود.

دکوراسیون پاییزی

رنگ و بافت پاییزی در دکوراسیون خانه

رنگ‌های پاییزی شامل: نارنجی سوخته، خرمایی پررنگ و انواع مختلف برنز می‌شود ولی نباید از رنگ‌های دیگر در دکوراسیون پاییزی خانه غافل شوید، ترکیب رنگ‌های بنفش پررنگ و صورتی سیر به روشن‌تر کردن دکوراسیون و هماهنگ شدن آن ها با وسایل دیگر کمک می‌کند. همچنین علاوه بر رنگ بافت هم کمک خوبی به این دکوراسیون دارد. بات هایی کمی درشت تر و گرم تر، بافتهای کتانی و حوله ای و خواب دار برای رو مبلی ها و کوسن ها بسیار مناسب هستند. مثلا یک سبد حصیری و لباس‌هایی مثل کلاه در ان حسی از فصل پاییز را ایجاد می کند.

دکوراسیون پاییزی

 وسایل تزیینی پاییزی

نیاز نیست وسایل جدیدی بخرید اگر وسایلی دارید که رنگ آن‌ها برای پاییز مناسب‌تر هستند از آنها استفاده کنید وسایلی مانند پرده‌ها، رومیزی و کوسن هایی به رنگ پاییز.اگر تابلوهایی پاییزی دارید جایگزین تابلوهای روی دیوار کنید. از رنگ های گرم تر برای ظروف استفاده کنید. سنگ، انار خشک، مخروط، گردو و بلوط و.. برای تزئینات روی میز، گوشه‌های اتاق، روی شومینه و جاهایی که در خانه خالی مانده‌اند، استفاده کنید. پارچه‌های با جنس گرم‌تر مثل نمد و یا بافت های درشت را روی دسته های مبل بیاندازید و خلاصه سلیقه و خلاقیت خرج کنید!

دکوراسیون پاییزی

مقالات زیر را بخوانید :

enlightenedست اتاق خواب با رنگ بنفش

enlightenedتم سبز برای اتاق خواب کودک

enlightenedدکوراسیون داخلی رنگ طوسی

دکوراسیون پاییزی

سخن پایانی ایرانادکور

ایرانادکور، با در اختیار داشتن کارشناسان خبره  داشتن تکنولوژی و علم روز دنیا و در نظر گرفتن سلیقه زیبای مشتری، بهترین انتخاب ها را برای طراحی دکوراسیون داخلی لاکچری منزل شما خواهد داشت

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه