دکوراسیون

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک
طراحی داخلی کلاسیک یکی از سبک‌های اصیل و باشکوه در معماری داخلی به حساب می‌آید. اما برای داشتن یک طراحی داخلی کلاسیک اصیل باید با ویژگی‌های آن آشنایی کامل داشته باشید.

تاریخ: 1399/6/26

طراحی دکوراسیون داخلی منزل دارای سبک‌های مختلفی می‌باشد و در هر دوره‌ای نیز شامل تغییرات و دگرگونی‌های منحصر به فرد خود شد. طراحی داخلی کلاسیک یکی از سبک‌های محبوب و زیبا در دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در این نوشتار به بررسی طراحی داخلی کلاسیک و ویژگی‌های آن خواهد پرداخت.

دکوراسیون داخلی کلاسیک

طراحی داخلی به سبک کلاسیک

تاریخچه اصلی پدیدار شدن سبک کلاسیک در زمینه‌های معماری، ادبیات، هنر و غیره به زمان بین قرن‌های 17 تا 19 میلادی برمی‌گردد. سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی در اصل فضایی اشرافی و سلطنتی پدید می‌آورد و قابل به ذکر است که این سبک قطعاً باید در فضاها و متراژ‌های بالا در منازل مسکونی و ویلاها مورد استفاده قرار بگیرد. در سبک کلاسیک همیشه به تقارن، نظم و تجمل اهمیت بسیاری داده می‌شود و حتی از رنگ‌های ملایم و اصیل نیز در مبلمان و دکور داخلی استفاده می‌شود. حتی لوستر کلاسیک پذیرایی نیز دارای همان شکوه سبک کلاسیک در دکور داخلی است.

طراحی داخلی کلاسیک20

ویژگی طراحی داخلی به سبک کلاسیک

بعضی از ویژگی‌های سبک کلاسیک خاص و منحصر به فرد همین سبک است و در نهایت باعث می‌شود تا به راحتی بتوان این سبک را تشخیص داد. برای مثال در ساختمان‌هایی که به سبک کلاسیک ساخته می‌شوند قطعاً از ستون‌های بلند در نمای ورودی یا در ساختمان به صورت تزیینی استفاده می‌شود. در حالت کلی سه نظام اصلی نیز برای ستون‌سازی در سبک کلاسیک وجود دارد که عبارتند از: دوریک، ایونیک و کورنتین. قطعاً سبک کلاسیک در معماری داخلی سبکی باشکوه و چشمگیر به حساب می‌آید.

طراحی داخلی کلاسیک19

اگر شما نیز به سبک کلاسیک علاقه‌مندید و قصد دارید تا با کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در نهایت سبک کلاسیک را برای طراحی داخلی منزل خود انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید. همچنین گالری تصاویر گردآوری شده در ادامه نیز به معرفی طراحی داخلی کلاسیک کمک بیشتری می‌کند.

enlightenedسبک شیک کلاسیک برای آشپزخانه

enlightenedآینه دکوراتیو طرح کلاسیک

enlightenedویژگی‌های دکوراسیون کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک18

طراحی داخلی کلاسیک17

طراحی داخلی کلاسیک16

طراحی داخلی کلاسیک15

طراحی داخلی کلاسیک14

طراحی داخلی کلاسیک13

طراحی داخلی کلاسیک12

طراحی داخلی کلاسیک11

طراحی داخلی کلاسیک10

طراحی داخلی کلاسیک9

طراحی داخلی کلاسیک8

طراحی داخلی کلاسیک7

طراحی داخلی کلاسیک6

طراحی داخلی کلاسیک5

طراحی داخلی کلاسیک4

طراحی داخلی کلاسیک3

طراحی داخلی کلاسیک2

طراحی داخلی کلاسیک1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا برترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه