دکوراسیون

دکوراسیون مغازه گل فروشی

دکوراسیون مغازه گل فروشی

دکوراسیون مغازه گل فروشی
گل فروشی به حدی زیباست، که شاید نیاز به طراحی و دکوراسیون نداشته باشد، اما فضای روح بخش گل فروشی با چیدمان صحیح می تواند زیباتر شود و شادابی و لطافت خاصی پیدا کند. امروز در خصوص دکوراسیون مغازه گل فروشی صحبت خواهیم کرد.

تاریخ مقاله : 1399/02/11

ایرانادکور با آگاهی از اصول طراحی دکور مغازه می تواند ایده هایی جدید را در طراحی هر فروشگاهی به شما عزیزان ارائه دهد. اعتماد شما سرمایه ماست.

دکور گل فروشی

اهمیت دکوراسیون گل فروشی کاربردی

معمولا در کشور ما، گل برای مناسبتی خاص و برای هدیه به دیگران خریداری می گردد و در واقع بیش تر سود صاحبین گل فروشی ها هم  در ایام جشن ها مناسبت هاست. روز مادر، روز معلم، اعیاد ملی و مذهبی و … . ولی می توان با استفاده از یک سری راهکارها سبب شد تا این کسب و کار، بیش از پیش مورد توجه واقع شود. اگر قفسه بندی و چیدمان گل فروشی را مورد توجه قرار دهید، مشتریان شما حاضرند حتی از راه های دورتر هم برای خرید از محیط جذاب و دوست داشتنی گل فروشی شما به فروشگاه شما بیایند. و این به معنی سود دهی بیشتر است.

گل فروشی

نکاتی در خصوص دکواسیون گل فروشی

تهویه و دمای هوا دو اصل اولیه طراحی یک گلفروشی هستند. از نکات مهم در طراحی داخلی فضای گل فروشی متریال های به کار رفته است زیرا گل فروشی محیطی مرطوب محسوب می شود و باید مواد و وسایلی که انتخاب می کنیم، نسبت به رطوبت مقاوم باشد. گلدان هایی که برای قرار گیری گل ها انتخاب می کنیم باید با میزان فروش ما هماهنگ باشد اگر میزان خرید و فروش گل در فروشگاه شما زیاد نیست از خرید گلدان های بسیار بزرگ بپرهیزید چراکه حس خالی بودن گلدان ها هم از زیبایی می کاهد و هم خریدار احساس می کند گل های شما تمام شده اند و نمی توان از بین آن ها دسته گل شکیل و زیبایی را برچید.

از نکات دیگر در طراحی دکوراسیون گل فروشی، توجه به نحوه حرکت مشتریان در فروشگاه است. هم در هنگام انتخاب گل و هم در موقع انتظار برای دسته شدن و یا سبد شدن گل ها. محلی برای توقف افراد در حین آماده شدن گل بدون ایجاد مزاحمت برای دیگر را باید ایجاد کنید به نحوی که در این رفت و آمد ها افراد کمترین برخورد را با گلدان های گل داشته باشند.

دیزاین گل فروشی

رنگ بندی در گل فروشی

گل فروشی به خوری خود فضایی شاد و دلنشین دارد. رنگ بندی فوق العاده انواع گل در مغازه های گل فروشی، طیف گسترده ای از رنگ های زنده و زیبا را به نمایش می گذارد. بنابراین بسیار خوب است که رنگ هایی که شما برای پس زمینه ها مثل دیوار، کف، سقف و … به کار می گیرید، از بین طرح های ساده و از میان رنگ های خنثی انتخاب شوند. تنها چیزی که نیاز دارد سادگی، ظرافت و نظم است. دکوراسیون خلوت در گل فروشی محیط را شیک تر و زیبایی گل ها را جلوه گر می کند.

گل فروشی زیبا

قفسه ها و شلف ها در گل فروشی

در دکوراسیون گل فروشی هر المانی که استفاده می کنید اگر به طبیعت نزدیک تر باشد قرابت و سازگاری بهتری با گل خواهد داشت. خلاقیت به خرج دهید و ایده های جدید به کار ببرید. انواع متریال را می توانید برای قفسه ها و سکوها جهت چیدمان و نظم دادن به محیط داخلی استفاده نمایید اما چوب و مصالحی که طرح چوب را دارند با گل هماهنگ تر است. و هدف از استفاده از قفسه و شلف بهتر دیده شدن همه گل هاست تا هیچ کدام از دید مشتریان پنهان نمانند. پس تکنیک های نورپردازی را هم باید به صورت صحیح انجام دهید و گلدان ها را در زاویه و جایگاه درست قرار دهید تا با یک گردش ساده همه آن ها دیده شوند.

مقالات زیر تقدیم به شما :

enlightenedبهترین رنگ در دکور مغازه

enlightenedطراحی دکوراسیون ارزان قیمت مغازه

enlightenedدکور مغازه های کوچک

دکور گل فروشی

ما در ایرانادکور همراه با شماییم تا برترین اجرای دکوراسیون فروشگاهی در شیراز و جنوب ایران را ارائه دهیم. اگر در حال حاضر فروشگاه گل خود را دکور کرده اید ما می توانیم با ایده های خلاقانه آن را جذاب تر و زیباتر کنیم. اصول بازسازی مغازه را کارشناسان حرفه ای ما به خوبی می دانند. کافیست با شماره های اعلام شده ما در سایت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دیزاین گل فروشیدکوراسیون گل فروشیدکوز مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه