دکوراسیون

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه
دنیای پسرها دنیایی شاد و پر انرژی است. آن‌ها تمایل دارند تا این انرژی و شادی را نیز وارد اتاق خواب خود کنند. شناخت اصول طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه از این لحاظ بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

تاریخ: 1399/6/9

دنیای پسرها در اصل دنیایی متفاوت و خاص می‌باشد. پسرها تمایل دارند تا دنیای خود و اصول زندگی خود را نیز در اتاق خواب‌هایشان پیاده کنند. بنابراین، دکوراسیون اتاق پسرانه بر خلاف تصور بسیاری از افراد باید با هوشمندی و آگاهی کامل انجام شود. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص در طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب همواره بهترین‌ها را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

بهترین دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

همگی ما ذهنیت‌هایی از یک دکوراسیون اتاق خواب پسرانه در ذهن خود داریم. شاید هنگامی که از اتاق خواب پسرانه و دکور آن صحبت می‌کنیم، همه ما به یاد رنگ آبی، تخت خوابی شبیه ماشین، اتاقی پر از قفسه‌هایی که پر شده از توپ، تفنگ و وسایل بازی پسرانه می‌افتیم. این تصور ممکن است تا حدودی صحیح باشد و در خیلی موارد ممکن است اینچنین نباشد. دکوراسیون اتاق خواب یک پسر در یک خانواده بسیار به فرهنگ خانواده، شخصیت پسر و علایق او بستگی دارد. قرار نیست یک نسخه برای همه پیچیده شود. تزیین اتاق کودک پسر قطعاً ممکن است با هر کدام از این لوازم باشد.

چیدمان اتاق خواب پسرانه

در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه شاید بتوان اذعان داشت که رنگ دیوارها و سقف می‌تواند مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عامل به حساب آید. سعی کنید تم تک رنگ را فراموش کنید. از ترکیب دو یا چند رنگ در دکوراسیون داخلی اتاق خواب استفاده کنید. در این حالت می‌توانید از رنگ‌های مختلفی استفاده کرده و به فضا تنوع زیبایی بدهید. در این حالت اگر فرزند شما یک رنگ خاص را بپسندد و شما نظرتان بر روی رنگ دیگری باشد، دامنه انتخابات شما برای رنگ‌های بدنه و سقف نیز بیشتر می‌شود. رنگ آمیزی اتاق کودک بخش مهمی از دکوراسیون اتاق خواب را تشکیل می‌دهد.

دکور اتاق خواب پسرانه

نکات طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

اگر دکوراسیون اتاق خواب پسر خود را هوشمندانه و با حوصله انتخاب کنید، در نهایت شاهد فضایی خاص و منحصر به فرد در اتاق خواب پسر خود می‌باشید. برای مثال، اگر فرزند شما به بازی‌های کامپیوتری علاقه بسیاری دارد و بیشتر وقت خود را با کامپیوتر، پلی استیشن یا ایکس باکس بازی می‌کند، پس قطعاً باید در اتاق خواب او فضایی برای قرار دادن کامپیوتر همراه با یک میز زیبا و کاربردی فراهم کنید. علاوه بر این، می‌توانید به فرزند خود احترام گذاشته و یک دیوار در اتاق خواب او را با پوستر شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه او بپوشانید. همچنین چیدمان اتاق نوجوان نیز باید با اصول خاص خود انجام شود.

طراحی دکور اتاق خواب پسرانه

نکته دیگری که باید در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق پسرانه در نظر داشته باشید این است که آیا قرار است یک نفر یا بیشتر از این اتاق استفاده کنند. اگر شما دارای دو فرزند پسر هستید و آنان قرار است تا با یکدیگر در یک اتاق خواب زندگی کنند، باید به سلیقه هر دو احترام گذاشته و از نظرات آن‌ها در دکور اتاق استفاده کنید. همچنین اگر با کمبود فضا روبرو هستید به سادگی می‌توانید از تخت‌های دو طبقه استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دکوراسیون اتاق خواب پیشنهاد می‌کنیم مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedرنگ آمیزی اتاق خواب

enlightenedدکور اتاق خواب کوچک

enlightenedمکان درست تابلو در اتاق

مدل اتاق خواب پسرانه

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه و دخترانه همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه کند.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه