دکوراسیون

طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه

طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه

طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه
در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه و فروشگاه باید همیشه قوانین و اصول طراحی مناسب را در نظر گرفت. رعایت این اصول به شما کمک می‌کنند تا یک طراحی مناسب و در نهایت یک دکور ویژه و زیبا داشته باشید.

تاریخ: 1398/10/9

اصول اجرای دکوراسیون مغازه

طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه بسیار اهمیت دارد. فرقی نمی‌کند مغازه در اصل چه اجناسی را ارائه می‌کند و به فروش می‌رساند، آن چیزی که در تمام طراحی‌های مغازه بسیار مهم تلقی می‌شود، طراحی مناسب و پاسخگو است. فروشگاه‌ها وظیفه نمایش و فروش اجناس را بر عهده دارند. به همین دلیل در طراحی آن‌ها رعایت اصول معماری و طراحی پاسخگو و مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. طراحی مغازه‌ها بسته به اینکه برای عرضه چه نوع محصولی مورد استفاده قرار می‌گیرند، با یکدیگر تفاوت دارد. ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص طراحان حرفه‌ای و سابقه‌ای درخشان و طراحی منحصر بفرد در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

طراحی و اجرای دکوراسیون فروشگاه

برای طراحی هر بخش از مغازه نیاز به دانستن یک سری از اطلاعات پایه می‌باشد. به عنوان مثال پیشخوان یکی از بخش‌های مهم در هر مغازه است که باید بسیار به آن اهمیت داد. در طراحی پیشخوان یک مغازه برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مشتری توصیه می‌شود که ارتفاع پیشخوان از 101 سانتی متر بیشتر نشود. پیشخوان باید در در جایی قرار بگیرد که مانع عبور و مرور مشتری نشود و در ضمن خریدار هم بتواند به راحتی با فروشنده که در پشت پیشخوان قرار دارد صحبت نموده و خرید خود را انجام دهد. مقاله طراحی ویترین مغازه کیف و کفش نیز اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دکوراسیون داخلی فروشگاه

موضوع دیگری که همراه با پیشخوان باید در نظر گرفته شود، ارتفاع صندلی است که خریدار بر روی آن می‌نشیند. ارتفاع صندلی باید همیشه در اندازه استاندارد و با توجه به ارتفاع پیشخوان در نظر گرفته شود. اما اگر ارتفاع صندلی بین 53 تا 59 سانتیمتر قرار دارد، باید حتماً به فکر سکویی کوتاه باشید تا مشتری بتواند برای راحتی پای خود را بر روی این سکو قرار دهد. اگر ارتفاع پیشخوان کوتاه باشد، این امکان برای مشتری فراهم می‌شود تا در حالت نشسته نیز تسلط کافی بر روی اجناس اراه شده داشته باشد. طراحی دکوراسیون بوتیک نیز از اصول خاصی پیروی می‌کند.

طراحی و اجرای ویترین مغازه

ارتفاع پیشخوان باید مناسب باشد و نباید زیادی کوتاه یا بلند باشد. ارتفاع پیشخوان کم برای خریدار ایده‌آل است ولی نباید این ارتفاع به حدی کم باشد که برای فروشنده در حالت ایستاده مشکل ایجاد کند. مطلوب‌ترین ارتفاع پیشخوان برای یک شخص ایستاده باید در حدود 5 تا 7 و نیم سانتی متر زیر آرنج باشد. این امر به شخص اجازه می‌دهد تا با اشیای روی سطح پیشخوان به راحتی تماس پیدا کرده و همچنین بتواند با مشتری نیز به راحتی ارتباط برقرار کند. طراحی و دکوراسیون داخلی قنادی نیز یکی از طراحی‌های متفاوت و منحصربفرد به شمار می‌آید.

ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای همواره آماده ارائه بهترین خدمات در اجرای دکوراسیون داخلی مغازه و نورپردازی به شما عزیزان است. برای ثبت سفارش خود با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

طراحی و اجرای ویترین مغازهطراحی و اجرای دکوراسیون فروشگاهاجرای ویترین مغازه و فروشگاه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه