مقالات تخصصی معماری

نصب درب آکاردئونی در شیراز

نصب درب آکاردئونی در شیراز

نصب درب آکاردئونی در شیراز
امروزه استفاده از درب‌های آکاردئونی در میان مردم رایج شده است. نصب درب آکاردئونی در شیراز هم برای منازل مسکونی و هم دفاتر اداری و تجاری امکان پذیر است.

تاریخ: 1399/3/18

امروزه بحث حفاظت از منازل مسکونی و دفاتر کار به یک امر ضروری تبدیل شده است. نصب درب آکاردئونی در شیراز یکی از روش‌های جدید و پرکاربرد محسوب می‌شود. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی همواره بهترین‌ها را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد.

مزایای درب آکاردئونی

معرفی درب آکاردئونی

درب‌های آکاردئونی یکی از درب‌های محبوب و پرکاربرد به منظور استفاده از درب‌های ضد سرقت می‌باشند. این درب‌ها بهترین انتخاب برای منازل مسکونی و آپارتمان‌ها می‌باشد. اندازه درب‌ها در هنگام ساخت قابل تغییر می‌باشد و با توجه به سفارش هر شخص قابل تغییر می‌باشد. یکی از ویژگی‌های اصلی درب آکارئونی این است که قابلیت جمع شدن دارد و ظاهری صلب و سخت مانند دیگر حفاظ‌های نرده‌ای را ندارد. به همین دلیل درب آکاردئونی یک انتخاب شیک و امن به حساب می‌آید. درب‌های ضد سرقت آکاردئونی یک انتخاب مناسب به حساب می‌آیند.

درب آکاردئونی

مزایای نصب درب آکاردئونی

طرح‌های درب‌های آکاردئونی مشبک و توخالی است، به همین دلیل دارای وزن کمتری می‌باشد و همین وزن کمتر باعث می‌شود تا به سادگی درب باز و بسته شود. درب‌های آکاردئونی در مدل‌های تاشو می‌باشند و به راحتی در یک سمت در کنار چهارچوب جمع می‌شوند. این امر باعث می‌شود تا درب‌های آکاردئونی فضای زیادی را اشغال نکنند و بهترین انتخاب برای آپارتمان‌ها که فضای کمتری دارند به حساب آید. درب‌های ضد سرقت آکاردئونی با تامین امنیت و اشغال کردن فضای کم یک گزینه مناسب به حساب می‌آیند.

انواع درب آکاردئونی

نصب درب آکاردئونی در شیراز

مراحل نصب درب آکاردئونی نسبتاً ساده است و مراحل نصب کاملاً مشخص و واضح می‌باشد. اندازه و ابعاد درب آکاردئونی مطابق با اندازه مشخص شده درب ابتدا در کارگاه ساخته و آماده می‌شود و پس از آن به محل مورد نظر جهت نصب حمل می‌شود. در هنگام اندازه‌گیری درب باید تا چهارچوب در به درستی اندازه‌گیری شود. به منظور اندازه گیری طول و عرض باید توجه داشت که عرض درب آکارئونی دقیقاً همان عرض درب ورودی است ولی طول درب آکاردئونی از کف تا بالای چهارچوب در نظر گرفته می‌شود.

بهترین درب آکاردئونی

آیا شما هم برای منزل مسکونی خود و اتاق‌های خانه به دنبال انتخاب بهترین درب‌ها هستید؟ آیا با ویژگی‌ها و خصوصیات هر مدل درب آشنایی کامل دارید؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مقالات زیر را کامل مطالعه بفرمایید و سپس انتخابی صحیح و مناسب برای درب‌های منزل خود داشته باشید. نصب درب آکاردئونی در شیراز یکی از رایج‌ترین درب‌ها می‌باشد.

enlightenedکارایی درب تاشو

enlightenedراهنمای خرید درب اتاق

enlightenedانواع درب‌های چوبی

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور تلاش دارد تا همواره بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه