آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

تزیین آشپزخانه با وسایل ساده

تزیین آشپزخانه با وسایل ساده

تزیین آشپزخانه با وسایل ساده
دیگر لازم نیست تا برای تزیین آشپزخانه خود هزینه‌های گزاف بپردازید. در این نوشتار با روش‌های تزیین آشپزخانه با وسایل ساده آَشنا شوید.

تاریخ: 1399/5/23

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین فضاها در هر منزل مسکونی به حساب می‌آید که تاثیر مستقیمی نیز بر دکوراسیون منزل دارد. بنابراین، انتخاب مناسب‌ترین تزئینات برای آشپزخانه بسیار مهم می‌باشد. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی قصد دارد تا در این مقاله به بررسی تزیین آشپزخانه با وسایل ساده بپردازد.

آشپزخانه زیبا و جذاب

آشپزخانه و دکور آشپزخانه

فضای آشپزخانه‌ها در منازل مسکونی معمولاً مشرف به سالن پذیرایی یا نشیمن خانه می‌باشد، به همین دلیل تاثیر مستقیمی بر دکوراسیون فضای منزل دارد. همیشه قرار نیست که برای تزیین آشپزخانه یا هر فضای دیگری در منزل هزینه‌های نجومی را پرداخت. گاهی می‌توان تزیین آشپزخانه را با وسایل ساده ولی تاثیرگذار انجام داد. تا به حال به این موضوع توجه کرده‌اید که تمیز و مرتب نگه داشتن آشپزخانه از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین روش‌ها برای زیباسازی آشپزخانه است؟ حتی تمیز کردن هود آشپزخانه نیز در این امر تاثیرگذار است.

بهترین روش تزیین آشپزخانه

تزیین آشپزخانه با وسایل ساده

اگر در آشپزخانه خود میز ناهارخوری دارید، باید بدانید که شما فرصتی عالی برای تزیین آشپزخانه خود با وسایل ساده پیدا کرده‌اید. شما می‌توانید یک رانر زیبا یا رومیزی خاص و شکیلی را برای روی میز ناهارخوری خود انتخاب کنید. این رومیزی می‌تواند با پرده یا دیگر لوازم آشپزخانه هماهنگ باشد و در یک هارمونی رنگ قرار بگیرد. همین امر باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید جلوه آشپزخانه خود را عوض کنید. همچنین تلاش کنید تا بهترین جنس کابینت آشپزخانه را انتخاب کنید. کابینت‌ها تاثیر مستقیمی بر زیبایی آشپزخانه دارند.

تزیین جذاب آشپزخانه

گلدان یکی دیگر از لوازمی است که به وفور در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی یافت می‌شود و با وجود اینکه قیمت زیادی ندارد ولی تزیین آشپزخانه با گلدان می‌تواند به کلی حال و هوای آشپزخانه منزل شما را تغییر دهد. سعی کنید از گلدان‌های رنگی با جنس‌های مختلف استفاده کنید. طرح و رنگ گلدان‌ها را به شکلی انتخاب کنید که با هارمونی رنگ و سبک دکوراسیون آشپزخانه منزل شما هماهنگی داشته باشد. مکمل این گلدان‌های زیبا در آشپزخانه فقط یک نورپردازی صحیح است. نور مخفی سقف آشپزخانه یکی از تکنیک‌های جذاب و کاربردی در آشپزخانه به حساب می‌آید.

تزیین آشپزخانه

تزیین دیوارها با وسایل ساده

یکی از ساده‌ترین آیتم‌هایی که می‌توانید در هنگام تزیین آشپزخانه از آن استفاده کنید، تابلوهای دکوراتیو و کوچک بر روی دیوارهای آشپزخانه است. ممکن است در نگاه اول به این موضوع فکر کنید که تابلو برای آشپزخانه مناسب نیست. اما این تفکر قدیمی را فراموش کنید. امروزه در تمامی آشپزخانه‌های شیک و لاکچری حداقل از یک تابلو دکوراتیو استفاده می‌شود. حتی شما می‌توانید از گچبری در سقف آشپزخانه استفاده کنید. انتخاب مدل گچبری سقف آشپزخانه بسیار مهم می‌باشد.

ایده برای تزیین آشپزخانه

آیا شما نیز به دنبال ایده‌هایی جذاب و کاربردی برای تزیین آشپزخانه خود با وسایل ساده هستید؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedمدل جزیره آشپزخانه کوچک

enlightenedجدیدترین کابینت سال 99

enlightenedمکان یخچال در آشپزخانه

ایده جدید تزیین آشپزخانه

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. کافی است تا با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

تزیین آشپزخانه با وسایل سادهبهترین ایده تزیین آشپزخانهتزیین آشپزخانهتکنیک‌های تزیین آشپزخانه با وسایل ساده

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه