مصالح ساختمانی

کناف سقف پذیرایی مربع

کناف سقف پذیرایی مربع

کناف سقف پذیرایی مربع
کناف سقف تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت فضا دارد، بنابراین انتخاب مدل صحیح آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کناف سقف پذیرایی مربع یکی از مدل‌های زیبا و خاص می‌باشد.

تاریخ: 1399/5/21

سقف، عنصری مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی منزل به حساب می‌آید. امروزه اجرای انواع مدل کناف سقف به یک امر طبیعی و عادی تبدیل شده است. در این میان، اجرای کناف سقف پذیرایی مربع یکی از زیباترین طرح‌ها است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسون داخلی در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد.

مدل سقف کناف مربع برای پذیرایی

کناف سقف پذیرایی

به نظر شما سقف تا چه اندازه در دکوراسیون داخلی و زیبایی فضا تاثیرگذار می‌باشد؟ سقف علاوه بر اینکه عنصری سازه‌ای می‌باشد و ساکنین خانه را از گزند تاثیرات جوی و خطرات محفوظ نگاه می‌دارد، زمانی که از فضای داخل خانه به آن می‌نگرید متوجه می‌شوید که زیباسازی سقف نیز در افزایش زیبایی و جذابیت منزل نیز تاثیرگذار می‌باشد. گچ‌بری یکی از روش‌هایی بوده است که از دوران قدیم برای سقف‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته است. همین امر به وضوح نشان دهنده‌ی اهمیت سقف در دکورداخلی منزل می‌باشد. انتخاب طرح کناف سالن نیز بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

طرح کناف سقف پذیرایی مربع

معمولاً سالن‌های پذیرایی خانه‌ها بیشتر در دو حالت مستطیلی و یا مربع هستند و همین امر باعث می‌شود تا کناف سقف پذیرایی مربع یک انتخاب مناسب و کاربردی به حساب آید. همیشه توجه داشته باشید که انتخاب مدل طرح کناف سقف و سقف کاذب باید بر اساس سبک دکوراسیون داخلی و متناسب با دکوراسیون منزل باشد. اگر ساختمان شما و همچنین سبک دکور داخلی منزل شما مدرن می‌باشد، بهتر است تا از کناف سقف پذیرایی مربع یا مستطیل استفاده کنید. اجرای سقف کاذب در شیراز توسط تیمی متخصص صورت می‌پذیرد.

طرح جذاب کناف سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی مربع

در مرحله اول برای انتخاب کناف سقف باید فضای مورد نظر خود را مشخص کنید. قطعاً مدل کناف سقف پذیرایی با مدل کناف سقف اتاق خواب متفاوت است و هر کدام باید طرح خاص خود را داشته باشند. همچنین پس از انتخاب کناف سقف پذیرایی مربع باید رنگ آن را نیز به نحوی انتخاب کنید که با دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی هماهنگی داشته باشد. همچنین بعد از انتخاب کناف سقف پذیرایی مربع باید به نحوه نورپردازی سقف نیز توجه کرد. در هنگام اجرای سقف کاذب کناف باید به طرح، جنس، مدل و نحوه اجرای نورپردازی در سقف نیز توجه کرد.

طراحی و اجرای کناف سقف پذیرایی

اجرای کناف سقف بخش مهمی در دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی به حساب می‌آید که به شکل چشمگیری نیز بر روی فضای داخلی تاثیرگذار می‌باشد. مدل‌ها و طرح‌های کناف مدام در حال به روز رسانی است و همیشه مدل‌های جدیدی نیز وارد بازار می‌شود. فقط کافی است تا با کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تلاش کنید تا بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را برای کناف سقف پذیرایی خود داشته باشید. در ادامه به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

قیمت انواع سقف کاذب در شیراز

مزایای کناف نسبت به رابیتس

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف

اجرای کناف سقف پذیرایی مربع

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای کناف سقف پذیرایی در شیراز و جنوب کشور تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کند. جهت ثبت سفارش خود کافی است تا با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه