دکوراسیون

دیوار شاخص برای کاغذ دیواری کدام است؟

دیوار شاخص برای کاغذ دیواری کدام است؟

دیوار شاخص برای کاغذ دیواری کدام است؟
اگر می‌خواهید رنگ، نقش و طراحی متمایزی در فضای سالن و یا اتاق داشته باشید، باید حتما در اول کار دیوار شاخص آن را انتخاب کنید و هنگام انتخاب کاغذ دیواری، باید طرح یا رنگ و یا حتی بافتی را انتخاب کنید که بسیار چشمگیر و حتی جسورانه و خاص باشد. البته که کاغذ دیواری‌های با طرح و رنگ معمولی هم باعث زیباتر شدن اتاق می‌شوند، اما از آن‌ها می‌توانیم برای دیوارهای معمولی‌تر استفاده کنیم. اما دیوار شاخص برای کاغذ دیواری کدام است؟ با ما همراه شوید تا این موضوع را بررسی کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/05/19

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، آماده ارائه خدمات مشاوره، برنامه ریزی، طراحی و اجرای زیباترین و به روز ترین پروژه های دکوراسیون داخلی در جنوب کشور می باشد. راهنمای انتخاب صحیح کاغذ دیواری پیشتر در این سایت بررسی شده است.

دیوار شاخص

چه دیواری را باید به عنوان دیوار شاخص انتخاب کنید؟

قطعا شما هم میدانید که بعضی دیوارهای خانه یا اتاق‌های خانه این ظرفیت را دارند که طراحی و رنگ متفاوتی از دیگر دیوارها داشته باشند که به این دیوارها دیوار شاخص می‌گوییم. کاغذدیواری دیوار شاخص باید کاملاً متمایز و متفاوت از دیوارهای معمولی باشد و ظاهر جدیدی به اتاق یا خانه شما ببخشد. حال در یک جمله می خواهیم تعیین کنیم کدام دیوار شاخص است؟ درهنگام ورود به یک سالن و یا اتاق، دیواری که در اولین نگاه چشم شما را به خود جذب می‌کند، دیوار شاخص است.

دیوار شاخص

تعیین دیوار شاخص

به جز راه حل بالا شما می توانید خودتان یک دیوار از دیوارهای موجود را که بیشترین توجه و تمرکز را به خود جذب می کند، می‌توانید آن را به عنوان دیوار شاخص انتخاب کنید. پس دیوار پشت تخت خواب یا دیوار کنار شومینه می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند. فراموش نکنید که هنگام انتخاب کاغذ دیواری، مدل با طرح و رنگی را انتخاب کنید که متمایز از کاغذ دیواری‌های معمولی و همیشگی باشد.

دیوار شاخص

روش های نمایان کردن دیوار شاخص

تصور بیشتر مردم از دیوار شاخص دیواری ساده است که رنگ متفاوتی با دیگر دیوارها دارد. این راه بسیار خوبی برای ایجاد یک دیوار شاخص است اما تنها یکی از راه‌ها است. به کار بردن کاغذی با طرح، رنگ یا بافت قوی بهترین روش است. البته از طیف های مختلف رنگی کاغذ دیواری هم در کل فضا استفاده کنید و رنگ پر رنگ تر و براق تر را برای دیوار شاخص بگذارید. نصب مجموعه‌ای از تابلوها روی یک دیوار راه حل دیگری  برای خلق یک دیوار شاخص است. چسباندن پوستر هم راه دیگری است.

دیوار شاخص

نکاتی در خصوص دیوار شاخص

وقتی می‌خواهید برای دیوار شاخص خود رنگ و طرح انتخاب کنید، فکر کنید که به دنبال ایجاد چه تأثیری در بیننده هستید. رنگی تیره باعث می‌شود دیوار نزدیک‌تر به نظر برسد و رنگ روشن تأثیر عکس دارد. همین قاعده در خصوص طرح‌های درشت و ریز هم صادق است. یعنی طرح‌های درشت سبب می‌شوند دیوار نزدیک‌تر به نظر آید و طرح‌های ریز آن را دورتر می‌برند. دیوار شاخص باید اتاق را برجسته کند نه اینکه دیگر ابعاد و وسایل اتاق را در خود فرو ببرد. چیزی را که با سبک کلی اتاق و وسایل دیگر آن همخوانی ندارد، انتخاب نکنید.

دیوار شاخص

مقالات زیر تقدیم به شماست:

enlightenedبهترین کاغذ دیواری در شیراز

enlightenedمدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون

enlightenedست کردن کاغذ دیواری با مبل

دیوار شاخص

سخن پایانی ایرانادکور

برای کسب اطلاعات و افزایش آگاهی بیشتر در خصوص چگونگی محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری با ما در دفتر شیراز در تماس باشید و از مشاوره تخصصی در زمینه دکوراسیون داخلی بهره مند گردید. ایرانادکور برترین انتخاب در اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران است.

نویسنده : ص.توکلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه