آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

مدل جزیره آشپزخانه کوچک

مدل جزیره آشپزخانه کوچک

مدل جزیره آشپزخانه کوچک

تاریخ: 1399/5/16

ممک است در خانه‌های امروزی دیگر خبری از آشپزخانه‌های بسیار بزرگ نباشد و آشپزخانه که همیشه قلب خانه در نظر گرفته می‌شده است، تا الان به فضایی کوچک‌تر تقلیل یافته باشد. با این حال ایده مدل جزیره آشپزخانه باعث می‌شود تا شما فضایی خاص داشته باشید. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

مدل جزیره آشپزخانه

مدل جزیره آشپزخانه

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه می‌توان از فضای یک آشپزخانه کوچک بهترین استفاده را برد؟! تا به حال به مدل جزیره آشپزخانه کوچک فکر کرده‌اید؟ مدل جزیره آشپزخانه کوچک در اصل یک فضای پیشخوان مانند در آشپزخانه است و به صورت مستقل از دیگر کابینت‌ها و فضاهای آشپزخانه عمل می‌کند. تصور کنید که شما می‌توانید علاوه بر کابینت‌های خود در آشپزخانه یک فضای کاربردی دیگر نیز در وسط آشپزخانه داشته باشید. چگونه می‌توان این فضا را در آشپزخانه مشخص کرد؟ طراحی سه بعدی! طراحی سه بعدی آشپزخانه در شیراز به شما در انتخاب نهایی کمک خواهد کرد.

مدل جذاب جزیره آشپزخانه

مدل جزیره آشپزخانه کوچک یک طرح بسیار کاربردی و جذاب در خانه‌های امروزه می‌باشد. فضایی مستقل از دیگر کابینت‌ها و قفسه‌ها در آشپزخانه که با قرار گرفتن در وسط آشپزخانه به راحتی می‌توان کاربری‌های متفاوت را به آن داد. با قرار دادن چند صندلی در اطراف آن دیگر احتیاجی به میز ناهارخوری نخواهید داشت. با قرار دادن قفسه‌ها و کابینت در فضای زیرین آن می‌توانید کابینت و قفسه بیشتری داشته باشید که برای نگهداری وسایل پخت و پز نیز استفاده می‌شود. جزیره آشپزخانه و کاربردهای آن بسیار متنوع است.

طراحی و اجرای جزیره آشپزخانه

مدل جزیره آشپزخانه کوچک

در آشپزخانه‌های کوچک که مدل جزیره دارند بهتر است تا فضای پیشخوان که به عنوان جزیره آشپزخانه در نظر گرفته می‌شود، همیشه تمیز و مرتب باشد. هر فضایی که در آشپزخانه شلخته و به هم ریخته باشد، باعث می‌شود تا فضا نیز آشفته و استرس‌زا نیز به نظر برسد. فضای داخلی جزیره آشپزخانه فضایی شیک و کاربردی برای قرار دادن سطل زباله آشپزخانه و دیگر لوازم است. در فضاهای کوچک نیز بهتر است تا از طرحی هماهنگ با فضا برای جزیره آشپزخانه استفاده کنید. انتخاب بهترین جنس کابینت آشپزخانه نیز در زیبایی و بزرگ‌تر نشان دادن فضای آشپزخانه بسیار تاثیرگذار است.

جزیره آشپزخانه جذاب

نکات اجرایی مدل جزیره آشپزخانه

در هنگام طراحی و اجرای مدل جزیره آشپزخانه کوچک باید توجه کرد که قرار دادن جزیره در وسط آشپزخانه نباید مثلث کار در آشپزخانه را قطع کند یا مانعی در راه ایجاد کند. همچنین باید در نظر داشته باشید که این فضای جزیره را به چه دلیل قرار است تا به آشپزخانه خود اضافه کنید. جواب به این سوال می‌تواند مشخص کند که کاربری جزیره آشپزخانه به چه صورت باید طراحی شود. قرار است فضایی برای صرف صبحانه باشد یا قرار است تا سینک ظرفشویی بر روی آن نصب شود. مکان یخچال در آشپزخانه و سینک ظرفشویی و گاز با یکدیگر باید مثلث کار را تشکیل دهند.

بهترین مدل جزیره آشپزخانه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedطراحی کابینت آشپزخانه کوچک

enlightenedمحل نصب اجاق گاز در آشپزخانه

enlightenedنور مخفی سقف آشپزخانه

طراحی و اجرای جزیره برای آشپزخانه

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه به صورت تخصصی در شیراز همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

مدل جزیره آشپزخانه کوچکبهترین مدل جزیره آشپزخانهطراحی جزیره آشپزخانه کوچک

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه