دکوراسیون

دکوراسیون داخلی فرش فروشی

دکوراسیون داخلی فرش فروشی

دکوراسیون داخلی فرش فروشی
نام فرش به نام ایران گره خورده است. فرش یکی از بزرگ ترین صنایع بزرگ در ایران است و فرش ایرانی در داخل و خارج کشور محبوبیت بسیار و مشتریان زیادی دارد. دکوراسیون و طراحی داخلی تاثیر به سزای در دیده شدن بهتر فرش ها خواهد داشت قطعا فروشگاهی که به دکوراسیون و طراحی داخلی اش توجه شده است، رونق و جایگاه ویژه ای در بین رقبا خواهد داشت. در این نوشتار دکوراسیون داخلی فرش فروشی را بررسی می کنیم و نکاتی کاربردی را با شما مطرح خواهیم کرد.

تاریخ مقاله 1399/05/13

گروه معماری مهندسی ایرانادکور ، متخصص در طراحی دکوراسیون داخلی منزل ، با سالها سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی در شیراز ، آماده ارائه خدمات مشاوره ، طراحی و اجرای دکوراسیون منزل و محل کار شما خواهد  بود . برای کسب بهترین نتیجه در خصوص انتخاب و خرید فرش ، با مشاوران ما در تماس باشید و از نظرات کارشناسانه آنها بهره مند گردید .

دکوراسیون فرش فروشی

اهمیت طراحی داخلی فرش فروشی

یک شوروم مناسب برای مشتریان جذابیت خاصی دارد. در طراحی داخلی فروشگاه فرش اصل مهم سادگی است، در یک محیط ساده  و به دور از پیچیدگی است که خریداران  می توانند با حوصله و دقت فرش مورد نظر خود را با آگاهی تمام از ابعاد، قیمت، تراکم و… خریداری کنند. در ادامه به چندین نکته ذکرخواهد شد تا شما بتوانید به راحتی دکوراسیونی مناسب برای فروشگاه خود داشته باشید.

دکوراسیون فرش فروشی

طراحی ویترین فرش فروشی

همیشه ویترین اولین جایی است که شما با مشتری سخن می گویید بنابراین ویترین بایستی بسیار خاص و جذاب طراحی شود. ویترین جایی است بسیار مهم که در هیچ فروشگاهی نباید از آن غافل شد زیرا یک ویترین شیک باعث ایجاد حس مثبت نسبت به فرش ها و ورود مشتری به مغازه خواهد شد. بهتر است از رنگ های خنثی و ملایم برای پس زمینه دیوارها استفاده کنید و با این تکنیک فرش ها جلوه  بیشتری خواهند داشت.

دکوراسیون فرش فروشی

نورپردازی فرش فروشی

برای خرید فرش دیدن رنگ های واقعی بسیار بسیار مهم است. نورپردازی فرش فروشی علاوه بر اینکه باید جذاب و گیرا باشد باید بتواند رنگ واقعی فرش ها را به خوبی نمایان سازد تا خریداران نسبت به خریدشان اطمینان کافی کسب کنند. و پس از خرید نیز پشیمان و سردر گم نباشند. استفاده از نورهای متمرکز بر روی فرش ها و نورهای محیطی برای روشنایی فضا راهکار مناسبی است. به این نکته نیز توجه نمایید که از نورهای با رنگ سفید استفاده نمایید و توازن مناسب در داخل فروشگاه رعایت شود.

دکوراسیون فرش فروشی

لوازم دکوری فرش فروشی

در نهایت قرار است فرش در خانه مشتریان پهن شود و در کنار آن مبلمان، گلدان، اکسسوری و سایر لوازم قرار گیرند. برای اینکه در ذهن مشتریان دید مناسب ایجاد کنید و آن ها بتوانند با فضای موجود ارتباط بهتری برقرار کنند، می توانید از این لوازم در فروشگاه فرش خود بهره ببرید و محیطی صمیمی تر و واقعی تر برای مشتریان بسازید. چیدمان مناسب فرش، قالیچه و… با توجه به سبک و رنگ میتواند به مراجعه کنندگان در انتخاب و مدیریت ذهن کمک کند. بعضی از فرش ها را می توانید به دیواربزنید  و بعضی دیگر بر روی زمین و روی هم قرار دهید. اما نکته مهم در این چیدمان این است که مشتریان دسترسی راحتی به فرشها داشته باشند.

دکوراسیون فرش فروشی

مقالات زیر برای مطالعه بیشتر شما در نظر گرفته شده است :

enlightenedبهترین رنگ فرش برای دکوراسیون خانه

enlightenedاصولی ترین روش انتخاب فرش برای خانه

enlightenedتکنیک های ست کردن فرش و مبل

دکوراسیون فرش فروشی

سخن پایانی ایرانادکور

حتماً باید به این نکته توجه داشته باشید که فرش مانند دیگر لوازم سبک و کوچک نیست که بتوان به راحتی آن را در قفسه‌ها جا داد. بنابراین باید در دکور مغازه فرش فروشی این موضوع را در نظر گرفت. بهترین کار در هنگام اجرای دکور مغازه این است که سعی کنید تا فرش‌ها را بر روی پایه‌های آهنی نصب کنید که به سقف متصل می‌شوند و به صورت ورقی به مشتری نشان داد می‌شود. ایرانادکور با دانستن اصول رنگ‌شناسی و کاربرد رنگ در ساختمان ، بهترین مشاور شما در زمینه دکوراسیون داخلی است . برای اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز با ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید ، همچنین برای دانستن نکات کاربردی دکوراسیون داخلی صفحه اینستاگرام ایرانادکور را دنبال نمایید .

نویسنده  : ص.توکلی/عضو تیم تحریره ایرانادکور

برچسب ها :

دکور فرش فروشیطراحی قالی فروشیفرشمغازه فرش فروشی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه