آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

ترکیب دورنگ کابینت هایگلاس و فرامید

ترکیب دورنگ کابینت هایگلاس و فرامید

ترکیب دورنگ کابینت هایگلاس و فرامید
یکی از پرطرفدارترین کابینت های سبک مدرن ترکیب کابینت دورنگ هایگلاس و فرامید است. این کابینت شیک ترکیب شده از دورنگ هایگلاس سفید به همراه فرامید بسیار زیبا می‌باشد که در این نوشتار به معرفی و بررسی آن توسط تیم ایرانادکور می پردازیم.

تاریخ مقاله : 1399/05/11

ایرانادکور نامی آشنا در دکوراسیون داخلی ، دارای پروژه های بسیار موفق در خصوص طرح بندی و سازماندهی آشپزخانه ، برای ارائه بهترین و خلاقانه ترین ایده ها در خدمت شما است .

ترکیب فرامید و هایگلاس

کابینت فرامید چیست؟

این نوع کابینت زیرمجموعه سبک مدرن است و ظاهر آن شبیه به کابینت‌های چوبی ایتالیایی است. کابینت فرامید سطحی برجسته و مات دارد. استفاده از کابینت فرامید در کنار کابینت هایگلاس ترکیبی بسیار زیبا و جذاب می‌سازد. در تلفیق این دو نوع کابینت، استفاده از رنگ گردویی و قهوه‌ای برای کابینت فرامید و رنگ‌های سفید یا کرم برای کابینت هایگلاس پیشنهاد می‌شود. بنابراین اگر به دکوراسیون مدرن و ایتالیایی علاقه‌مند هستید از فرامید در آشپزخانه خود حتما استفاده کنید.

ترکیب فرامید و هایگلاس

ترکیب هایگلاس و فرامید

کابینتهای ترکیب شده از دو رنگ هایگلاس و فرامید به دلیل تضاد رنگی جذابیت بسیار دارند. این ترکیب بسیار شیک شامل کل کابینت ها، کمد فر و ماکروفر است. همچنین کابینتهای دیواری در این حالت در دو عمق تولید می شوند که به زیبایی دکوراسیون منزل شما می افزاید. غالبا دستگیره های این کابینت به صورت مخفی طراحی و اجرا می شود تا از زیبایی کار نکاهد. پیشنهاد می کنیم جنس صفحه این کابینت را از اچ پی ال پنج سانتی انتخاب کنید تا جذابیت بیشتری به همراه داشته باشد.

ترکیب فرامید و هایگلاس

تاثیر رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

باید برای انتخاب رنگ فرامید به میزان ورودی نور به آشپزخانه توجه کنیم، هرچه میزان نور بیشتر باشد می توان از رنگ های تیره تر بهره برد از ترکیب دورنگ کابینت هایگلاس سفید براق و فرامید قهوه‌ای روشن برای آشپزخانه هایی که به بیرون پنجره ندارند استفاده می شود که جزو رنگ‌های پرطرفدار و زیبا در این سبک می‌باشد. براقیت هایگلاس به دلیل انعکاس نوری که دارد باعث می شود کمبود نور محیط آشپزخانه به درستی جبران شود و فضای چشم نوازتری برای آشپزخانه خواهیم داشت.

متریال کابینت ترکیبی

معمولا و در بیشتر اوقات جنس بدنه‌ داخلی کابینت هایگلاس و فرامید از ام دی اف سفید انتخاب میشود. جنس صفحه‌ کابینت به کار رفته در این نوع کار بیشتر اچ پی ال ۵سانتی رنگ سفید می‌باشد که علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالا ؛ کار را مدرن‌تر نیز نشان می دهد. برای نورپردازی این دکور کابینت ترکیبی های گلاس و فرامید از چراغ‌های هالوژنی در سقف برای منعکس شدن نور کافی استفاده می گردد. به علاوه در زیر کابینت ها نور ال ای دی طراحی می شود؛ که علاوه بر زیبایی می تواند در مواقع لزوم کاربردی نیز باشد.

ترکیب فرامید و هایگلاس

مقالات زیر را مطالعه کنید:

enlightenedکابینت هایگلاس آشپزخانه

enlightenedدکوراسیون داخلی آشپزخانه

enlightenedمهم‌ترین عناصر طراحی آشپزخانه

ترکیب فرامید و هایگلاس

سخن پایانی ایرانادکور

حال با توجه به مطالبی که گفته شد و دریافت مشاوره رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی ایرانادکور می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. ایرانادکور با در اختیار داشتن مهندسین متخصص که آشنا به استانداردهای روز دنیا در خصوص اصول طراحی کابینت آشپزخانه هستند، مرجع دکوراسیون داخلی در جنوب کشور است، برای انتخاب بهترین کابینت ها با  ما در شیراز در ارتباط باشید

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کابینت دو رنگکابینت ترکیبیهایگلاس و چوبهایگلاس و فرامید

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه