دکوراسیون

نقش انبار در خانه

نقش انبار در خانه

نقش انبار در خانه
کمبود جا در آپارتمان های کوچک یکی از مشکلات زندگی امروز است. وجود انباری در این خانه ها نعمتی بس بزرگ است. اما مشکل انباری های کوچک مشکلی است که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند. امروز در این مطلب ترفندهایی برای حل مشکل انبار در اختیارتان قرار میدهیم. با ما همراه شوید.

تاریخ مقاله : 1399/05/05

گروه مهندسی ایرانادکور  با در اختیار داشتن کارشناسان ماهر و اجرای پروژه های بسیار موفق با رعایت اصول و قوانین دکوراسیون داخلی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون هال و پذیرایی مستطیل شکل، با تهیه این مقاله قصد راهنمایی و تکمیل اطلاعات شما عزیزان را دارد.

نعمت داشتن انبار در خانه

همه افرادی که در خانه های کوچک زندگی می کنند برای جا دادن وسایل در کمد و کابینت با مشکل کمبود جا مواجهند. گاهی حتی زیر تختخواب هم مبدل به انباری می شود. مشکل دیگر این خانه ها این است که فضایی که برای انباری هم دارند بسیار کم است و معمولا محلی می شود برای جا دادن کارتون و جعبه و صندوق وسایل خانه که ما ایرانی ها دوست داریم آنها را نگه داریم. بهر حال می توان وسایل را در انبار بهتر جا داد تا از همان فضای موجود استفاده بهینه را داشته باشیم.

راهکارهای حل مشکل انباری های کوچک

یکی از راه هایی که دارید این است که در پشت میزناهارخوری یک کمد یا قفسه بگذارید تا هر چه ظرف و وسایل مخصوص صرف غذا است در آنجا نگهداری کنید. برای اینکه این کابینت وسط این فضا خیلی وصله ناجور به نظر نرسد، در بالای آن آینه نصب کنید تا همچون بوفه خودنمایی کند. حتی می توانید دو یا سه آینه کوچک با قاب و طرح و رنگ یکسان در کنار هم روی دیوار و بالای آن کمد نصب کنید و تمام ظروف مخصوص پذیرایی از مهمان را در آن جا دهید.

حل مشکل انباری های کوچک

اگر شما هم  کتاب و مجله زیاد دارید برایتان کاربردی ندارند، اما به دورانداختن آنها تمایلی هم ندارید می توانید یک کتابخانه تهیه کنید و کل کتابها را در آن بچینید. اگر کتابخانه تهیه نکنید به هم ریختگی سرسام آوری حاصل می شود که همان کتاب ها هم خراب می شوند. بهتر است برای طبقه های کتابخانه خود باکس های زیبایی که در فروشگاه های وسایل خانگی وجود دارند، تهیه کنید. البته در نظر داشته باشید که ابتدا به درستی و با دقت بالا، فضایی که می خواهید برای آن باکس خریداری کنید را اندازه بگیرید.

چیدمان انبار

میز زیر تلوزیون

میزهای تلویزیون کابینت ها و کمدهایی هستند که می توانند در زیر خود کشو یا طبقه داشته باشند و می توان انواع وسایل را درون آنها جا داد. گاهی، برای جلوه و زیبایی بیشتر این میزها باریک و شیشه ای شده اند. حتی برخی افراد تلویزیون را به دیوار می زنند و هیچ میز و کشویی وجود ندارد. اما شما می توانید میز تلویزیونی خریداری کنید که کمد و کشو و قفسه داشته باشد. به این ترتیب می توانید بسیاری از وسایل را در آنجا جای دهید. دقت کنید که رنگ آن را با رنگ وسایل شما هماهنگ باشد.

چیدمان انبار

 نظم در حمام

می توانید از طبقه های حصیری یا چوبی برای فضای حمام استفاده کنید تا به ریختگی جمع شود. می توانید از میزهای دوطبقه استفاده کنید، در قسمت زیرین وسایل اضافه مثل صابون های نو و شامپو های استفاده نشده وسایل شستشو و روی آن نیز هر چه اضافه دارید را منظم بچینید.

چیدمان انبار

مقالات زیر را هم مطالعه کنید :

enlightenedانباری زیر تخت خواب

enlightenedسبد‌ها در انباری

enlightenedقوانین چیدمان در خانه

سخن پایانی ایرانادکور

ما نیز در ایرانادکور کنار شماییم تا برترین طراحی انبار را برایتان رقم بزنیم. کافیست با شماره های ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان ایده های ناب طراحی داخلی را تجربه کنید.  بهترین دکوراسیون داخلی در شیراز را با ما تجربه کنید.

نویسنده :ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه