نور پردازی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی
لوستر عنصر مهمی در دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید که زیبایی چشم‌گیری نیز به فضا خواهد داد. لوستر کلاسیک پذیرایی یکی از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود.

تاریخ: 1399/5/1

لوستر بخش مهمی از یک سالن پذیرایی و حتی آشپزخانه و اتاق خواب‌ها را تشکیل می‌دهد و تاثیر به سزایی در دکوراسیون داخلی فضا دارد. لوستر کلاسیک پذیرایی یک انتخاب مناسب برای سالن می‌باشد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را به ما عزیزان ارائه دهد.

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر پذیرایی

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا از لوستر در فضاهای مختلف خانه استفاده می‌کنیم؟ لوسترها، المان‌های زیبا و شیکی هستند که حتی استفاده از ساده‌ترین طرح آن‌ها در اتاق و پذیرایی منزل می‌تواند فضایی جالب و باشکوه را پدید آورد. معمولاً در اتاق خواب و راهرو منازل ا مدل‌های کوچکتر و طرح اسپرت‌تر برای لوستر در نظر گرفته می‌شود، ولی در سالن‌های پذیرایی می‌توان لوستر کلاسیک و زیبا را انتخاب کرد. استفاده از روش‌های نورپردازی و نور مخفی نیز می‌تواند زیبایی فضا را دو چندان کند.

لوستر کلاسیک برای سالن پذیرایی

از آنجایی که نور نقش مهمی را در خلق یک فضای شاد و صمیمی در منزل ایفا می‌کند، بنابراین باید به نورپردازی در خانه اهمیت ویژه داد. این نورپردازی مدر خانه می‌تواند توسط نور طبیعی یا نور مصنوعی تامین شود. اگر قرار شد تا بخش اعظمی از نور خانه را توسط نورپردازی مصنوعی تامین کرد، باید به مدل و اندازه لوستر توجه داشت. اگر نورپردازی در سالن پذیرایی خانه به درستی انتخاب شده باشد، بر روی تمام فضا تاثیر خواهد گذاشت و باعث می‌شود تا فضا بزرگتر دیده شود. نور در دکوراسیون داخلی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

انواع لوستر کلاسیک

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوسترها دارای مدل‌ها و انواع مختلفی هستند که هر شخص می‌تواند با توجه به در نظر گرفتن بودجه و سبک مبلمان خانه خود یکی از بهترین مدل‌ها را انتخاب کند. لوسترها دارای انواع مختلفی از جمله: لوستر سقفی، لوستر آویز و لوستر دیوارکوب هستند. لوستر کلاسیک با داشتن انواع طرح‌ها و مدل‌های مختلف هم مناسب سبک دکوراسیون داخلی مدرن و هم سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک می‌باشد. همچنین جنس بدنه لوستر کلاسیک پذیرایی نیز می‌تواند از جنس کریستال، شیشه، استیل و یا فلز برنج باشد. اجرای نورپردازی مناسب در خانه به راحتی می‌تواند توسط لوستر پذیرایی امکان‌پذیر شود.

لوستر کلاسیک برای پذیرایی

از آنجایی که بیشتر لوسترها برای سالن پذیرایی خریداری می‌شوند، بنابراین بهتر است تا از لوسترهای شیک و مجلل در پذیرایی استفاده شود. لوستر کلاسیک پذیرایی شامل همین انتخاب می‌شود و می‌تواند زیبایی و شکوه بسیاری را به فضا ببخشد. سالن پذیرایی همیشه از دیگر فضاهای خانه بزرگتر است و لوستر کلاسیک پذیرایی بهترین انتخاب به حساب می‌آید، زیرا روشنایی فضا را نیز به خوبی تامین می‌کند. طراحی دیوار پشت تی وی نیز در زیبایی سالن بسیار تاثیرگذار است.

بهترین لوستر کلاسیک پذیرایی

آیا شما نیز در تلاش هستید تا با استفاده از یک لوستر مناسب و زیبا برای فضای داخلی منزل خود همواره زیبایی و آرامش را به ارمغان آورید؟ این امر مستلزم آن است که با انواع روش‌های نورپردازی و انواع سبک لوسترها آشنایی داشته باشید. بنابراین، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedانواع لایه‌های نورپردازی در طراحی داخلی

enlightenedروش‌های نورپردازی و نور مخفی

enlightenedنور مخفی سقف آشپزخانه

بهترین مدل لوستر کلاسیک پذیرایی

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از تخصص و دانش تیمی حرفه‌ای در طراحی و همچنین تجربه تیمی متخصص در اجرا تلاش می‌کند تا بهترین و خاص‌ترین خدمات را در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی به شما عزیزان ارائه دهد. کافی است تا جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه