مصالح ساختمانی

دیوارپوش دیوار اداری

دیوارپوش دیوار اداری

دیوارپوش دیوار اداری
امروزه در دفاتر اداری و تجاری به دکوراسیون داخلی بسیار اهمیت می‌دهند. انتخاب دیوارپوش دیوار اداری یکی از اقدامات در این راستا می‌باشد.

تاریخ: 1399/4/3

در دنیای امروزه که رقابت بین شرکت‌ها و مراکز اداری بسیار تنگاتنگ شده است، طراحی و دکوراسیون دفاتر اداری نیز علاوه بر ارائه خدمات مناسب حائز اهمیت می‌باشد. انتخاب دیوارپوش دیوار اداری یکی از این نکات مهم می‌باشد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی همواره بهترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

انواع دیوارپوش

طراحی داخلی فضای اداری

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در روند جذب و افزایش مشتری در دفاتر اداری و تجاری فقط توجه به دکوراسیون داخلی فضا و مصالح به کار رفته در دکور ساختمان است. انتخاب متریال مناسب نقش بارز و مهمی را در زیبایی دفتر کار ایفا می‌کند، بنابراین طراحان و معماران همیشه به دنبال انتخاب بهترین متریال می‌باشند. دیوارها بخش عمده‌ای از فضای دفتر را تشکیل می‌دهند، بنابراین انتخاب یک دیوارپوش دیوار اداری مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. دیوار پوششی کناف یک انتخاب همیشگی برای دفاتر کار به حساب می‌آید.

بهترین دیوارپوش

دیوارپوش چیست؟

امروزه کمتر خانه یا اداره‌ای را می‌بینیم که تنها دیوارهایی ساده و یکرنگ داشته باشد! با پیشرفت تکنولوژی و ظهور مصالح جدید در دنیای ساخت و ساز، دیوارپوش‌ها نیز به یکی از عناصر جذاب و کاربردی تبدیل شده‌اند. دیوارپوش یا به اصطلاحی دیگر دیوارکوب‌ها در اصل پوشش‌ها و متریال‌هایی هستند که بر روی دیوار سازه‌ای اصلی ساختمان اجرا می‌شوند و در طرح و رنگ‌های متنوع و زیبا به بازار عرضه می‌شوند. برای مثال، کاغذ دیواری ساده یا سه بعدی از تنوع بسیاری برخوردار هستند.

بهترین دیوارپوش دیوار اداری

دیوارپوش‌ها دارای انواع مختلفی هستند و کاربردهای متفاوت و گسترده‌ای نیز دارند. بعضی از دیوارپوش‌ها را فقط برای منازل و برخی دیگر را به عنوان دیوارپوش دیوار اداری نیز می‌توان استفاده نمود. در ادامه به بررسی دیوارپوش‌های پی وی سی خواهیم پرداخت. دیوارپوش‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام نیز مزایا و قیمت منحصر به فرد خود را دارد. استفاده از کاغذ دیواری مناسب دفتر کار یکی از روش‌های رایج در دکوراسیون اداری می‌باشد.

دیوارپوش برای دفتر کار

دیوارپوش PVC

دیوارپوش پی وی سی سه بعدی با داشتن طرح‌ها و مدل‌هایی بسیار زیبا و جذاب تقریباً امروزه جای کاغذ دیواری را در دفاتر اداری و تجار گرفته است. دیوارپوش‌های سه بعدی با قابلیت نورپردازی خاص و متفاوت باعث می‌شود تا فضا جلوه‌ای دیگر گرفته و توجه افراد به سادگی جلب شود.

البته از مزایای دیگر دیوارپوش پی وی سی دیوارهای اداری می‌توان موارد زیر را نام برد: عایق صوت و دما، قابلیت نصب سریع و آسان، قابلیت شستشو و تمیز شدن، دارای طرح‌های رنگی و متنوع  و تعویض و تعمیر آسان. تمام این موارد باعث شده است تا دیوارپوش پی وی سی دیوار اداری به یکی از بهترین انتخابات تبدیل شود.

دیوارپوش دفتر کار

آیا شما نیز برای دفتر کار یا اداره خود به دنبال یک دیوارپوش اداری خوب و کاربردی هستید؟ آیا با انواع دیوارپوش‌ها و انتخابات خود برای تزئین و دکور دیوارها آشنایی دارید؟ اگر قصد دارید تا همواره بهترین انتخاب را داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مقالات زیر را مطالعه بفرمایید.

enlightenedبهترین کاغذ دیواری در شیراز

enlightenedتزئین دیوار دفتر کار

enlightenedکاغذ دیواری سه بعدی چیست

دیوارپوش دیوار اداری

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی  و اجرای دکوراسیون دفاتر اداری در شیراز و جنوب کشور تلاش دارد تا همواره بهترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دیوارپوش دیوار اداریبهترین دیوارپوش دیوار اداریانواع مدل دیوارپوشاجرای دیوارپوش دفتر کار

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه