دکوراسیون

مکان درست تابلو در اتاق

مکان درست تابلو در اتاق

مکان درست تابلو در اتاق
اگر قصد دارید تا از تابلو در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید، پس باید مکان درست تابلو در اتاق را نیز تشخیص دهید.

تاریخ: 1399/4/2

تابلو یکی از لوازم و اکسسوری‌های زیبا در هر خانه و اتاق به حساب می‌آید که باید حتماً مکان درست تابلو در اتاق مشخص شود تا بتواند تاثیر مناسبی بر زیبایی فضا داشته باشد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره تلاش دارد تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

نصب صحیح تابلو در اتاق

تابلو در دکوراسیون داخلی

در حالت کلی تابلوها یکی از عناصر مهم و تاثیرگذار دیواری در دکوراسیون داخلی به حساب می‌آیند. تابلوها می‌توانند فضای خانه را از حالت ساده و یکنواخت خارج کنند، به شرطی که مکان درست تابلو در اتاق از ابتدا مشخص شده باشد. در هنگام آویزان کردن تابلو از دیوار باید به نکاتی از قبیل فاصله تابلو از زمین، محل قرارگیری تابلو بر روی دیوار و همچنین اندازه تابلو نیز دقت کرد. زمانی که تصمیم گرفتید تا یک تابلو در خانه خود داشته باشید، آنگاه به معجزه نصب تابلو در خانه خود پی خواهید برد.

مکان درست تابلو در اتاق

با توجه به اینکه قصد دارید تا تابلو را در اتاق خواب قرار دهید یا در نشیمن و پذیرایی خانه، باید به نکات خاص همان مکان پایبند باشید. برای مثال اگر پذیرایی را برای آویزان کردن تابلو انتخاب کردید، باید تابلو یا در بالای کاناپه و مبل قرار بگیرد یا روبروی آن و بر روی دیواری دیگر. اگر تصمیم گرفتید تا تابلو در اتاق خواب باشد، دقت کنید که تابلو باید بالای سر تخت و یا روبروی تخت باشد. همچنین عرض تابلو نباید بیشتر از عرض تخت باشد. رعایت همین اصول باعث می‌شود تا منزل شما جلوه‌ای خاص و زیبا داشته باشد. قابل به ذکر است که از تابلو برای دفتر کار نیز استفاده می‌شود.

طرح تابلو در اتاق

مکان درست تابلو در اتاق

ممکن است تصور کنید که هر چه تابلو در اتاق نشیمن در فاصله بالاتری نصب شود پس بهتر است! اما اصلاً اینچنین نیست. تابلو باید در راستای دید و تنها به اندازه 15 تا 30 سانتی‌متر بالاتر از کاناپه و مبل نصب شود. همچنین اگر قصد دارید تا به جای استفاده از یک تابلو بزرگ، از چند عدد تابلوی کوچک و در اندازه‌های متفاوت استفاده کنید، بهتر است تا پس از آشنایی با اندازه استاندارد تابلو دست به انتخاب بزنید. یک اصول کلی برای انتخاب تابلو وجود دارد و اینکه باید اندازه تابلو کمتر از دو سوم اندازه کاناپه یا میز جلوی آن باشد.

انواع چیدمان تابلو

حال که با اصول و قوانین نصب تابلو آشنا شدید، بهتر است تا این نکته را نیز در نظر بگیرید که سبک تابلو و نقاشی که انتخاب می‌کنید باید با سبک مبلمان و طرح منزل شما همسو باشد تا دکور شما آشفته به نظر نرسد. همچنین اگر تابلوهای هنری را انتخاب کردید، در نظر داشته باشید که طراحی و تم نقاشی باید مورد علاقه شما باشد، زیرا قرار است تا مدام آن تابلوها را در خانه خود ببینید. قاب عکس دکوراتیو یک گزینه خوب به حساب می‌آید.

بهترین مکان برای تابلو

اگر شما نیز قصد دارید تا دکور منزل یا اتاق خود را تغییر دهید و تنوع و جذابیت را به فضای محل زندگی خود برگردانید، بهتر است تا استفاده از روش‌های گران قیمت و پر دردسر را فراموش کرده و به راحتی فقط با اضافه کردن چند تابلو به اتاق خود حال و هوای آن را تغییر دهید. مقالات زیر به شما در این راستا کمک خواهند کرد.

enlightenedبهترین وسایل برای اجرای دکوراسیون داخلی

enlightenedعوامل مختلف در دکوراسیون داخلی

enlightenedطرز چیدمان قاب عکس روی دیوار

بهترین مکان تابلو در اتاق

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز تلاش می‌کند تا همواره خدماتی خاص و متفاوت را به شما عزیزان ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

مکان درست تابلو در اتاقبهترین مکان برای تابلو در اتاقچیدمان تابلو در اتاقبهترین مکان تابلو

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه