رنگ آمیزی

ست کردن اتاق با پرده آبی

ست کردن اتاق با پرده آبی

ست کردن اتاق با پرده آبی
در هنگام ست کردن رنگ اتاق با اکسسوری یا لوازم اتاق باید به اصول ترکیب رنگ‌ها توجه داشت. ست کردن اتاق با پرده آبی نیز یکی از ترکیب‌های بسیار زیبا به حساب می‌آید.

تاریخ: 1399/4/11

پرده یکی از اجزای اصلی در طراحی و اجرای دکوراسیون یک اتاق و منزل به حساب می‌آید که تاثیر بارز و مشخصی را هم در دکور اتاق و هم در زیبایی فضا می‌گذارد. ست کردن اتاق با رنگ پرده یکی از تکنیک‌های بسیار زیبای دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید.  ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از تیمی متخصص تلاش دارد تا همواره بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کند.

بهترین مدل ست کردن رنگ آبی

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی

رنگ آبی یک رنگ زیبا و آرامش بخش می‌باشد که یکی از رنگ‌های اصلی نیز به حساب می‌آید. رنگ آبی را با تمام زیبایی و جذابیتی که دارد نمی‌توان به تنهایی برای رنگ‌آمیزی کامل یک فضا استفاده کرد. رنگ آبی نماد آرامش و حرکت بدون هیجان می‌باشد و بیشتر مناسب اماکن ورزشی و بهداشتی است. اما اگر تصمیم گرفتید تا در دکوراسیون داخلی منزل خود از رنگ آبی استفاده کنید، باید در نظر داشته باشید که استفاده از رنگ آبی در کنار رنگ‌های گرم مانند کرم و قهوه‌ای می‌تواند دکور منزل را متعادل سازد. ست کردن رنگ فرش و مبل یکی از تکنیک‌های دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید.

بهترین ترکیب رنگ با آبی

ایده‌های استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون

اگر شما هم قصد دارید تا از رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید ولی نمی‌دانید که این رنگ با چه رنگ‌های دیگری به خوبی ست می‌شود، پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. ترکیب رنگ آبی با رنگ گرمی مانند قرمز و استفاده از تم مبلمان یا پرده‌ای به رنگ زرد می‌تواند یک ترکیب بسیار جذاب و زیبا برای منزل باشد. تضاد جالبی که این سه رنگ در ترکیب با یکدیگر ایجاد می‌کنند باعث می‌شود تا فضایی شاد و صمیمی در منزل به وجود آید. تاثیر دکوراسیون داخلی در روحیات ما بسیار مهم و غیر قابل انکار می‌باشد.

رنگ آبی در دکور اتاق

ست کردن اتاق با پرده آبی

رنگ سفید یکی از بهترین و مناسب‌ترین رنگ‌ها برای ست کردن با رنگ آبی در دکوراسیون اتاق و پذیرایی منزل است. اگر می‌خواهید تا با اضافه کردن یک رنگ زیبا و منحصر به فرد به دیوارهای سفید اتاق خود، فضایی جذاب و آرامش بخش را پدید آورید، حتماً از پرده‌های آبی رنگ استفاده کنید. ست کردن اتاق با پرده آبی می‌تواند حال و هوای اتاق شما را به کلی عوض کند. بهترین کار در هنگام ست کردن رنگ‌ها این است که رنگ پرده، کوسن و تابلوهای اتاق را با یکدیگر ست کنید.

ست کردن اتاق با پرده آبی و کوسن و تابلوهایی که طرح و رنگی از آبی دارند می‌تواند حس بزرگی و آرامش آسمان را به اتاق و منزل شما القا کند. در دکوراسیون تلفیقی سنتی و مدرن دقیقاً همین ترکیب رنگ‌ها اتفاق می‌افتد.

پرده اتاق آبی رنگ

آیا شما نیز به دنبال انتخاب یک تم زیبا و ست کردن اتاق خواب منزل خود با دیگر اجزای اتاق هستید؟ تا چه اندازه با اصول روانشناسی رنگ‌ها و ترکیب آن‌ها با یکدیگر آشنایی دارید؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم به منظور انتخاب بهترین ست و ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر حتماً مقالات زیر را مطالعه بفرمایید.

enlightenedست کردن کاغذ دیواری با مبل

enlightenedدکوراسیون زرد و طوسی

enlightenedدیزاین اتاق با رنگ زرد

ست کردن اتاق با پرده آبی

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز تلاش دارد تا با ارائه خدمات خاص و منحصر به فرد همواره رضایت مخاطبین خود را جلب کند.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

ست کردن اتاق با پرده آبیبهترین ست اتاق با پرده آبیبهترین ترکیب رنگ با آبیطراحی اتاق با ست آبی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه