دکوراسیون

ست کردن اتاق با پرده زرد

ست کردن اتاق با پرده زرد

ست کردن اتاق با پرده زرد
رنگی به روشنایی خورشید و به شادابی صبح! می خواهیم امروز در ایرانادکور نگاهی تازه به کاربرد رنگ قوی و شاد زرد بیاندازیم! رنگ زرد همه افراد را با هر سن و سلیقه ای جلب میکند. بیایید رنگ زرد را با هدف تاکید در دکوراسیون بهاری خود به کار ببریم. با استفاده از رنگ زرد می توانید فضاهای دلگیر را زنده کنید در این نوشتار در خصوص ست کردن اتاق با پرده زرد گفت و گو خواهیم کرد.

تاریخ مقاله : 1399/04/15

در مطالب قبل درمورد اصول کاربرد رنگ و الگوی رنگ در دکوراسیون داخلی توضیح داده شد. همچنین مطالب کاملی در مورد رنگ های متفاوت و ترکیب آن ها در دکوراسیون داخلی توسط تیم ایرانادکور به تفصیل بیان شد. در این مطلب ست کردن اتاق با پرده زرد را به شما عزیزان تقدیم می کنیم.

پرده زرد

استفاده از رنگ زرد در خانه

یکی از بهترین راه ها برای استفاده از رنگ در فضای خانه‌ استفاده همزمان از رنگ‌های مکمل در دکوراسیون است. خوب است بدانید ترکیب رنگ های سبز و آبی با رنگ شاد زرد بسیار جذاب خواهد بود. اگر دوست دارید دیوار ها به رنگ زرد باشد؛ بهتر است مبلمان یا پرده خود را به رنگ سبز و فرش خود را طوری انتخاب کنید که در آن رنگ آبی به کار رفته باشد و برعکس اگر دیوار ها آبی و سبز هستند می توانید پرده ها را زرد کنید.

پرده زرد در خانه

بکار بردن رنگ زرد در دکوراسیون

رنگ زرد در دکوراسیون داخلی خانه تاثیر زیادی در روحیه ی فرد دارد. کمتر کسانی هستند که از رنگ زرد در دکوراسیون داخلی خانه ی خود استفاده میکنند. می دانید چرا؟ زیرا استفاده از رنگ زرد جسارت می خواهد. اگر بدنبال ایجاد یک فضای شاد و متفاوت برای خانواده هستید از رنگ های شاد مثل زرد استفاده کنید. اگر رنگ زرد را برای پرده انتخاب کرده اید سعی کنید سایر وسایل خانه را با آن هماهنگ کنید برای مثال در هنگام خرید مبل و وسایل های دکوری دقت کنید تا رنگی که برای آن ها استفاده میکنید با زرد هماهنگ شود. مثلا مبل های سفید در کنار رنگ زرد زیبایی خانه را بیشتر میکند.

پرده زرد در خانه

پرده های زرد رنگ

اگر رنگ زرد را در کنار رنگ های ملایم و خنثی در فضا به کار ببرید به خوبی در فضا خواهند درخشید. زمانی که تصمیم دارید از رنگ زرد برای پرده استفاده کنید، مراقب باشید که تمام فضا را مملو از رنگ زرد نکنید، برای مثال اگر دیوارها را به رنگ زرد رنگ آمیزی می کنید یا کاغذ دیواری با تم زرد انتخاب می کنید از تابلوها و اکسسوری های سفید بهره ببرید و چنانچه مثلا آشپزخانه از سالن دیده می شود کابینت ها را به رنگ سفید در آورید.

پرده زرد در خانه

رنگ زرد در فنگ شویی

رنگ زرد در مبحث فنگ شویی نشان دهنده عنصر زمین، سلامت و نشاط است و استفاده از آن می تواند جریان انرژی مثبت را در فضای خانه بین افراد خانواده شما به خوبی ایجاد نماید. برای جریان بهتر این نیروی مثبت در دکوراسیون خانه تان بهتر است آن را برای فضای مرکزی و قلب خانه تان در نظر بگیرید تا به سادگی احساس گرما و سلامت را به تمام بخش های خانه تان منقل کند. پرده به دلیل سطح وسیعی که دارد می تواند ظرافت و نشاط رنگ زرد را به نمایش بگذارد.

دکوراسیون با رنگ زرد

مقالات زیر را مطالعه کنید :

enlightenedدکوراسیون زرد و طوسی

enlightenedدکوراسیون اتاق زرد و سفید

enlightenedترکیب‌های زیبای رنگ زرد

دکوراسیون زرد

سخن پایانی ایرانادکور

رنگ زرد را می توان مادر طبیعت دانست و می توان از آن برای جلوه بخشیدن به ظاهر فضای بیرونی، باغچه ها و سایر طراحی های محیطی استفاده کرد. در این نوشتار تلاش کردیم راه های ست کردن اتاق با پرده زرد را بیان کنیم، برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های ما در تماس باشید. بهترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران را با ما تجربه کنید. دیزاین اتاق با رنگ زرد را امتحان کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

نویسنده : ص.توکلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه